سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

چگونه با آب قليايي سردرد را درمان كنيم؟

درباره علت سردرد هاي خود چقدر مي دانيد ، آيا مي دانيد كه يكي از يافته هاي پژوهش هاي اخير دانشمندان درمان سردرد با نوشيدن آب قليايي است . سردرد يكي از رايج‌ترين مشكلاتي است كه مردم به صورت روزمره از آن شكايت مي‌كنند. برخي از افراد در دوره خاصي از زندگي خود سردرد شديد را تجربه مي‌كنند و برخي ديگر دچار سردردهاي گاه و بي‌گاه مي‌شوند. هر كسي ممكن است دچار سردرد شود و هيچ تفاوتي ندارد كه چه سني، چه نژادي يا چه جنسيتي داشته باشيد. تشخيص اين كه علت سردرد چيست هميشه راحت نيست. با اين حال با توجه به زندگي روزمره ما ۶ علت عمده براي انواع سردرد از جمله سردرد خوشه‌اي، سردرد سينوسي، سردرد ميگرني و سردرد تنشي توسط متخصصين مشخص شده است.برخي سردرد ها با نوشيدن آب غني شده برطرف مي شوند  و اين يكي ديگر از مزاياي آب قليايي اين آب شفابخش است.

درمان سردرد مزمن با نوشيدن آب قليايي

يكي از مهم ترين علائم كم آبي بدن سر درد است. اگر شما در روز كم تر از ۲ ليتر آب مي نوشيد و فعاليت روزانه شما زياد است ممكن است به راحتي دچار سردرد شويد.پس شما مي توانيد با نوشيدن يك ليوان آب  از سردردهاي خود به راحتي رها شويد. اگر به آب نوشيدني خود مقداري ليمو اضافه كنيد خواص قليايي پيدا مي كند و تاثير آن چندين برابر مي شود. ليمو را درون آب ريخته و مخلوط كنيد و با نوشيدن ۲ ليوان از اين محلول مي توانيد در سريع ترين زمان ممكن از سردرد رها شويد. زيرا ليمو نيز باعث مي شود كه بدن دچار كم آبي نگردد.ليمو علاوه بر درمان سردرد باعث تنظيم PH بدن مي شود.اگر شما در طول روز اين نوشيدني را بنوشيد از بسياري از مشكلات بدن خود رها خواهيد شد.

اما كار راحت تر براي شما استفاده از بطري هاي آب قليايي شركت لوكساب است . اين آب را به راحتي از هر فروشگاهي مي توانيد تهيه كنيد . پس نگران در دسترس نبودن آن نباشيد.
آب غني شده به دليل توليد هيدروژن قويترين آنتي اكسيدان شناخته شده است.از طرف ديگر غني از كلسيم و منيزيم است كه مي تواند در كاهش سردرد موثر باشد.ضمنا تامين آب بدن يكي از ساده ترين و كم هزينه ترين راه ها براي كاهش سردرد است

درمان سردرد با آب غني شده از منيزيم

اين ماده معدني در سبزيجات، غلات و مغزجات و آب غني شده يافت ميشود. مصرف منيزيم درست در زماني كه سردرد داريد نميتواند به شما كمك كند اما ميتواند از سردرد هاي بعدي جلوگيري كند. همچنين منيزيم را ميتواند بصورت مكمل استفاده كنيد اما براي اينكار حتما با پزشك مشورت كنيد. اما اگر در طول روز از آب غني شده از منيزيم استفاده كنيد قطعا سردرد هاي شما رو به بهبود خواهند رفت . لوكساب آب قليايي غني از كلسيم و منيزيم را براي استفاده روزمره قرار داده است. 

 چند نوع سردرد داريم و چه علائمي دارد ؟

سردرد عصبي يا همان سردرد تنشي در ناحيه پيشاني است. ولي سردرد ميگرني يك طرف صورت را در بر مي گيرد. سر درد خوشه اي نيز معمولا اطراف چشم رخ مي دهد. اين سردردها با فشارهاي عصبي افزايش مي يابند. به همين دليل اولين و بهترين راه براي جلوگيري از اين نوع سردرد كاهش فشار عصبي است. دوري از استرس و تنش هاي روزانه مي تواند در كاهش اين سردرد ها موثر باشد. همچنين رژيم غذايي در كاهش اين سردرد هاي مفيد است.

استفاده از سبزيجات و ميوه جات سالم، كاهش مصرف سيگار، كاهش مصرف قهوه، و كاهش مصرف فست فودها و غذاهاي اسيدي كمك بزرگي به كاهش سردرد مي كند. رژيم قليايي نيز سرشار از ميوه جات و سبزيجات است و يكي از رژيم هاي توصيه شده توسط پزشكان مي باشد.نوشيدن آب قليايي يا همان آب غني شده در اين رژيم غذايي يكي از اصول اوليه است

چگونه آب آشاميدني قليايي داشته باشيم ؟

دستگاه هايي به نام يونيزه ها قليايي آب وجود دارند، اما گران هستند.

آب معدني بطري تمايل به خنثي يا كمي قليايي دارد. برخي از توليد كنندگان ممكن است سطح pH آبهاي بطري خود را اعلام كنند. شما نيازي نيست پول خود را صرف خريد يكي از اين دستگاه ها كنيد كه فرق زيادي با آب ميوه گيري ندارند . بهتر است آب قليايي مورد نياز خود را به صورت روزانه از فروشگاه هاي زنجيره اي و سوپرماركت ها تهيه كنيد.

خريد آب قليايي لوكساب به صورت آنلاين

آب قليايي لوكساب به عنوان اولين و تنها آب قليايي در ايران اقدام به توليد آب قليايي با دانش روز دنيا و جديدترن دستگاه هاي توليد آب قليايي نموده است، شركت لوكساب امكان خريد آب قليايي را به صورت آنلاين نيز فراهم آورده است. شما براي خريد آب قليايي  صورت آنلاين به صفحه ثبت سفارش مراجعه نماييد.

برچسب: خريد اينترنتي آب قليايي،خريد آب قليايي اينترنتي ،خريد آب قليايي آنلاين ، خريد آب آنلاين،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۲۴ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :