سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

پاكت جاروبرقي بوش BBZ41FGXXL

پاكت جاروبرقي بوش BBZ41FGXXL از لوازم جانبي جاروبرقي‌هاي شركت بوش (Bosch) است. استفاده از كيسه‌هاي مناسب جاروبرقي براي هر مدل يا دستگاه از جمله مواردي است كه نه‌تنها مي‌تواند در طول عمر دستگاه نقش مؤثري داشته باشد، بلكه كيفيت مؤثرتر و هميشگي اين جاروبرقي‌ها را به همراه دارد. كيسه‌هاي جاروبرقي BBZ41FGXXL كه با نام «MegaAir SuperTEX dust bag» نيز آن را مي‌شناسند، از كيسه يا پاكت‌هايي است كه با طراحي و گنجايش قابل توجه خود موجب مي‌گردد در فواصل زماني بلندتري نياز به تعويض كيسه‌ها داشته باشيد. اين پاكت جاروبرقي نه‌ تنها از مواد با كيفيتي در توليد خود بهره مي‌برد، بلكه همچنين مشخصات قابل توجه ديگري نيز دارد كه مي‌توان به دريچه بهداشتي، و بهترين فيلتراسيون اشاره كرد. در بسته‌بندي اين محصول چهار پاكت جاروبرقي از نوع GXXL/GXL به همراه يك ميكروفيلتر مجزا عرضه شده است و مي‌تواند براي جاروبرقي‌هايي كه با اين نوع يا سايز كيسه سازگاري دارند مورد استفاده قرار گيرد كه برخي از اين مدل‌ها عبارتند از: VSQ5VSQ4، VS07، VSZ6، VSM5، VSZ5، BGL45، BSGL5 و BSGL7.

مهم­ترين مزاياي خريد پاكت جاروبرقي با كيفيت عبارتند از:

1-منجر به كاركرد طولاني جاروبرقي بوش مي­شود. زيرا ظرفيت پاكت جاروبرقي بوش اصل نسبت به ساير پاكت­هاي نامرغوب در جذب گرد و غبار بسيار زياد مي­باشد و نياز به تعويض پاكت در بازه­هاي زماني كوتاه نيست.

2-خريد پاكت جاروبرقي بوش اصل باعث خواهد شد تا به دليل جاي گيري صحيح پاكت در بدنه هيچ گونه گردوغباري وارد دستگاه نشود. در صورتي كه اگر پاكت جاروبرقي بوش از نمونه نامرغوب و تقلبي در بازار باشد به درستي در محل خود بسته نخواهد شد.

3- خريد پاكت جاروبرقي بوش اورجينال بسيار مقرون به صرفه است. زيرا پاكت اصل در برابر پارگي و ديگر آسيب­ها بسيار مقاوم مي­باشد.

چرا خريد پاكت جاروبرقي هپا بيشتر توصيه ميشود؟

مزاياي پاكت جاروبرقي توتك : نسـوج نبافته در مقايسـه با كاغذ فيلتر كه در پاكت كاغذي جـاروبـرقي اسـتفاده مي شود مـزايايي دارد كه باعث شـده است پاكتهاي هپا در اروپا، آمريكا و ساير مناطق پيشـرفته جهـان بمـرور جايگزين پاكتهاي كاغـذي گردد كه تعـدادي از اين مزايا به شـرح ذيل مي باشد :

1. با بكارگيـري از لايه هاي بكار رفته در توليد كه داراي تاييديه بهداشت و استاندارد از شركت هاي سازنده مي باشندو در اتاق هاي عمل نيز استفاده مي گردد و به صـورت 5 لايه بوده و باعث مي گردد ذرات معلق، گرد و غبار و سـاير آلـودگي ها از پاكت هاي  توتك عبـور نكرده و از گردش اين ذرات كه باعـث ايجاد بيمـاري و حساسيت هاي گوناگون ميگردد در منزل و محـل كار جلوگـيري نمايد و محيطـي مناسـب براي شـما و فرزندانتان فراهم مي نمايد .

2. بعلـت اينكـه در اتصـال لايه هـاي مخـتلف برخـلاف سـاير پاكتـهاي كاغـذي از هيچگونه چسـبي استفاده نمي شـود ( با استفاده از سيسـتمروز دنيا لمينت مي‌شود) منافذ فيلـتر براحتي مسـدود نگرديده و در حجم ثابت در مقايسه با پاكتهاي كاغذي امكان جذب گرد و غبار بيشتري را داشته و در نتيجه تعـداد مصـرف پاكت توتك نسـبت به كاغذي كاهش ميابد. و همچنين بدليل عدم ايجاد مقاومت نابرابر امكان پاره شدن اين پاكت ها در دستگاه جاروبرقي منتفي گرديده و از نفوذ آلودگي به داخل دستگاه و صدمه به آن جلوگيري مي نمايد.

3. استفاده از سيستم پيشرفته در لمينت لايه هاي پاكت توتك باعث مي شود در هنگام بكارگيري فشار كمتري به موتور جاروبرقـي وارد گردد وطـول عمـر جاروبرقي افزايش يابد.متأسفانه بدليل عدم لمينت در تعداد زيادي از پاكتهـاي وارداتي صدمات فراواني به جاروبرقي ها وارد ميگردد.

4. تكنولوژي ساخت اينگونه مواد به نحوي است كه بدليل وجود منافذ بيشتر و بسيار كوچك در لايه هاي مختلف باعث كاهش صداي موتور وافزايش قدرت مكش جاروبرقي مي گردد و ضمن ثابت نگه داشتن قدرت مكش در تمام طول مدت استفاده از پاكت، باعث كاهش مصرف انرژي نيز مي گردد به طوري كه در حالت عادي اگر با قدرت 2000 وات جاروبـرقي مورد استفاده قرار مي گيـرد، در زمـان استفاده از پاكت جاروبرقي توتـك مي توانيد از قدرت 1600 وات استفاده نمائيد.

5. اين پاكت­ها از  فضاي بيشتري نسبت به پاكت­هاي نامرغوب برخوردار هستند.

6. خريد پاكت جاروبرقي هپا باعث افزايش طول عمر موتور و كاهش مصرف انرژي خواهد شد. زيرا در اغلب موارد كيسه­هاي تقلبي به دليل عدم داشتن لايه اصلي موجب داغ شدن شديد موتور و مصرف بالاي انرژي مي­شوند.

7. قابليت جذب و فيلتراسيون پاكت جاروبرقي هپا اصل تا 99درصد بالاتر از ساير پاكت­هاي موجود در بازار است.

8. جنس چند لايه پاكت جاروبرقي توتك از خروج گرد و غبار داخل پاكت به بيرون از دستگاه جلوگيري خواهد كرد.


برچسب: پاكت جاروبرقي، پاكت جاروبرقي آنتي باكتريال، پاكت جاروبرقي ال جي يكبار مصرف،پاكت جاروبرقي بوش BBZ41FGXXL،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۰۱ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :