سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

صندلي مديريتي اسكان مدل M-7000

يكي از پرطرفدارترين صندلي هاي اداري ، صندلي مديريتي است . هدف ما از معرفي صندلي مديريتي ارائه اطلاعات به شما در زمينه لوازم و ملزومات اداري است . صندلي مديريتي ، صندلي كارمندي، صندلي كارشناسي، صندلي كامپيوتر و … همه از دسته صندلي گردان به حساب مي آ يند.

امروه به دليل تنوع زياد در صندلي هاي مديريتي كه در طرح ها و رنگ هاي مختلف وجود دارند گستره ي انتخاب شما بسيار بالاست . اما چيزي كه بايد مد نظر داشته باشيد راحتي اين نوع صندلي است كه نقش اساسي را در حفظ سلامت و راحتي كارمندان دارد.

صندلي مديريتي اسكان مدل M-7000

صندلي مديريتي اسكان مدل M-7000 يك صندلي اداري با پشتي بلند است كه اين قابليت حس شكوه صندلي را بالاتر مي برد و در نتيجه براي جايگاه مديريت مناسب تر خواهد بود.اين صندلي داراي نشيمن و پشتي يك تكه است. و تنوع رنگ بالا اين امكان را به مشتري مي دهد كه مطابق باسليقه و رنگ هاي دكوراسيون خود نسبت به انتخاب رنگ اقدام نمايد.دسته اين صندلي مديريتي حرفه اي نيز به اين دو بخش متصل شده است و همچنين امكان تغيير ارتفاع صندلي با جك تعبيه شده در زير صندلي امكان پذير مي باشد.

طراحي زيبا و دلنشين براي تمامي كاربران
تنوع رنگ در اين محصول اين قابليت را به مصرف كننده مي دهد تا در زمان خريد صندلي مديريتي، متناسب با طراحي داخلي اتاق و رنگ ميزهاي استفاده شده در محل بهترين انتخاب را داشته باشد.اين صندلي اداري از قيمت مناسبي برخوردار است و به همين دليل مي توان آن را در دسته بندي صندلي هاي مديريتي مقرون به صرفه قرارداد.
شركت وي چوب با رعايت استانداردهاي روز دنيا در مراحل توليد و با رعايت اصول توليد مدرن در تمام مراحل خود توانسته اين محصولات را با كيفيت و قيمت مناسب به بازار عرضه كند و در اختيار مصرف كننده خود قرار دهد.

آنچه درباره وي چوب بايد بدانيد :

يك صندلي مديريتي مناسب بايد به گونه اي باشد كه چهار ناحيه ستون فقرات (گردن، پشت، كمر و دنبالچه) را پوشش دهد. در خريد يك صندلي مديريتي مناسب به اين نكته دقت كنيد كه ارتفاع آن قابل تنظيم باشد

شما ميتوانيد براحتي از مشاوره رايگان ما بهره مند شويد و همچنين مي توانيد براي خريد محصولات صندلي مديريتي با كارشناسان مجموعه ما جهت دريافت پاسخ هاي خود تماس بگيريد .

مجموعه وي چوب با ايجاد شبكه‌اي سيستماتيك اين امكان را فراهم كرده كه عرضه‌كنندگان كالا و ارائه‌كنندگان خدمات به‌آساني با مخاطبان و مصرف‌كنندگان خود ارتباط مؤثر و دوسويه برقرار نمايند.
وي چوب يك فروشگاه بزرگ اينترنتي محصولات حوزه تجهيزات اداري مي باشد كه امكان مشاهده ، انتخاب و خريداري كالاي مبلمان اداري ، صندلي هاي اداري و ... از برندهاي مختلف را به متقاضي اين كالاها مي‌دهد.
ما هر روز در تلاشيم بهترين تجربه خريد را، با بيشترين حق انتخاب و مناسب ترين قيمت براي مشتريان فراهم آوريم.

براي سفارش و ساخت محصولاتي كه در تصاوير مي بينيد، با ما تماس بگيريد.

  • راهنمايي خريد صندلي مديريتي اسكان مدل M-7000 از وي چوب

  • ثبت كردن سفارش در وي چوب بسيار آسان است. براي پيدا كردن كالاي مورد نظرتان در وب‌سايت وي چوب مي‌توانيد از فهرست‌هاي دسته‌بندي شده يا نوار جستجو استفاده كنيد. وقتي كالاي مورد نظر را پيدا كرديد كافي است روي آن كليك كنيد تا وارد صفحه‌ي محصول شويد. در نهايت با زدن دكمه‌ي «افزودن به سبد خريد»، كالا به سبد خريد اضافه مي‌شود و مي‌توانيد سفارش خود را نهايي كنيد. البته در صورت تمايل مي‌توانيد پيش از ثبت سفارش كالاهاي بيشتري را به سبد خريدتان اضافه كنيد.
  • رويه هاي ارسال سفارش در وي چوب
  • راهنماي ثبت سفارش صندلي مديريتي در وي چوب

شما ميتوانيد براحتي از مشاوره رايگان ما بهره مند شويد و همچنين مي توانيد براي خريد محصولات صندلي مديريتي با كارشناسان مجموعه ما جهت دريافت پاسخ هاي خود تماس بگيريد .


برچسب: صندلي مديريتي، خريد صندلي مديريتي، قيمت صندلي مديريتي، صندلي اداري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۱:۴۶ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :