سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

نحوه انجام پايان نامه دكتري

نحوه انجام پايان نامه دكتري جز اركان اصلي دوره تحصيلي دانشجو و ماحصل تمام تلاش آنها در دوره ي دكترا به شمار مي رود .همچنين چگونگي نگارش پايان نامه در كسب مدرك و اتمام اين مقطع امري ضروري و حياتي به شمار مي رود . در اين راستا، دانشجويان موضوعي را در طول سال تحصيلي خود مشخص كرده و در اين رابطه به مطالعه و تحقيق مي پردازند و با به دست آوردن اطلاعات و نتايج مطلوب ، ثمره ي تحقيق خود را در قالب پايان نامه و در چارچوبي استاندارد و از پيش تعيين شده به نگارش در مي آورد . دفاع از پايان نامه دكتري در برابر اساتيد و داوران مربوطه و كسب نمره ي قبولي از جمله اقدامات مهم ديگر در اين زمينه به شمار مي رود .

لازم به ذكر است كه ، نگارش پايان نامه دكترا در قالبي استاندارد و مشخص در تسهيل روند كار دانشجو و كسب نمره ي قبولي بسيار تأثير گذار است .

به همين جهت قصد داريم تا نكاتي را در رابطه با نحوه انجام پايان نامه دكتري در اين مقاله شرح دهيم .

انجام چه مراحلي در بهبود عملكرد و سرعت بخشيدن به نگارش پايان نامه دكتري مؤثر است؟

انجام مراحل زير در نوشتن پايان نامه مي تواند به دانشجويان كمك شاياني نمايد .

مرحله اول : دريافت تقويم آموزشي مربوط به پايان نامه

مرحله دوم : انتخاب موضوع پايان نامه و تحقيق

مرحله سوم : تدوين مقدمات پايان نامه و تهيه و نگارش مقاله

مرحله چهارم : نگارش فصل اول پايان نامه (كليات تحقيق)

مرحله پنجم : آماده سازي شرايط آزمون

مرحله ششم : تدوين فصل دوم (بررسي منابع)

مرحله هفتم : تدوين فصل سوم و چهارم (مربوط به روش تحقيق ، آناليز آماري و موارد ديگر است)

مرحله هشتم : تدوين فصل پنجم و ششم (خلاصه و نتيجه گيري)

از چه زماني نگارش پايان نامه را آغاز كنيم؟

براي انجام پايان نامه ي دكترا بايد به الزامات و قوانين حاكم بر دانشگاه توجه نمود.

به عنوان مثال: براي انجام پايان نامه ارشد در دانشگاه علم و صنعت از ترم دوم به تعيين موضوع مقاله مي پردازند ؛ درحالي كه در برخي از دانشگاه ها آزاد اسلامي پس از اخذ واحد پايان نامه به تعيين موضوع تحقيق اقدام مي نمايند .

به همين جهت مي بايستي دانشجو با دريافت اطلاعات و قوانين حاكم بر دانشگاه نسبت به فرصت و زمان تعيين شده جهت انتخاب موضوع ، ارائه ي پروپوزال ، تصويب موضوع و زمان دفاع اطلاعات لازم را دريافت نمايد .

به اين ترتيب اولين گام براي انجام پايان نامه ي دكترا دريافت تقويم آموزشي از دانشگاه مربوطه است .

چگونه موضوع و استاد راهنما را تعيين كنيم ؟

يكي از دغدغه هاي اصلي و مهم دانشجويان در اوايل انجام پايان نامه انتخاب موضوع تحقيق و استاد راهنما مي باشد.

به همين جهت در ادامه به ارائه ي  دو روش جهت انتخاب موضوع و استاد راهنما مي پردازيم .

روش اول در انتخاب موضوع پايان نامه دكتري

در روش اول دانشجو مي تواند با توجه به موضوع مورد علاقه ي خود در رشته ي تحصيلي اش به يافتن اساتيد مربوطه اقدام كند .

بنابراين نياز است كه دانشجو ليستي از حوزه هاي مورد علاقه ي خود را يادداشت كند .

همچنين مي تواند از مباحث درسي و يا غيردرسي مورد علاقه ي خود كه متناسب با رشته ي تحصيلي اش مي باشد در اين راستا كمك بگيرد .

لازم به ذكر است كه انتخاب حوزه ي مورد علاقه ي دانشجو در موقعيت شغلي و مالي آينده اش مؤثر خواهد بود.

به عنوان مثال :

دانشجوياني كه به مهاجرت و ادامه ي تحصيل علاقه دارند ، حوزه ي مورد علاقه ي خود را بر اساس شرايط حاكم بر محل و يا كشور مقصد خود تعيين مي نمايند .

در نتيجه پس از تهيه ي ليست مورد نظر ، بايد رزومه و حوزه هاي فعاليت اساتيد دانشگاه خود را مطالعه و استاد مربوطه تعيين گردد .

توصيه مي شود كه دانشجويان براي تعيين استاد راهنما تنها به يك استاد اكتفا نكنند و در هنگام مطالعات و تحقيقات خود اساتيد را براساس سوابق پژوهشي و علمي رده بندي نمايند .

پس از انجام مراحل فوق مي توانند از استاد راهنما جهت انتخاب موضوع و روند كار كمك بگيرند .

روش دوم در انتخاب استاد راهنما پايان نامه دكتري

در اين روش دانشجو به شناسايي اساتيدي مي پردازد كه در مقطع ارشد و دكترا داراي سابقه ي علمي بالا و داراي رزومه ي تحقيقاتي قوي باشد و به خوبي بتواند مراحل كار را توضيح دهد

پايان نامه ي دكتري از چه مواردي تشكيل شده است؟

دانشجويان بايد پس از تحقيقات و به دست آوردن نتيج مطلوب ، ثمره ي تحقيق خود را در قالب پايان نامه و به صورت استاندارد به نگارش در آورند .

در ادامه به توضيح و تفسير اصول و قواعد نگارش خواهيم پرداخت .

صفحه ي معرفي پايان نامه دكتري

دانشجويان در اين صفحه ، عنوان تحقيق ،نام محقق ، نام استاد راهنما و مشاور مربوطه ، تاريخ تحقيق ، نام دانشگاه يا دانشكده را مشخص مي نمايند .

صفحه قدر داني پايان نامه دكتري

در صورت نياز محقق مي تواند صفحاتي را با عنوان قدرداني و سپاس از افرادي كه او را در امر تحقيق و نگارش.پايان نامه و رسيدن به اين جايگاه ياري نموده اند ، قدرداني و تشكر نمايد .

همچنين محقق مي تواند ، اين صفحات را به صورت جداگانه در رساله ي خود قرار دهد .

صفحه چكيده پايان نامه دكتري

چكيده بايد به گونه اي تنظيم گردد تا مدضوع كلي تحقيق را در برگيرد و خواننده را به ادامه ي متن مشتاق نمايد .

به طور كل چكيده بايد در يك يا دو صفحه ، هدف ، موضوع تحقيق ، مواد و روش كار ، نتايج و جمع بندي تحقيقات را شامل شود .

فهرست مطالب پايان نامه دكتري

فهرست مطالب بايد به گونه اي تنظيم گردد تا تمامي سرفصل ها و زيرفصل ها را به صورت دقيق و واضح از يكديگر تفكيك نمايد .

به صورتي كه زيرفصل ها و بخش هاي فرعي بايد با رعايت فاصله در زير بخش هاي اصلي قرار گيرند .

بعد از صفحات فهرست مطالب ، صفحاتي با عنوان هاي :

فهرست جداول ، فهرست اشكال و فهرست اختصارات به كار رفته شده ، قرار مي گيرد .

متن پايان نامه دكتري

متن پايان نامه داراي شش فصل است كه هر فصل بايد با رعايت قوانين و اصول خود تهيه و نگارش شود .

نتيجه گيري پايان نامه دكتري

انجام مراحل فوق و نگارش پايان نامه دكترا در چارچوبي از پيش تعيين شده و استاندارد با رعايت قوانين باعث بهبود عملكرد و تسريع در كارها و كسب نمره ي قبولي دانشجويان خواهد شد .

مشاوره انجام پايان نامه ارزان دكتري

اگر شما دانشجوي كارشناسي ارشد و دكتري باشيد احتمالا نوشتن پايان نامه يكي از دغدغه هاي شماست. انجام پايان نامه علاوه بر مشكلاتي كه براي نگارش ، انتخاب موضوع پايان نامه و نوشتن پروپزال دارد ، جنبه مالي آن نيز يكي از مشكلات دانشجويان است. نگارش پايان نامه از ابتدا تا انتها شامل هزينه هايي است كه شايد برخي از دانشجويان توان پرداخت آن را نداشته باشند. بنابراين ما در نگارشگران برتر با استفاده از برترين مشاوران كشور سعي كرده ايم تا هزينه هاي اضافي را كسر و انجام پايان نامه براي شما ارزان تمام شود. كافيست تا با مشاورين ما تماس بگيريد تا شما در انجام پايان نامه ارزان راهنمايي كنند.


برچسب: انجام پايان نامه، انجام پايان نامه ارزان، انجام پايان نامه ارزان ارشد، انجام پايان نامه ارزان ارشد و دكتري، انجام پايان نامه ارشد، انجام پايان نامه دكتري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۴۳ توسط:naghmeh موضوع:

پرسشنامه اعتياد به اينترنت

آزمون اعتياد به اينترنت شامل ٢٠ گويه مي باشد و توسط يانگ در سال ١٩٨٨ تهيه و تنظيم شده است . رضايي به نقل از تحقيقي در سال ١٣٩١ (تحت عنوان رابطه استفاده مسئله ساز از اينترنت با كاركرد شناختي (حافظه روزمره) در بين دانشجويان) روايي پرسشنامه اعتياد اينترنتي يانگ را٠/٨٤ گزارش كرده است تلخابي و هاشمي (١٣٨٨) در مطالعه اي روي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد اراك، روايي پرسشنامه اعتياد اينترنتي يانگ را ٠/٨٦ گزارش كرده اند همچنين رضايي (١٣٩٣) ضريب آلفاي كرونباخ پرسشنامه اعتياد به اينترنت را ٠/٩٤به دست آورده است كه نشان دهنده پايايي مناسب پرسشنامه است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۶:۳۵ توسط:naghmeh موضوع:

اجراي نماي ساختمان هاي مرتفع با فايبر سمنت

اگر قصد نماكاري ساختمان  هاي مرتفع خود را با استفاده از فايبر سمنت برد داريد، بايد بدانيد كه اين نوع نما در رده نماي ساختمان با قيمت متوسط قرار مي گيرد. از نظر ايمني، ورق هاي سيماني فايبر سمنت برد ، دوام فوق العاده اي در برابر فشار از خود نشان مي دهند. اما از نظر رنگ، نماي فايبر سمنت برد رنگ پذير است.

يعني مي توان اين نوع از نما را رنگ كرد و همين موضوع تنوع خاصي به اين نوع نما بخشيده است.فايبر سمنت برد در حال حاضر يكي از بهترين نوع مصالح موجود براي پوشش ديوار و كف و … مي باشد و در نماي ساختمان كاربرد فراواني يافته است. اين صفحات براي ساخت و ساز خشك و سيماني در تمامي ساختمان هايي كه با اسكلت فلزي و بتني ساخته شده اند براي پارتيشن بندي و پوشش ديوار داخلي و سقف و كف نيز استفاده ميشوند.

شركت مدرن سازان راديس اين اطمينان را به شما مي دهد كه فايبر سمنت، نماي خانه شما را متحول خواهد كرد. اين محصول، يك سرمايه‌گذاري هوشمندانه در نماي ساختمان است. براي نگهداري از فايبرسمنت نيازي به جلاكاري و درزگيري نداريد، يك نظافت ساده و مرتب با شيلنگ باغباني يا آب فشاري براي رفع چرك و كثيفي كفايت مي‌كند.

دلايلي وجود دارد كه اين روزها مهندسان و معماران ترجيح مي دهند براي ساخت و طراحي ساختمانهاي خود از فايبرسمنت استفاده كنند .  اجراي نماي فايبر سمنت برد از لحاظ اقتصادي نسبت به ساير نماها از جمله نماي كامپوزيت ، نماي سنگ ، نماي آجر ، نماي ترمو وود و … مقرون به صرفه تر است . 

اجراي نماي ساختمان هاي مرتفع با فايبر سمنت

نماي فايبرسمنت به دليل اينكه ورق هاي فايبرسمنت به زيرسازي پيچ ميشوند هرگز از نما جدا نميشوند و احتمال ريزش ان صفر درصد است . نماي فايبرسمنت برد بصورت تركيبي با ساير نماها همچون نماي ترمو وود ، نماي آجر ، نماي ، كامپوزيت ، نماي چوب ، نماي سنگي و … به راحتي قابل استفاده است. 

شركت مدرن سازان راديس با هدف ترويج سبك سازي و مقاوم سازي در صنعت ساختمان و نهادينه نمودن استفاده صحيح از مصالح سبك از مصارف مختلف از جمله نماي ساختمان، سقف كاذب، ديوار هاي داخلي و پيراموني تاسيس گرديد.

اين شركت نماينده انحصاري فروش و اجراي فايبرسمنت و توليد كننده فايبرسمنت برد در ايران مي باشد.شما عزيزان مي توانيد  جهت مشاوره و يا خريد فايبر سمنت برد با ما در تماس باشيد. همچنين مي توانيد براي مشاهده نمونه هاي ارائه شده نماي فايبرسمنت و دريافت قيمت روز فايبرسمنت به آدرس اينترنتي www.radiscompany.com  مراجعه فرماييد.

اجراي نماي ساختمان هاي مرتفع با فايبر سمنت 

اجراي نماي ساختمان هاي مرتفع با فايبر سمنت

  اجراي نماي ساختمان هاي مرتفع با فايبر سمنت 


برچسب: قيمت فايبرسمنت،فايبرسمنت،نماي فايبر سمنت،نماي ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۷:۱۱ توسط:naghmeh موضوع:

ساخت خانه درختي ايده آل و مدرن

اگر فكر مي كنيد مي توانيد يك خانه درختي بدون درخت بسازيد، اين غير ممكن است.  يك خانه درختي ايده آل و مدرن دكوراسيون بي نظيري دارد و فضاي آن ها گرم و دوست داشتني است. خانه هاي درختي محيطي امن و عالي براي تعطيلات آخر هفته و رفع دغدغه هاي زندگي مي باشند. 

طراحي ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبي

مجموعه اسپرلوس دكور با سالها تجربه در طراحي و ساخت دكوراسيون داخلي و خارجي و ساخت انواع لوازم چوبي و فلزي مي تواند بهترين طرح ها را با بهترين كيفيت براي شما اجرا كند. براي سفارش و ساخت محصولاتي كه در سايت مي بينيد، با ما تماس بگيريد.
يكي از ويژگي هاي اسپرلوس دكور اين است كه مي توانيد طرح ها را با رنگ بندي مختلف و همچنين در سايز و ابعاد اختصاصي خودتان سفارش دهيد.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خريد :

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

مجموعه اسپرلوس دكور با سالها تجربه در  طراحي و ساخت  دكوراسيون داخلي و خارجي و ساخت انواع لوازم چوبي و فلزي مي تواند بهترين طرح ها را با بهترين كيفيت  براي شما اجرا كند.
براي سفارش و ساخت محصولاتي كه در تصاوير مي بينيد، با ما تماس بگيريد.
همچنين در حال حاضر انواع تي وي ست ، ميز ناهارخوري ، كتابخانه ، ميز مديريتي ، كمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دكور طراحي و ساخته مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۳۵ توسط:naghmeh موضوع:

استفاده از نماي فايبر سمنت براي خانه هاي رويايي

با بالا رفتن سن ما و خانه هايمان، حفاظت و نگهداري از نماي بيروني خانه اغلب مشكل و سخت مي شود. طراحي خانه ايده ال، شامل طراحي مي شود كه نماي بيروني آن براي ده ها سال ماندگار است. انتخاب موادي با كيفيت بالا، مثل نماي فايبر سمنت و سيستم هاي ديواره ضد باران، از چند جهت براي شما مزيت هايي را به همراه دارد.

طراحي خانه با محافظتي كه در ذهن داريد.

اگر يك جا بنشينيد و خانه مورد علاقه خود را طراحي كنيد، محافظت نماي بيروني براي طولاني مدت مي تواند در اولويت شما قرار بگيرد. بسياري از افرادي كه در دهه ۹۰ زندگي مي كردند اكنون بازنشست شده اند، درحالي كه استانداردهاي ساخت و ساز خانه هاي مسكوني درحال ارتقاست و خانه هاي امروزي طوري ساخته مي شوند كه در مقابل آب و هوا و طوفان مقاومت دارند. صاحب خانه ها زماني كه با مصالحي مثل فايبر سمنت كار مي كنند، مي توانند مطمئن شوند كه نماي بيروني خانه هايشان مقاومت لازم را دارد. محصولات فايبر سمنت در مقابل خطرات مرتبط با آب ماندگاري لازم را دارند و براي نفوذ آب آزمايش شده اند و نشان داده اند كه در طول زمان نه كپك مي زنند و نه پوسيده مي شوند. نماي فايبر سمنت همچنين در مقابل تگرگ و طوفان هاي بادي مقاومت زيادي دارند

طراحي با آن راحتي كه در ذهن داريد.

خانه ي شما بايد مكاني براي استراحت و آسودگي شما باشد نه اينكه سردرد هميشگي داشته باشيد. نماي فايبر سمنت اغلب به تعمير و نگهداري پاييني نياز دارد و بدون اينكه به تعمير نيازي داشته باشد براي هفته ها عالي به نظر مي رسند. محافظت از فايبر سمنت كار ساده اي است. بايد به طور منظم و حداقل سالي يك بار، مخصوصا بعد از حوادث آب و هوايي بازرسي شود. درحالي كه ممكن است علاقه داشته باشيد كه نماي خانه تان را با تميز كننده قدرتمندي بشوييد، نه احتياجي به اين كار هست و حتي ممكن است آسيب جدي وارد كند به اين دليل كه فشار زياد باعث نفوذ آب مي شود كه اين اتفاق حتي در طي بدترين بارها هم پيش نمي آيد. شستشوي ملايم و با شلنگ به صورت مرتب تنها كاري است كه براي محافظت از نماي بيروني بايد انجام دهيد

طراحي با بودجه اي كه در نظر گرفته ايد.

انتخاب يك راه حل طولاني مدت مثل فايبر سمنت باعث مي شود كه اگر قصد ماندن در خانه تان را براي طولاني مدت داشته باشيد، اين كار شدني باشد. افرادي كه بازنشسته مي شوند به طور كلي به جاي اينكه به خانه هاي كوچكتري نقل مكان كنند، با استفاده از وام هايي كه مي گيرند، مي خواهند خانه هاي خود را تغيير دهند.چه بخواهيد خانه خود را عوض كنيد يا خانه جديدي براي خود بسازيد بايد از مصالحي استفاده كنيد كه مقرون به صرفه باشد. بعضي از مصالج نسبت به هزينه اي كه ارزان تر هستند و يكي از اين مصالح فايبر سمنت مي باشد، اما ممكن است به محافظت اضافه تري نياز داشته باشد يا اينكه بايد آن ها را بعد از چند سال عوض كنيد. فايبر سمنت نسبت به مصالح ديگر مقرون به صرفه تر است. از آنجايي كه به محافظت كمي نياز دارد

طراحي خانه با تنوعي كه در ذهن داريد.فايبر سمنت براي انواع ساختمان ها و خانه ها مزيت هايي را به همراه دارد. تنوع زيادي دارد و با هر نوع پوشش خارجي سازگاري دارد. فايبر سمنت در طيف گسترده اي از اندازه ها و نماها عرضه مي شوند از چوب گرفته تا فلز، از سنگ گرفته تا آجر و مي تواند به صورت افقي و عمودي استفاده شود. فايبر سمنت حتي در طراحي هاي داخلي كاربرد دارد. يكي از دلايل اصلي معماران براي انتخاب فايبر سمنت نسبت به مصالح ديگر، هزينه پايين آن است درحالي كه از نظر ظاهري گران تر از محصولات ديگر به نظر مي رسد. پنل هاي فايبر سمنت با كيفيت بالا مي توانند ظاهري همانند سنگ يا بتن با هزينه ي كمتري را ارائه دهند. مهم نيست كه از چه طراحي انتخاب كرده باشيد، سبك انتخاب شده براي مدت هاي زيادي ماندگاري دارد به اين دليل كه از مواد مطمئني استفاده كرده ايد. ايجاد نماي مدرن و خلاقانه با فايبر سمنت امكان پذير است.

راه حل هايي براي نماي دائمي خود

يكي از بهترين دلايلي كه بايد از فايبر سمنت براي نماي بيروني استفاده كرد اين است كه از انتخاب خود احساس رضايت داريد و تا زماني كه در آن خانه هستيد براي شما ماندگار هستند. نماي فايبر سمنت هر چيزي را كه به دنبالش هستيد به شما مي دهد.

شركت نوين آراد در چه زمينه اي فعاليت مي كند؟

شركت نوين آراد، با تكيه بر توان علمي و فني كارشناسان و تيم اجرايي خود، توانسته به عنوان يكي از بزرگترين تأمين كنندگان و توليدكننده فايبرسمنت برد ، در بزرگترين پروژه هاي عمراني كشور، مشاركت نمايد . شما عزيزان مي توانيد براي اطلاع از قيمت فايبرسمنت نوين آراد و همچنين چگونگي سفارش اين محصول با كارشناسان نوين اراد در تماس باشيد  و يا با مراجع به وب سايت novinarad.com اطلاعات مورد نظر خود را كسب نماييد.


برچسب: فايبرسمنت، قيمت فايبرسمنت، نماي فايبرسمنت، خريد فايبرسمنت، فايبرسمنت برد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۹:۲۳ توسط:naghmeh موضوع:

نحوه تشخيص فيلتر هوا اصل از تقلبي

تقلب كلمه ايست كه بارها به گوش ما خورده است، شايد ما ايراني ها تقلب را از زمان مدرسه و در مدرسه در كنار آموزش ساير دروس آموخته باشيم كه اين مهم باعث شده كه شاهد تقلب هاي زيادي در زمينه هاي گوناگون باشيم. اين واژه زشت متاسفانه در حوزه لوازم يدكي خودرو نيز بسيار مشهود است و شايد همگي شما عزيزان با مواردي برخورد داشته ايد. فيلتر تقلبي مي تواند زيان هاي بسياري را براي صاحبان خودرو ها بوجود آورد. در زمينه فيلتر هاي خودرو نيز افراد شيادي وارد عمل شده و با توليد و عرضه محصولات بي كيفيت باعث متضرر شدن صاحبان خودرو گرديده اند. با اين گفته بسياري از افراد نگران خريد فيلتر هوا تقلبي مي باشند زيرا راه تشخيص فيلتر هوا اصل از تقلبي را نمي دانند. به همين دليل ما تصميم گرفته ايم در اين مقاله نحوه تشخيص فيلتر هوا اصل از تقلب را براي شما بازگو كنيم. ما را تا انتهاي اين مقاله همراهي كنيد تا متضرر اينگونه مخارج نشويد.

ويژگي هاي فيلتر هوا اصل

براي آنكه بتوانيدفيلتر هوا اصلي خريداري كنيد در ابتدا بايد ويژگي هاي يك فيلتر هوا اصل را بدانيد. ويژگي هاي يك فيلتر هوا استاندارد و اصل به شرح زير مي باشد:

استفاده از مواد اوليه مرغوب : مواد اصلي تشكيل دهنده فيلترهاي هوا شامل كاغذ، قالب ، واشر لاستيكي و مواد پلي اورتان مي باشد، بنابراين اولين شرط يك فيلتر استاندارد استفاده از مواد مرغوب و با كيفيت است.

استفاده از مقدار كافي مواد در توليد فيلتر هوا :نكته بعدي به كار بردن مقدار كافي مواد در توليد فيلتر ميباشد مثلا وزن مواد مصرفي از حد مجاز كمتر نباشد. فيلتر هاي هواي مناسب و استاندارد از كاغذ چين خورده كافي، فلز با قطر مناسب و درصد بالاي مواد پلي يورتان بايد برخوردار باشند.

نظارت دقيق بر توليد و بسته بودن كليه درزهاي كاغذ :نكته سوم نظارت دقيق بر توليد و بسته بودن كليه درزهاي كاغذ به طوري كه هوا فقط از محل معين وارد و خارج شود و نيز عدم وجود حباب در مواد پلي اورتان مي باشد كه اين امر به فيلتر ها ظاهري زيبا ميبخشد.

خريد فيلتر هوا داراي نشان استاندارد : فيلتر هاي هوايي را خريداري كنيد كه داراي نشان استاندارد باشد.

فيلتر هوا را قبل از نصب بررسي نماييد تا از كيفيت آن اطمينان حاصل نماييد.

ويژگي هاي فيلتر هوا تقلبي

فقدان سطح مساحتي كه مانع جريان هوا و مستعد نگهداشتن آلايندگي ميشود. فوم سلولي باز معمولا با روغن اشباع شده است.

آلودگي در خارج فيلتر ايجاد ميشود و درگاهها را مسدود ميكند.

فشارهاي خلا بالاتر سلول ها را تحريك به گردادندن آلودگي به اعماق فيلتر ميكند.

وقتي كه سلولها مسدود ميشوند جريان هوا كاهش پيدا ميكند

بوي نامطبوع پس از مدتي استفاده از فيلتر

عملكرد ضعيف در گردش هوا

بسته شدن زود هنگام روزنه ها

راه هاي تشخيص فيلتر هوا اصل از تقلبي

دقت داشته باشيد در فيلتر هواي تقلبي كاغذ كمتري به كار ميبرند و از نظر ظاهري فيلتر مشخص است كه چين كمتري خورده و اين امر باعث كمبود هوا براي موتور خودرو شده و مصرف سوخت را بالا ميبرد و به موتور فشار مي آورد.

همچنين كم بودن مواد پلي اورتان در لايه بيروني باعث نفوذ گرد و خاك به موتور شده و خرابي دستگاه سوخت رساني را به دنبال دارد. در فيلتر هوا هاي فلزي نيز ضعف لاستيك هاي درز گير همين مشكل را به دنبال دارد.

در فيلتر هاي روغن نيز انواع مختلف تقلب صورت ميگيرد كه از آن جمله استفاده از ورق حلبي به جاي ورق فولادي، كاغذ نامرغوب (كه احتمال پارگي و بسته شدن لوله هاي روغن را دارد)، حذف برخي قطعات مانند فنر ته فيلتر كه از خالي شدن روغن فيلتر جلوگيري ميكند( كه اين امر به علت زمان بر بودن پرشدن فيلتر از روغن، باعث بي روغن ماندن موتور در چند ثانيه بعد از روشن شدن ميشود) مي باشد.

بهترين راه حل  براي اين موضوع استفاده از فيلتر هايي است كه داراي نشان استاندارد است. فيلتر استاندارد با گذشتن از مراحل تست استاندارد ميتواند باعث افزايش طول عمر موتور و قطعات گردد و هزينه هاي خودو را تا حد زيادي كاهش دهد. پس بخاطر داشته باشيد كه در موقع تعويض فيلتر هوا حواستان به نشان استاندارد باشد.

براي آنكه گرفتار اين افراد شياد نشويد از خريد فيلتر هواهاي فله اي خود داري كنيد زيرا اين فيلتر هاي هوا بدون نظارت افراد كارشناس ساخته مي شود و گول قيمت پايين اين نوع فيلترها را نخوريد. سعي كنيد از برندهاي معتبر و شناخته شده فيلتر هواي خودرو خود را خريداري كنيد تا ضضر و زياني به موتور خودرو شما وارد نشود. خودتان به هنگام تعويض فيلتر هواي خودرو به علامت استاندارد آن توجه كنيد. اميدواريم با نكاتي كه در اين زمينه براي شما بازگو كرديم به راحتي بتوانيد فيلتر هوا اصل از تقلب را تشخيص داده و ديگر نگران خريد فيلتر هواي تقلبي نباشيد.


برچسب: توليد كننده دستگاه فيلتر هوا، تعويض فيلتر هوا، توليد فيلتر هوا، توليد فيلتر هوا، توليد كننده دستگاه چين كاغذ كن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۰:۲۴ توسط:naghmeh موضوع:

قوانين فنگ شويي كه بايد در دكوراسيون رعايت كنيم؟

شايد شما هم جزو افرادي باشيد كه درگير تغيير دادن دكوراسيون منزل شان هستند شايد هم هر چند وقت يكبار دكوراسيون منزل تان را تغيير ميدهيد در اين صورت حتما وقتي درباره دكوراسيون و چيدمان در اينتزنت دنبال ايده هستيد با كلمه فنگ شويي مواجه شده ايد ، اما فنگ شويي دكوراسيون به چه معناست؟ قوانين فنگ شويي كه بايد در دكوراسيون رعايت كنيم چيست؟ در اين مقاله تصميم گرفته ايم تا شما را راهنمايي كنيم كه قوانين فنگ شويي دكوراسيون را در منزل تان رعايت كنيد تا انرژي هاي مثبت اطراف را جذب كنيد و محيط شاد و با نشاطي براي خود و اهالي خانه به وجود آوريد. اين آموزش فنگ شويي قطعا نقطه عطفي در تغيير دكوراسيون شما خواهد بود.

چرا قوانين فنگ شويي را بايد در دكوراسيون رعايت كنيم؟

فنگ شويي دكوراسيون به معناي چيدمان صحيح منزل كه شامل ورودي خانه راهرو آشپزخانه اتاق خواب اتاق كودك حال و پذيرايي مي باشد. فنگ شويي به ما كمك مي كند تا با چيدمان اصولي انرژي هاي مثبت محيط اطراف را جذب كرده و باعث ايجاد نشاط افراد خانه مي باشد. خانه ها پناهگاه و جايگاه امن ما هستند و با اندكي تفكر و تلاش مي توانند ما را در داشتن ذهني آرام و چشم اندازي آرامش بخش ياري كنند. در باور فنگ شويي رعايت يك سري اصول ساده در دكوراسيون داخلي منزل مي تواند شما را تا حد زيادي به آرامش و خوشبختي دروني نزديك گرداند. پس سعي كنيد انرژي مثبت در منزل تان جاري سازيد و از زندگي سالم تر و موفق تري برخوردار شويد. ما در اين مطلب مي خواهيم چند قوانين  مهم و ساده ي فنگ شويي را به شما معرفي كنيم تا انرژي هاي مثبت را در منزل تان پراكنده كنيد. پس تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

قوانين فنگ شويي در دكوراسيون

1- راهروي ورودي از اهميت ويژه اي برخوردار است و شما نبايد آنجا را خيلي شلوغ و يا به هم ريخته كنيد ، وسايلي كه ضروري نيستند را از آنجا برداريد و فكري به حال كفش ها بكنيد و آن ها را داخل جا كفشي كاملا مرتب قرار دهيد.در فنگ شويي، در ورودي منزل شما (مدخل انرژي) خوانده مي شود. با تميز نگه داشتن آن و نورپردازي مناسب، به آوردن انرژي مثبت به منزل تان كمك كنيد. رنگ آميزي درب ورودي به رنگ سبز، رشد، به رنگ قرمز، ثروت، به رنگ آبي، آسايش، و به رنگ قهوه اي، پايداري را به منزل شما مي آورد. حتي كساني كه از قوانين فنگ شويي تبعيت نمي كنند، بايد بدانند يك تغيير، به سادگي زدن رنگ جديد به درب ورودي مي تواند حال و هوايشان را از اين رو به آن رو كند.

2- يكي از قوانين فنگ شويي كه بسيار با اهميت است اين است كه نبايد آينه روبروي درب ورودي باشد زيرا انرژي هاي خوب و مثبتي كه وارد خانه ميشوند در برخورد با آينه منعكس ميشوند و به بيرون ميروند.

3- شايد نميدانستيد كه انرژي حمام ناخوشايند و منفي است ، براي جلوگيري از جريان داشتن اين انرژي در خانه درب حمام را وقتي از آن استفاده نميكنيد ببنديد.

4- گوشه و كنار منزل را با گل و گياه پر كنيد ، اگر بدانيد گياهان چه تاثير مثبتي بر دكوراسيون خانه ميگذارند هرگز آن ها را فراموش نميكرديد.گياهان انرژي زيادي به فضاي يك خانه يا محيط كار مي آورند. فضاهاي اداري خانگي به بيشترين انرژي مثبتي كه بتوانيد گرد آوريد نياز دارند، بنابراين چرا اين انرژي را از گياهان پر جنب و جوش و پر حرارت نگيريد؟ گياهان بزرگي مثل زنبق، بامبو و گونه هاي يشم در صدر اين ليست انرژي بخش قرار دارند.
اگر فضاي كافي نداريد، يگ گياه خانگي كوچك بهتر از هيچي است. گياهان خود را سالم نگه داريد و به آنها برسيد و آنها در نهايت مهرباني به شما پاسخ خواهند داد.

5- هر قسمت از خانه كه نشتي دارد بايد هرچه زودتر جلوي آن را بگيريد زيرا نشتي ها نماد بدشانسي هستند و باعث ميشوند انرژي مثبت و شادي خانه به بيرون از منزل نشت كند.

6- طبقه همكف از اهميت ويژه تري برخوردار است زيرا انرژي آن به كل خانه تاثير ميگذارد پس هرگز نبايد نامرتب و به هم ريخته باشد سعي كنيد طبقه همكف را هميشه تميز نگه داريد.

7- موسيقي يك عنصر مثبت و آرامش بخش در فنگ شويي است . اگر خانه ي شما خيلي ساكت است، ممكن است فراواني يين يا انرژي غير فعال داشته باشيد – كه مي تواند روي كل خانواده ي شما اثر بگذارد، حتي باعث ناخوشي شما شود.

8-يك فرصت عالي براي جاري كردن يانگ يا انرژي مثبت زماني است كه شما خانه تان را تميز يا روفت و روب مي كنيد. بنابراين تمام پنجره ها را باز كنيد، موسيقي را بلند كنيد و حركت كنيد و به صورت يك برنامه ي منظم، موسيقي آرامي را هفته اي يك بار براي 10 دقيقه در طي چندين ماه روشن كنيد و يك بهبود دائمي در سطح انرژي خود خواهيد ديد.

9-پنج عنصر را در هر اتاق داشته باشيد.در حالي كه نياز نيست 5 عنصر را (آب، چوب، آتش، خاك و فلز) عينا در فضا بياوريد، سعي كنيد از چيزهايي استفاده كنيد كه نشانگر اين عناصر در فضاي شما باشند. براي مثال شيشه يا آينه مي توانند مظهر آب باشند، شمع يا آباژور به جاي آتش و سراميك به جاي خاك باشد. اتاقي با مظاهر اين پنج عنصر احساس راحتي و تعادل بيشتري مي دهد.

10-عكس اعضاي خانواده را در خانه استفاده كنيد! گذاشتن عكس هايي از اعضاي خانواده در گوشه و كنار خانه بسيار خوب است. اما از افراط در اين كار خودداري كنيد. بخصوص در مورد عكس هاي خودتان مراقب باشيد عكسهاي خانوادگي معمولا در شرق خانه قرار مي گيرند و اگر نياز به افراد حامي داريد عكس افراد حامي را در شمال غرب قرار دهيد. عكس شاد خانوادگي را كه براي بهبود روابط خوب هستند در شرق اتاق نشيمن قرار مي دهيم. يادتان باشد كه عكس همسر در دو قاب جداگانه نباشد، بايد هر دو در كنار هم باشند و يا روي ديوار يكي بالا و يك پائين نباشد .

11-پنجره اتاق خواب خود را حداقل ٢٠ دقيقه باز بگذاريد تا انرژي مثبت به داخل اتاق وارد شده و در آن جريان يابد. اين كار باعث مي شود كه مجبور نباشيم هر شب در اتاقي كه انرژي در آن ساكن و محبوس مانده بخوابيم. زيرا اين كار درفنگ شويي چيدمان منزل نتيجه اي جز بروز بيماري براي ما ندارد. باز گذاشتن پنجره به جريان هواي ساكن كمك كرده و هوا و انرژي تازه و شاداب را وارد محل زندگي ما مي كند. با ورود هواي تازه به محيط و چرخش انرژي بهتر روزي با طراوت را شروع كنيد. يكي ديگر از دلايل باز گذاشتن پنجره اين است كه در روز گذشته اگر روز با تنش با مشكلات و يا استرس را گذرانده باشيد با باز نگه داشتن پنجره هواي مانده ديروز را بيرون كرده و از هواي تازه روز جديد استفاده مي كنيد.

فنگ شويي در اصل درباره‌ي مفهوم نيروي زندگي يا جريان انرژي، در خانه است. چندين مكتب مختلف فنگ شويي وجود دارد. شما مي توانيد از روش هاي مختلف براي بررسي و فعال نمودن انرژي ها در خانه و محيط كار خود كمك بگيريد از جمله فنگ شويي شخصي و عدد كوا ، فنگ شويي كلي ، روش مربع لوشو و يا نقشه باگوا ، روش ۴۵ درجه به روش قطب نما و يا درب ورودي و… كمك بگيريد. اگر دوست داريد با اجراي اصول فنگ شويي، آرامش و انرژي هاي مثبت را در دكوراسيون منزل خود جاري سازيد، قوانيني كه در بالا گفته شد را رعايت كنيد. اميدواريم با مطالعه اين مقاله بتوانيد انرژي هاي مثبت محيط اطراف خود را در جهت آرامش و نشاط به درستي جذب كنيد و اين انرژي ها مثبت در سرتاسر زندگي شما جريان داشته باشند.

دوره جامع فنگ شويي

يكي از دوره هايي كه علاوه بر جذابيت زياد، امكان كار و استخدام در آن زياد به چشم مي خورد گرايش فنگ شويي در معماري است. آكادمي معماري داخلي آرت كانر با برگزاري دوره جامع فنگ شويي به افرادي كه اين دوره را به صورت كامل و موفق بگذرانند، پس از پايان دوره، مدرك معتبر از وزارت علوم ارائه مي دهد تا بتوانند به راحتي وارد بازار كار شوند.

برگزاري كارگاه آموزشي فنگ شويي

با توجه به اينكه بازار معماري ايران با كمبود متخصص در حوزه معماري مواجه است.گذراندن دوره فنگ شويي باعث مي شود تا افراد علاقمند به اين حوزه به اشراف و تسلط كافي در اين زمينه دست يابند و انواع راه حل و تكنيك هاي فنگ شويي با توجه به كاربري و نوع معماري هر فضا را بشناسند . مطالب مربوط به فنگ شويي در اين كلاس ها عمدتا مبتني بر مباني نظري معماري مي باشد .در اين دوره ها تاكيد بر آموزش تكنيكهاي عملي فنگ شويي براي سبك هاي مختلف معماري است. ما با برگزاري گارگاه هاي آموزشي حضوري يا آنلاين و محصولات آموزشي به شما كمك ميكنيم تا در حوزه تخصصي خود بي رقيب باشيد. آموزش فنگ شويي با آكادمي معماري آرت كانر


برچسب: برگزاري كارگاه آموزشي فنگ شويي،دوره جامع فنگ شويي ،آشنايي با فنگ شويي ،آموزش فنگ شويي ،پنج عنصر در فلسفه فنگ شويي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۲۲ توسط:naghmeh موضوع:

ليوان كاغذي با روكش پلاستيك يعني چي؟

در چند سال اخير استفاده از ليوان هاي كاغذي در بين اقشار مردم و رستوران دار ها و كافي شاپ ها بسيار رواج پيدا كرده است بطوريكه مردم براي مجالس مهماني و تولد و مراسمات خود از اين ليوان هخاي كاغذي استفاده مي كنند زيرا استفاده از آنها بسيار راحت مي باشد و نياز به شست و شو ندارند و داراي قيمت مناسبي مي باشند. بد نيست بدانيد ليوان هاي كاغذي انواع مختلفي دارند كه  يك نوع از آن ليوان كاغذي با روكش پلاستيك مي باشد. در اين مقاله سعي كرديم در مورد جنس روكش ليوان هاي كاغذي صحبت كنيم. با ما همراه باشيد.

ليوان كاغذي با روكش PLA

اين نوع ليوان هاي كاغذي در طبيعت تخريب پذير هستند. براي ساخت آن ها از يك لايه نازك پلاستيكي كه از مواد گياهي (PLA) ساخته شده است، استفاده مي كنند. براي ساخت پلاستيك PLA از مواد گياهي مانند قند، نشاسته ذرت و شكر استفاده مي شود. در واقع معني تجزيه پذيري اين نوع ليوان كاغذي يعني در صنعت قابل تجزيه است. زيرا پلاستيك PLA نمي تواند در طبيعت تجزيه شود.

تجزيه ليوان كاغذي با روكش PLA در طبيعت چگونه است؟

پلاستيك را مي توان تحت شرايط خاص در تاسيسات صنعتي تجزيه كرد. زيرا بايد حدود ۹۰ روز قبل از تجزيه در اتاق مرطوب باشد.

پلاستيك PLA به طور اصولي بايد سريعتر از بين برود و در طبيعت تخريب شود. اما اين موضوع به خوبي ثبت نشده است.

همچنين بسياري از كشورها امكانات صنعتي براي بازيافت اين ليوان كاغذي ندارند. در واقع كشورهاي كمي وجود دارند كه مي توانند ليوان هاي كاغذي را بازيافت كنند. بنابراين از سوختن اين مواد براي از بين بردن ظروف يكبار مصرف استفاده مي كنند. كه اين روش براي محيط زيست بسيار مضر است.

 هنگام تهيه ليوان هاي كاغذي، يك لايه روكش روي آن قرار داده مي شود. بنابراين مي تواند مايعات و نوشيدني ها را به راحتي در داخل آن ها حمل كرد. به همين دليل در ساخت ليوان هاي كاغذي ۳۶۰ سي سي و ۴۸۰ نيز استفاده مي شود.

جنس روكش ليوان كاغذي

در داخل ليوان هاي كاغذي از يك لايه روكش استفاده مي كنند. جنس اين روكش ها متفاوت است. در بخش هاي بعدي اين مقاله كمي درباره انواع روكش ليوان كاغذي و منظور از بازيافت ليوان هاي كاغذي صحبت خواهيم كرد.

چاپ ليوان كاغذي با روكش PET – پلاستيك

داخل اكثر ليوان هاي كاغذي با يك لايه نازك پلاستيكي پوشانده شده است. كه باعث استحكام ليوان مي شود. همچنين مانع از نشت مايع به بيرون ليوان كاغذي مي شود. ليوان كاغذي با روكش PET، از منابع طبيعي محدود ساخته مي شود. منظور از منابع محدود، سوخت هاي فسيلي است. اين ماده پلاستيكي مي تواند در تماس مستقيم با مواد غذايي باشد. اما اين نوع ليوان كاغذي با روكش PET قابل بازيافت نيست.

ليوان كاغذي با روكش PLA – بيوپلاستيك

مانند هر ليوان كاغذ ديگري، ليوان هاي كاغذي PLA نيز داراي يك روكش نازك پلاستيكي در داخل ليوان كاغذي است. اما اين روكش داراي تفاوتي نسبت به بقيه است. پلاستيك PLA از مواد گياهي مانند قند، نشاسته ذرت و شكر تهيه مي شود. بهترين انتخاب براي مصرف نوشيدني هاي گرم اين نوع ليوان كاغذي است. به عنوان مثال ليوان كاغذي ۱۲۰ سي سي و ليوان كاغذي ۱۸۰ سي سي بسيار پر مصرف است. بيشتر اوقات زماني كه چاي خريداري مي كنيم در داخل همين ليوان هاي كاغذي مصرف كنيم. زيرا كمترين آسيب را به بدن ما مي رساند.

گياهان ذرت براي استخراج نشاسته، آسياب مي شوند. سپس گلوكز براي توليد اسيد لاكتيك تخمير مي شود. يك فرايند شيميايي اسيد لاكتيك را به پليمر تبديل مي كند. كه در صنعت به عنوان رزين شناخته مي شود.

PLA داراي نقطه ذوب پاييني است. بنابراين براي نوشيدني هاي سرد كه حدود ۴۰ درجه سانتيگراد است بهترين انتخاب هستند.

ليوان هاي كاغذي بدون روكش پلاستيك

همانطور كه قبلاً نيز اشاره كرديم استفاده از ليوان كاغذي با روكش پلاستيك در حال حاضر بسيار افزايش پيدا كرده است. ليوان هاي كاغذي بدون روكش پلاستيك از سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد. توانست نظر افراد زيادي را به خود را جلب كند و به يك پروژه موفقيت آميز تبديل شد.

اين نوع ليوان كاغذي داراي مزايا زيادي نسبت به ساير انواع خود هستند. يكي از مهم ترين مزاياي اين نوع ليوان كاغذي قابليت بازيافت آن است. بنابراين بسياري از نگراني هاي حاميان محيط زيست را برطرف كرد. دولت ها، مشاغل، توليد كنندگان مجبور بودند هر چه سريعتر ايده كاملي براي كاهش ضايعات پلاستيكي ارائه دهند. به منظور رفع همين مشكل ايده توليد ليوان كاغذي بدون روكش پلاستيكي را ارائه دادند، كه بسيار موفقيت آميز بود. يكي از دلايل كه ليوان كاغذي تماماً از كاغذ ساخته نمي شده، امكان نشت مايعات به بيرون ليوان كاغذي بود.


برچسب: خريد ارزان ليوان كاغذي،قيمت ليوان كاغذي، ليوان كاغذي ارزان،ليوان كاغذي تبليغاتي با طرح اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۲:۳۰ توسط:naghmeh موضوع:

آپولو هند 205/65/15

لاستيك آپولو هند 205/65/15 ، شركت آپولو يكي از سريع ترين برندهاي تاير در حال رشد در سراسر جهان شامل APOLLO TIRES در هند و VREDESTEIN در اروپا و صادر كننده به بيش از 118 كشور جهان است.اين شركت با ايجاد  چالشهاي جاه طلبانه در صدد ايجاد رقابت و افزايش كيفيت  بين برترين برندهاي تاير دنياست تا مصرف كنندگان تاير بتوانند با اطمينان كامل و بدون هيچ نگراني از رانندگي لذت ببرند. بدون شك لاستيك آپولو براي افرادي كه به دنبال تايري با طول عمر بالا و با كيفيت هستند يكي از بهترين انتخابها ميباشد. فروشگاه اويگار امكان خريد لوازم يدكي خودرو را به صورت آنلاين براي شما فراهم آورده است، لطفا در صورت بروز مشكل هنگام خريد قطعات يدكي خودرو با كارشناسان فني ما تماس حاصل نماييد.

ويژگي هاي آپولو هند 205/65/15

در رده بندي سرعت ، كد هاي سرعتي S و T ارزيابي شده اند
لاستيك هاي 15 تا 17 اينچي
پوشش مقاوم عاج براي دوام طولاني تر
هماهنگي منحصر به فرد قطعات براي ايجاد سر و صداي كمتر
كنترل و فرمان پذيري عالي·  كيفيت ساخت
طول عمر بالا
چسبندگي بالا
مقاومت بالا

خريد و فروش جايگاه سوخت

خريد و فروش جايگاه سوخت پمپ بنزين ، پمپ گازوئيل و چايگاه گاز ( CNG ) در ظرفيت هاي مختلف از 15 هزار ليتر به بالا با بالاترين استاندارد ها و مورد تاييد شركت پخش فراورده هاي نفت ايران در شركت اويگار انجام مي شود. همچنين شركت اويگار خريد بنزين براي جايگاه را نيز انجام ميدهد. فروش پمپ بنزين ، خريد جايگاه سيار پمپ بنزين ، خريد و فروش جايگاه CNG در تمام شهرهاي ايران از ديگر فعاليت هاي شركت اويگار است.

تبليغات بنري در جايگاه سوخت

امروزه يكي از اساسي ترين فرصت ها در معرفي كالاها، تبليغات در محيط اطراف زندگي مي باشد جايگاه هاي سوخت و پمپ بنزين از جمله خدمات شهري هستند كه تبليغات در آنها جزء مفيدترين نوع تبليغات به شمار مي آيد. تبليغات در پمپ بنزين شامل نصب بنر، بيلبورد و تراكت هاي ديواري تبليغات بر روي تلويزيون شهري ، تبليغات بر روي نازل  ، استند ايستاده ورودي جايگاه ، تبليغات روي ديسپنسر ، تابلوي خروجي جايگاه ، استرابورد خروجي جايگاه ، تابلو پيشاني جايگاه ، تابلوي ديواري ، ورودي جايگاه يا هر روش ديگري براي جلب توجه عابران و سرنشينان خودرو را شامل مي شود. شركت اويگار با در اختيار داشتن بيش از 20 جايگاه سوخت در سراسر ايران مي تواند تبليغات شما را در تمام قسمت هاي جايگاه هاي سوخت انجام دهد . هزينه تبليغات در پمپ بنزين و جايگاه هاي سوخت نسبت به رسانه هاي ديگر بسيار پايين تر است. براي اطلاع و رزرو تبليغات خود با كارشناسان ما تماس حاصل نماييد.


برچسب: جايگاه سوخت ،فروش جايگاه سوخت ،خريد و فروش جايگاه سوخت ،خريد جايگاه سوخت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۴۴ توسط:naghmeh موضوع:

تشك سفري چيست؟

در سفر شايد امكان خواب مناسب در جاي راحت براي افراد ميسر نباشد زيرا نمي توانند تشك هاي خوشخواب خود را به همراه بياورند. حال آنكه با تشك هاي سفري مي توان در هر كجا تجربه خوابي راحت و آسوده را داشت و ديگر نگران جاي خواب خود نبود. تشك سفري همانطور كه از نامش پيداس بدليل فرم و ساختار توليديش به راحتي قابل حمل و جابجايي مي باشد و جاي زيادي را اشغال نمي كند. اين توضيح مختصري از تشك سفري بود. اگر قصد خريد تشك سفري داريد با همراه باشيد تا بصورت تفضيلي به شرح تشك سفري و  انواع تشك مسافرتي و مزاياي آن بپردازيم:

تشك سفري چيست؟

تشك هاي سفري تشك هايي هستند كه قابليت حمل نقل آسان دارند . نسبت به ساير تشك ها حجم كمتري دارند و جا به جايي آن راحت تر است .تشك‌هاي مسافرتي از انواع تشك طبي هستند، و بسيار سبك هستند. وزن تشك مسافرتي تقريباً 2 كيلوگرم بوده و به‌راحتي جمع مي‌شوند همچنين جاي زيادي را نمي گيرد. و بيشتر آنها داراي ابعاد 200 سانتي‌متر در 90 سانتي‌متر است كه از ضخامت آن‌ها از كم شروع ‌شده و بعضي از آن‌ها تا 10 سانتي‌متر هم ضخامت دارند و بسته به سليقه خريدار متنوع مي باشد.

 يك تشك سفري خوب چه ويژگي هاي بايد داشته باشد؟

اغلب تشك‌هاي مسافرتي از پارچه‌هاي ضد حساسيت درست ‌شده‌اند و داراي خاصيت ضد رطوبت نيز مي‌باشند. اين تشك‌ها را به‌راحتي مي‌توان شست و در معرض آفتاب قرار داد. پارچه تشك‌هاي مسافرتي از الياف باكيفيت و قابل شستشو تهيه ‌شده است و بسيار با دوام هستند. اين تشك‌ها همگي به همراه كاور يا روپوش مخصوص خود تحويل داده مي‌شود و شما مي‌توانيد از نظافت و تميزي آن اطمينان خاطر داشته باشيد. اين تشك ها در هنگام استراحت از ستون فقرات شما محافظت مي‌كنند و در جلوگيري از ابتلا به كمردرد نيز نقش دارند.

تشك مسافرتي در چه مواردي كاربرد دارد؟

  • به دليل قابل‌حمل بودن اين نوع از تشك‌ها، مي‌توان از آن‌ها در سفر استفاده كرد.
  • به اين نوع از تشك‌ها، تشك مهمان نيز گفته مي‌شوند و مي‌توانند براي مهمان بسيار مناسب و ايده آل باشند.
  • قابل استفاده در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها
  • براي استفاده شخصي در منزل يا محل كار
  • مورد استفاده براي كساني كه مشكل يا بيماري دارند و نمي‌توانند روي تشك عادي بخوابند.
  • افرادي كه تشك‌هاي سفتي دارند مي‌توانند اين تشك‌ها را بر روي تشك اصلي خود قرار دهند.
  • مناسب براي كوهنورداني كه مي‌خواهند شب را در طبيعت بگذرانند.

انواع تشك مسافرتي

1- تشك‌هاي مسافرتي يك نفره و دو نفره

به طور كلي تشك‌هاي مسافرتي در نوع يك نفره توليد و عرضه مي‌گردد. البته تشك‌هاي مسافرتي به صورت دو نفره نيز در بازار وجود دارند. اين تشك ها به دليل فضاي زيادي كه اشغال مي‌كنند نسبت به تشك‌هاي تك نفره از محبوبيت كمتري برخوردار هستند.

2- تشك‌هاي مسافرتي هوشمند

بعضي از برندهاي معروف به تازگي اقدام به توليد تشك‌هاي هوشمند كرده‌اند. در اين تشك‌ها قابليت تنظيم دما وجود دارد به گونه‌اي كه شما مي‌توانيد اين تشك‌ها را به برق وصل كنيد و دماي آن را تنظيم كنيد. برخي ديگر از تشك‌هاي مسافرتي داراي ماساژور هستند. وجود ماساژور در اين تشك‌ها باعث مي‌شود تا از دردهاي عضلاني ناشي از خستگي زياد جلوگيري شود. همچنين در بيماراني كه قدرت حركتي چنداني ندارند از ابتلا به زخم بستر جلوگيري مي‌شود.

3-تشك هاي بادي مسافرتي

اين نوع تشك ها با توجه به ساخت هوشمندي كه دارد از بهترين گزينه هاي براي انتخاب تشك مسافرتي مي باشد البته لازم به ذكر مي باشد كه قيمت تشك مسافرتي بادي نسبت به دو نوع بالا بيشتر است. زيرا اين تشك قابليت هاي استفاده در صندلي عقب ماشين را دارد و بصورت پارچه اي كوچك جمع مي شود و كم حجم و سبك بوده همچنين بوسيله امكاناتي كه دارد مي توان بوسيله برق ماشين تشك را باد كرد و استفاده كرد. از اين نوع تشك ها اصولا افرادي كه در بحث مسافرت جدي مي باشند خيلي استفاده مي كنند به بيان ديگر جهانگردا و توريست ها از افرادي هستند كه بسيار طرفدار تشك هاي بادي مسافرتي هستند.

مزاياي تشك مسافرتي چيست؟

  1. از مزاياي تشك سفري قابليت حمل، سبك بودن و حجم كم مي‌باشد.
  2. اين تشك‌ها ضد حساسيت بوده و مشكلي براي پوست و موي شما ايجاد نمي‌كنند.
  3. تشك‌هاي مسافرتي سبك هستند و شما مي‌توانيد از آن‌ها با خيال راحت در سفر استفاده كنيد.
  4. تشك‌هاي مسافرتي ضد رطوبت مي‌باشد.
  5. تشك‌هاي مسافرتي جاي كمي را اشغال نموده و مشكلاتي نظير كمبود فضا را پيش نخواهد آورد.
  6. براي استفاده افراد در هر سن و وزني مناسب هستند.
  7. مدل‌ها و رنگ‌هاي متنوعي دارند.
  8. قابل شستشو هستند.

قيمت تشك مسافرتي به چه عواملي بستگي دارد؟

امروزه تشك‌هاي مسافرتي توسط برندهاي معتبر توليد تشك  عرضه مي‌شوند. اغلب اين تشك‌ها بسيار به‌ صرفه و اقتصادي بوده و به همين علت مشتريان بيشتري نسبت به ساير تشك‌ها دارند. قيمت اين تشك‌ها اغلب رابطه مستقيمي با جنس و كيفيت آن دارد به اين صورت كه هر چه جنس و الياف به‌ كار رفته در يك تشك مرغوب‌تر باشد به همان ميزان قيمت آن نيز نسبت به ساير تشك ‌ها بيشتر خواهد بود. رنگ و مدل اين نوع از تشك‌ها نيز در قيمت آن ‌ها تاثيرگذار است. امروزه با توجه به نوسانات ارزي در بازار و ثابت نبودن قيمت ها تشك هاي مسافرتي نيز از اين امر مستثني نبوده و در جاهاي مختلف با قيمت هاي مختلف فروخته مي شود و نمي توان يك قيمت ثابتي را براي اين محصول در نظر گرفت. همچنين بسياري از افراد براي به صرفه شدن هزينه ها سفارش دوخت تشك هاي مسافرتي را مي دهند تا طبق نظر و سليقه آنها از پارچه و الياف مد نظر خود استفاده كنند.

از تشك هاي مسافرتي چگونه نگه داري كنيم؟

سعي كنيد از پريدن كودكان بر روي تشك جلوگيري نماييد، زيرا باعث خراب شدن و سست شدن لايه‌هاي تشك مي‌شود.
بعد از استفاده ميهمان و مسافرت حتماً آن‌ها را بشوييد و در معرض آفتاب قرار دهيد.
در انتخاب رنگ و مدل تشك مسافرتي دقت كنيد، در اغلب موارد پس از خريد اين نوع از تشك‌ها پس گرفته نمي‌شوند.
براي مراقبت بيشتر از اين نوع تشك‌ها بعد از استفاده آن‌ها را جمع نموده و در كاور خود قرار دهيد.
سعي كنيد پس از چند بار استفاده از تشك مسافرتي آن را در فضاي باز قرار دهيد تا منافذ آن از هواي تازه پر شود.

برچسب: خريد تشك نوجوان،خريد رويه تشك ،خريد تشك طبي ،خريد تشك،خريد تشك ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۴:۲۸ توسط:naghmeh موضوع: