سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

فيوز مينياتوري چيست؟

فيوز مينياتوري و لزوم استفاده از آن در تابلو برق خانه هوشمند براي بسياري از افراد جاي سوال دارد. مشخصات روي فيوز مينياتوري در تيپ هاي مختلف نشان دهنده مكانيزم و نحوه عملكرد فيوز مينياتوري مي باشد.در اين مقاله به شرح اين سوال كه فيوز مينياتوري چيست؟ مي پردازيم. همراه ما باشيد.

فيوز مينياتوري چيست؟

فيوز وسيله‌اي است كه مدارهاي الكتريكي را در برابر جريان غير مجاز محافظت مي‌ نمايد. فيوز مينياتوري ديوايسي است كه در برابر جريان اضافه حساس بوده و نقش آن اين است كه به سرعت جريان را در مدار قطع نمايد. به عبارت ديگر اين فيوزها نسبت به تحمل جريان اوليه و اضافه بار به سرعت عكس العمل نشان داده و در صورت لزوم جريان برق را قطع مي كنند.

فيوز مينياتوري چيست؟

عملكرد فيوز در سيستم يك مدار الكتريكي چگونه است؟

وظيفه يك سيستم قدرت، تحويل انرژي الكتريكي به مصرف كننده به طور مداوم و بدون وقفه است. مهمترين خطر براي يك سيستم قدرت، اتصال كوتاه است كه باعث تغييرات شديد و ناگهاني در آن مي گردد. ايجاد خطا و اتلاف انرژي زياد به صورت حرارت در محل اتصال كوتاه، باعث آتش سوزي، صدمات مكانيكي و الكتريكي به تجهيزات مي شود.

از اين رو،لازم است اولا قسمت معيوب هر چه سريعتر از مدار جدا گردد تا به قسمت هاي سالم صدمه اي وارد نشود و ثانيا حداقل قطعي برق در قسمتهاي سالم را داشته باشيم. اين امر مستلزم به كارگيري و انتخاب صحيح وسايل حفاظت كننده مدار، اعم از رله ها و فيوزها مي باشد. فيوزها به خودي خود مستقيما خطا را حس نموه و مدار را قطع مي نمايند، در حالي كه رله ها پس از درك، بروز خطا براي رفع آن به كليدهاي مربوطه فرمان مي دهند.

از نظر حفاظتي،يك سيستم قدرت به نواحي كوچكت ري نيز، تقسيم مي گردد كه هر كدام از اين نواحي ممكن است توسط وسايل حفاظتي اصلي و چندين وسيله حفاظتي پشتيبان مورد حفاظت قرار گيرند.
با توجه به مشخصات روي فيوز مينياتوري و جريان هاي معين شده روي آن، دو نوع جريان در فيوزهاي مينياتوري مورد بحث است كه در قسمت زير به بيان آنها مي پردازيم:

جريان لحظه اي

به جرياني گفته مي شود كه در يك لحظه،( كمتر از يك ثانيه ) فيوز توانايي تحمل اين جريان را دارد. روي فيوز ها معمولا جريان بزرگي مانند 6000 يا 3000 درج شده است كه اين عدد نشان دهنده جريان لحظه اي فيوز مينياتوري مي باشد.

جريان نامي

به حداكثر جريان مجازي كه يك فيوز مينياتوري توانايي تحمل آن را دارد گفته مي شود و اگر جرياني بيش از ميزان جريان نامي مشخص شده روي فيوز از آن بگذرد، فيوز مدار را قطع مي كند.

در اين صورت اگر جرياني بيش از جريان نامي از فيوز بگذرد، مي توان اين نتيجه را گرفت كه فيوز مي‌سوزد و بدين ترتيب جريان برق در مدار، قطع خواهد شد. به عبارت ساده، فيوز يك وسيله حفاظتي است و نقش آن در تجهيزات و مدارات الكتريكي اين است كه در مواقعي كه جرياني بيشتر از حد انتظار از وسيله برقي عبور مي‌كند، با سوختن فيوز مدار قطع گردد تا به تجهيزات ديگر آسيبي وارد نشود.

اجزاي تشكيل دهنده ي فيوز كدامند؟

اجزاي تشكيل دهنده فيوزها عبارتند از ؛ يك سيم حرارتي كه در مدار جريان قرار گرفته و به ازاي ميزان جريان به خصوصي در زمان معين، ذوب مي گردد (مي سوزد). عملكرد صحيح فيوز نه فقط تابع دقت در مرحله ساخت آن مي باشد، بلكه همچنين به استفاده درست و نگهداري صحيح پس از نصب نيز بستگي دارد. چنانچه فيوز در مدار به درستي به كار گرفته نشود، احتمال وارد آمدن خسارت جدي به تجهيزات گران قيمت مدار نيز وجود دارد.

پايانه

قسمت هايي از فيوز را كه براي اتصالات الكتريكي مدار خارجي تعبيه شده اند، پايانه مي نامند.

پايه فيوز

قسمت هاي ثابت يك فيوز را گويند كه مجهز به ترمينال هايي براي اتصال به مدار خارجي مي باشند و در مورد بعضي از انواع فيوزهاي موجود، قسمت پايه داراي روپوش محافظتي نيز مي باشد. فيوز وقتي قادر به حفاظت از مدار است كه در مسير فاز و ابتداي مدار نصب شود.

كنتاكت هاي پايه فيوز

به قسمت هاي هادي پايه فيوز گفته مي شود، كه با كنتاكت هاي كلاهك فيوز يا رابط فيوز در ارتباط هستند.

كلاهك فيوز

قسمت جداشدني فيوز است كه حامل رابط فيوز مي باشد و خارج كردن و تعويض آن را راحت تر مي نمايد.

كنتاكت هاي كلاهك فيوز

براي اتصال به كنتاكت هاي رابط فيوز و نيز اتصال به كنتاكت پايه فيوز طراحي شده است.

نگهدارنده فيوز

مجموع پايه فيوز و كلاهك فيوز را نگهدارنده فيوز مي نامند.

رابط فيوز ( فشنگ فيوز )

به قسمتي از فيوز گفته مي شود كه شامل المان فيوز بوده و پس از عمل كردن فيوز براي آماده سازي مجدد آن، بايد تعويض گردد.

كنتاكت هاي رابط فيوز

براي اتصال رابط فيوز به كنتاكت هاي پايه فيوز و كنتاكت هاي كلاهك فيوز طراحي گرديده است.

المان يا سيم فيوز

به بخشي از فيوز گفته مي شود كه هنگام عملكرد فيوز ذوب مي گردد.

شاخص فيوز

به قسمتي از فيوز گفته مي شود كه مشخص مي كند، فيوز سالم بوده يا درست عمل كرده است. شاخص فيوز را با توجه به جريان نامي فيوز، به رنگهاي مختلف مي سازند. جدول زير جريان نامي را با توجه به رنگ شاخص آن تعيين مي كند. شاخص فيوز توسط يك سيم مقاومتي نگهداشته مي شود. پس از سوختن المان فيوز سيم مقاومتي نيز سوخته و پولك فلزي كه تحت كشش فنري كوچك قرار دارد آزاد مي گردد. در فيوزهاي فشار قوي به عوض پولك از يك ميله فلزي قطع كننده ( فشنگ ) استفاده شده است. اين ميله با ضربه اي در حدود ۱۲ Kg سبب قطع كنتاكت كليد و فرمان به لامپ سيگنال و غيره مي گردد.

تيپ مختلف انواع فيوز مينياتوري

اعداد و حروفي كه روي فيوز مينياتوري يادداشت شده اند، نشان دهنده تيپ فيوز و جريان نامي آن مي باشند.

تيپ هاي معمول فيوز مينياتوري

فيوز مينياتوري از نظر كاربرد به تيپ هاي Bروشنايي، Cموتوري،Dترانسفورماتوري،K قدرت و Zبسيار حساس تقسيم بندي مي گردند.

فيوز مينياتوري نوع B روشنايي

اين كليد مينياتوري معمولا در مصارف خانگي و در سيستم روشنايي استفاده كاربردي دارد. اين كليدها در جريان اضافه، بار بين 3 تا 5 برابر جريان نامي در زمان مشخص، را در مدار قطع مي كنند و از سطح حساسيت مناسبي براي كاربردهاي خانگي برخوردار مي باشند.

فيوز مينياتوري نوع C موتوري

كاربرد اين فيوز مينياتوري بيشتر در موارد صنعتي بوده و اين كليدها جريان بين 5 تا 10 برابر جريان نامي در زمان مشخص را در مدار قطع مي كنند و زمان قطعشان از تيپ B بيشتر مي باشد.

فيوز مينياتوري نوع D ترانسفورماتوري

در مصارف صنعتي خاص مانند مولدهاي اشعهX-Ray از فيوز ترانسفورماتوري استفاده مي گردد. اين كليدها جريان بين 10 تا 20 برابر جريان نامي در زمان مشخص را در مدار قطع مي كنند و زمان قطعشان از همه تيپ ها بيشتر است.

فيوز مينياتوري نوع K قدرت

اين كليد مينياتوري براي حفاطت در مدار هاي قدرت، ترانسفورماتورماتور ها و موتورها استفاده مي شود. در اين نوع از كليدهاي مينياتوري حد جريان براي قطع در موارد اضافه بار كمتر از ساير كليدها مي باشد.

فيوز مينياتوري نوع Zبسيار حساس

هنگامي كه جريان عبوري از جريان نامي بيشتر شود، در يكمدت زمان خا كه از تمامي ساير تيپ ها كمتر است،فيوز مينياتوري بر طبق منحني قطع ، فرمان قطع جريان را صادر مي نمايد. حساسيت اين نوع از كليدها ، هم در مواقع اضافه بار و هم اتصال كوتاه از تمامي تيپ هاي ديگر بيشتر است و در صورت بروز خطا مدار ررا سريع تر قطع مي نمايد. بنابراين كاربرد اين نوع فيوز مينياتوري در مداراهاي با حساسيت بسيار بالاست.

اهميت نصب فيوز استاندارد

فيوز مينياتوري عكس العمل سريعي نسبت به اضافه بار و تحمل جريان اوليه نشان مي دهد و برق را قطع خواهد كرد. فيوز يك وسيله‌ي حفاظتي است و در تاسيسات برقي از آن استفاده مي كنند تا زماني كه جريان بيش از حد مجاز از وسايل عبور كند وفيوز بسوزد در نتيجه مدار قطع شود تا به وسايل ديگر آسيب وارد نشود.

فيوز يك مكانيسم مهم ايمني به حساب مي آيد و به عنوان يك محافظ مدار را قطع مي كند. حداكثر جريان اين فيوزها تا 100 آمپر است. جزء اصلي فيوز، يك نوار فلزي مي باشد كه در يك محفظه غير رسانا قرار گرفته است و با عبور جريان بيش از حد، اين نوار فلزي ذوب مي شود و باعث قطع شدن مدار الكتريكي مي گردد.


برچسب: نصب فيوز، فيوز مينياتوري، فيوز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۲:۲۳ توسط:naghmeh موضوع:

صادرات كود ايران از كدام مرز ها انجام ميشود؟

همانطور كه مي دانيد صادرات كود يكي از ارزآورترين صادرات براي كشور ما محسوب مي شود كه مي توان گفت در بعضي از اين كودها بازار صادرات در دست توليد كننده هاي ايراني مي باشد و كشورهاي متقاضي زيادي براي خريداري دارد. در مقالات قبلي گفتيك كه عمده صادرات كود ايران ب كشورهاي عربي مانند عراق و عربستان و همچنين ديگر كشورهاي همسايه مانند تركمنستان ، افغانستان و پاكستان و تركيه مي باشد. از اين رو در اينمقاله مي خواهيم درباره اين موضوع كه صادرات كود ايران از كدام مرز ها انجام ميشود؟ مطالبي را براي شما بيان كنيم. تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد:

صادرات كود ايران از كدام مرز ها انجام ميشود؟

با توجه به اين موضوع كه صادرات كود از ايرا ن به كشورهاي مختلفي صورت مي گيرد نمي توان گفت از مرز واحدي اين پروسه انجام مي شود بلكه با توجه به راه حمل و نقلي كشور مقصد و همچنين مسير آن مرز آن متفاوت مي باشد.در اين قسمت از مقاله به بيان چند نمونه از كشورهايي كه به آن ها صادرات كود مي شود را با بيان مرزهاي موجود بيان مي كنيم:

صادرات كود به عراق چگونه است؟

مثلا صادرات كود به عراق را مي توان از مرزهاي خسروي، مهران، غرب تهران و با شماق و كرمانشاه و پيرانشهر دانست.

صادرات كود به تركيه چگونه است؟

ايران چهار گمرك مهم در مرز با تركيه دارد كه شامل گمرك بازرگان، گمرك خوي، گمرك سرو و گمرك رازي است. تجار و صادركنندگان مي‌توانند از طريق يكي از اين گمركات كه همگي در استان آذربايجان غربي قرار دارند، با تركيه داد و ستد داشته باشند.

صادرات كود ايران از كدام مرز ها انجام ميشود؟

صادرات كود به افغانستان چگونه است؟

براساس آمارهاي گمرك جمهوري اسلامي ايران، بيشتر صادرات كود ايران به افغانستان به ترتيب از طريق گمركات مشهد، اراك، دوغارون، بازارچه ميلك، منطقه ويژه كاوه، ميلك، منطقه ويژه اقتصادي پارس، بازارچه ماهيرود، غرب تهران، اصفهان، يزد و ساير گمركات ديگر كشور صورت گرفته است.

صادرات كود به تركمنستان چگونه است؟

تركمنستان به دليل مرز مشتركي كه با ايران دارد، مي تواند يكي از بازارهاي مهم براي صادرات كود از كشورمان به آنجا باشد. موقعيت ويژه گمرك مرزي باجگيران، فاصله كم اين مرز تا شهر عشق آباد و وجود بازارچه مرزي مشترك تاثير بسزايي را بر روند صادرات كالا به اين كشور و ديگر كشورهاي آسياي مركزي نهاده است.

صادرات كود به قطر چگونه مي باشد؟

نحوه صادرات كود به قطر يكي ديگر از مواردي است كه مي توان آن را بررسي نمود. قطر نيز يكي از بازار هاي مناسب صادراتي ايران است و با اينكه كشور بسيار ثروتمندي مي باشد ولي از نظر واردات كالا براي ايران در رتبه بسيار بالايي قرار دارد، نحوه صادرات به قطر از طرق مختلف انجام مي شود، ولي مرزهاي آبي زيادي با ايران دارد و مي تواند از اين طريق واردات را داشته باشد. اين كشور مورد تحريم بسياري از كشورها مانند عربستان قرار گرفته و حتي ارتباط چنداني با همسايگان خود ندارد ولي با ايران روابط بسيار خوبي دارد كه همين امر مي تواند به صادرات كود و كالا به قطر كمك كند. زماني كه به فكر چگونگي و نحوه صادرات كالا به قطر هستيد بايد بازار آن را شناسايي نماييد.

در مورد نحوه صادرات كود به قطر بايد به اين نكته اشاره شود كه تسلط به زبان رسمي كشور يعني عربي الزامي مي ‌باشد و زبان انگليسي نيز در اين كشور رواج دارد، آشنايي با فرهنگ مردم كشور قطر نيز در نحوه صادرات كالا به قطر بسيار ضروري مي باشد.

در صادرات كود به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

دقت داشته باشيد كه در نحوه صادرات كود بايد پيگيري و كسب تجربه را فراموش نكنيد در واقع با يك بار صادرات كود شما به تمام مراحل و چگونگي و نحوه صادرات كود تسلط پيدا نخواهيد كرد. بايد در اين كار استمرار داشته باشيد. در دنياي رقابت امروزي از مهمترين مسايل در نحوه صادرات كالا بسته بندي مي باشد.

هرچه در بسته بندي موفق تر باشيد در بازار رقابتي و ديده شدن محصولات موفق خواهيد بود. چگونگي و نحوه صادرات كود صرفا به طي كردن برخي مراحل اداري نيست و بايد كيفيت كالا را در طول سال هاي كاري خود حفظ نماييد و گرنه به زودي از بازار حذف خواهيد شد. براي بازار يابي هميشه راه هاي جديدي را كشف كنيد و نمايشگاه هاي كشورهاي مقصد را فراموش نكنيد. برند سازي از جمله كارهايي است كه در بازاريابي محصول بسيار مهم است و با اين كار مي توانيد محصول را به خوبي معرفي نماييد.

بيمه كالاي صادراتي يكي از مهمترين مراحل در چگونگي و نحوه صادرات كود است. داشتن يك دفتر يا مركزي در كشور مقصد بسيار به صادر كننده كمك خواهد كرد. اگر تازه شروع به كار كرده ايد با مقدار كم صادرات كالاي مورد نظر را انجام بدهيد. سازمان توسعه تجارت براي صادركنندگان حمايت هاي گوناگوني دارد كه بهتر است با آن مجموعه ارتباط درستي داشته باشيد.

كرونا چه تاثيري بر مرزهاي ايران با كشورهاي همسايه براي صادرات كود داشت؟

مرزهايي كه به واسطه شيوع كرونا بسته شده براي آن جايگزين‌هايي ديده شده است يعني يك كشور تمام مرزهاي زميني خود را به روي ايران نبسته است و تجار مي‌توانند ساير مرزها را جايگزين كنند كه البته اين امر ممكن است بار مالي تجار را بيشتر كند. از سويي اگر مرزها بسته باشد خيلي از كالاها را مي‌توان از طريق ريل به‌كشورهاي همسايه صادر كرد.
كشورهايي مانند تركيه و عراق كه در اين مدت مرزهاي خود را بسته بودند به اين نتيجه رسيدند كه عدم تعاملات تجاري به اقتصادشان ضربه بيشتري وارد مي‌كند لذا برخي با لحاظ كردن برخي از محدوديت‌ها، مرزهاي خود را باز كردند و قرار است مرزهاي بسته هم بزودي باز شود. دراين ميان محدوديت‌هاي لحاظ شده در تعداد روز و تعداد مجوز به كاميون‌هاي صادراتي ايران است

از اسفند سال گذشته با شيوع ويروس كرونا خيلي از كشورها مرز مشترك زميني خود را بستند تا به واسطه صادرات و واردات و تبادل كالا شيوع كرونا افزايش پيدا نكند. اوايل شيوع كرونا به جهت آنكه خيلي از كشورها تصور مي‌كردند واكسن كوويد۱۹ به‌دست مي‌آيد پروتكل‌هاي سختگيرانه‌اي را براي مرزهاي خود در نظر گرفتند اما با گذشت زمان و كشف نشدن واكسن، كشورها به مرور مرزهاي خود را باز كردند.

طبق آخرين اطلاعاتي كه سازمان توسعه تجارت اعلام كرده است در بازارچه‌هاي مرزي واردات از كيله سردشت و سرباز ممنوع است و واردات و صادرات به‌صورت همزمان از بازارچه‌هاي مرزي تيله كوه، باجگيران، اينچه برون، پورسه سو، يزدان-زيركوه، دو-كوهانه و ميل۷۳- درميان ممنوع شده است.

در بين مرزهاي رسمي در حال حاضر واردات و صادرات از مرز خسروي، سومار، مهران(صادرات محدود و در روزهاي خاص انجام مي‌شود)در شلمچه، چذابه، سرخس و باجگيران كه (از مرز رسمي تنها به‌صورت ريلي اجازه واردات و صادرات وجود دارد(، ممنوع است و معلوم نيست كه چه زمان اين مرزها باز مي‌شود، البته برخي از اين مرزها از ابتداي سال يك الي دو بار باز شدند اما با موج دوم شيوع ويروس كرونا بسته شدند.در برخي مرزهاي مشترك با عراق مانند شلمچه و سومار در حال حاضر هفته‌اي دو روز امكان مبادلات تجاري براي فعالان اقتصادي فراهم شده است.


برچسب: صادرات كود، صادرات كود به تركمنستان، صادرات كود به افغانستان، صادرات كود به عراق،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۱:۳۱ توسط:naghmeh موضوع:

تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي

يكي از اين شاخه‌ها تكنيك نقاشي با رزين اپوكسي  تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي است كه به سبك‌هاي مختلف آموزش داده ميشود و در بعضي از موارد هزينه‌هاي سنگيني بابت اين آموزش‌ها دريافت ميگردد. اين تكنيك بسيار ساده و قابل انجام در منزل است و ميتوانيد با ثبت نام در كلاس هاي آموزش كار بارزين مدرسه معماري آرت كانر زير نظر اساتيد حرفه اي آموزش ببينيد. در اين مقاله تصميم گرفته ايم تا بصورت ساده به بيان تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي بپردازيم. تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد:

تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي

  • ابتدا سطح كار را با الكل تميز ميكنيم ، بعد رنگ هاي دلخواه را آماده ميكنيم. با الكل رنگ هاي خود را رقيق كرده و روي سطح كار كه با الكل خيس كرديم ميريزيم و شروع ميكنيم با سشوار اون هارو به سمت هاي همديگر حل ميدهيم و روي كار الكل بي رنگ ميپاشيم(ميتونيم بذاريم كار خشك بشه و بعد الكل بپاشيم كه قره هاي الكل جاش بمونه و مثل ستاره باشه.)
  • بعد از اينكه صبر كرديم كار خشك بشه اونموقع با رنگ روغن سفيد و قلم داتينگ(درصورت نداشتن با خلال دندون.) سطح كار رو پر از نقطه هاي سفيد ميكنيم.
  • بعد از خشك شدن اونها؛ شروع ميكنيم رزين و هاردنر را ميكس كرده و من در اين كار يك مقدار كم ابي و بنفش و مشكي بارزين ميكس كردم و حتما در رزين بي رنگ از اكليل نقره اي يا سفيد به مقدار كم استفاده ميكنيم(كه ستاره هاي زير كهكشان را براي ما تداعي كنند.)
  • حالا كل رزين بي رنگ را روي كار ميريزيم و قسمت هاي خاصي كه مدنظرمان هست را رنگ هاي بنفش و ابي و مشكي كه ميكس كرديم ميريزيم و با سشوار صنعتي انهارا حركت ميدهيم و پخش ميكنيم.
  • كار را در جاي بدون گرد و غبار قرار داده تا خشك شود!

تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي چه كاربردي دارد؟

از تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي ميتوانيد براي آراستن هر سطح مسطح و محكمي كه قابليت رنگ پذيري داشته باشد، استفاده كنيد.

ميتوانيد از بوم، شيشه، سطوح MDF يا PVC استفاده كنيد و بعد از اتمام كار، از آنها به عنوان صفحه ساعت، صفحه ميز، سيني، زير ليواني و … استفاده نماييد. ميتوانيد از بسترهاي آماده مثل سيني هاي چوبي يا ديس چيني براي كار استفاده كنيد و با خلاقيت خود كاربردهاي مختلفي را براي اين هنر پيدا كنيد.

تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي

تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي را روي چه سطوحي ميتوان كار كرد؟

شما روي هر سطحي كه مسطح و محكم باشد و قابليت رنگ پذيري داشته باشد ميتوانيد كار كنيد مثل صفحات PVC يا MDF .اگر سطح كار خيلي نازك باشد ممكن است بعد از خشك شدن، تاب بردارد. براي سطوح بزرگ از MDF با ضخامت حداقل ۸ ميل استفاده كنيد.

اگر سطح كار خيلي متخلخل بود مثل سفال، قبل از شروع به كار، روي آنرا يك دست چسب چوب بزنيد تا خلل و فرج آن پوشانده شود و اگر خيلي صيقلي بود مثل پلكسي، با سمباده كمي آن را خش بيندازيد يا يك دست رنگ اكريليك بزنيد تا رزين از روي سطح كار، كنده نشود.

قبل از شرع به كار، از تميز بودن سطح كاراز هر گونه گرد و خاك و چربي، اطمينان پيدا كنيد؛ چون هر نوع آلودگي، باعث گود افتادن آن ناحيه يا كنده شدن رزين از روي سطح خواهد شد.

آيا سازه هاي رزيني ساخته شده با تكنيك كهكشاني قابل شستشو است؟

رزين بعد از خشك شدن، سطحي كاملا صيقلي و شيشه اي ايجاد ميكند كه كاملا در برابر آب، نفوذناپذير است. براي عايق كردن پشت تابلوها هم مي توانيد از اكريليك يا ورق طلاي مايع استفاده كنيد.

البته بهتر است براي وسايلي كه زياد با آب در تماس هستند مثل سيني يا زيرليواني، از PVC يا پلكسي استفاده كنيد كه كلا ضد آب است.

آموزش هارموني رنگ ها براي تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي

براي آنكه بتوانيم توازن زيبايي بين رنگ ها  در تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي ايجاد كنيم، بايد رابطه بين رنگها را بشناسيم و بدانيم كه چه رنگ هايي را مي توان با هم ست كرد كه هارموني كار حفظ شود.

هارموني چيست؟

هماهنگي يا هارموني به معناي “چيدمان مطبوع اجزاء يك كل” است و وجود آن در تمام مظاهر زندگي از موسيقي، شعر، رنگ يا حتي يك كيك زيبا، جلوه مي كند. از نظر ديداري، هماهنگي، در چيزي است كه موجب لذت چشم مي شود. اين هماهنگي بيننده را مجذوب كرده و احساس نظم و تعادل را در او ايجاد مي كند.

براي استفاده از رنگ ها علاوه بر رنگ اصلي ميتوانيد از تون هاي مختلف آن رنگ هم استفاده كنيد منظور از تون (tone) يا اصطلاحا تناژ در رنگ ‌شناسي اضافه كردن يك رنگ خنثي مانند رنگ خاكستري يا سياه و سفيد به رنگ اصلي است. اصولا رنگ‌ها به سه دسته Shade(شيد)، Hue(هيو) و Tint( تينت) تقسيم مي‌شوند.

هر گاه طرح رنگي خود را انتخاب كرديد، هيچ گاه رنگ‌هاي خنثي را فراموش نكنيد چرا كه اين رنگ‌ها باعث مي‌شوند يك فضاي استراحت براي چشمان به وجود بيايد و مانع از خستگي يا زدگي چشم‌ها شود.

آموزش تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي

اگر شما از افر ادي هستيد كه علاقه مندبه رشته هنري رزين هستيد و تمايل داريد تكنيك ايجاد كهكشان با رزين اپوكسي را آموزش ببينيد ما به شما پيشنهاد مي كنيم از كلاس هاي آموزش كار با رزين مدرسه معماري آرت كانر استفاده كنيد . زيرا اين كلاس ها زير نظر اساتيد ماهر و خبره اداره مي شود و شما با تمامي ريزه كاري هاي و فوت وفن هاي اين رشته آشنايي پيدا مي كنيد و مي توانيد اشكالات خود را با راهنمايي اساتيد كار بلد رفع كنيد و به يك رزين كار حرفه اي تبديل شويد كه از هنر دست خود و خلق اثر هنري رزيني خود نهايت لذت را ببريد وبه وسيله آن نيز كسب درآمدكنيد.

كارگاه سازه هاي چوب و رزين (وودگلس)

يكي از دوره هايي كه علاوه بر جذابيت زياد، امكان كار و استخدام در آن زياد به چشم مي خورد گرايش سازه هاي چوب و رزين(وودگلس) ، است . آكادمي معماري داخلي آرت كانر با برگزاري كارگاه سازه هاي چوب و رزين(وودگلس) به افرادي كه اين دوره را به صورت كامل و موفق بگذرانند و نمونه كار نهايي قابل قبول به اساتيد دوره ارائه دهند ، پس از پايان دوره ، مدرك معتبر از وزارت علوم ارائه مي دهد تا بتوانند به راحتي وارد بازار كار شوند


برچسب: كارگاه سازه هاي چوب و رزين، دوره هاي رزين، آموزش آنلاين رزين، آموزش رزين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۵:۴۰ توسط:naghmeh موضوع:

درآمد توليد فيلتر هوا

توليد فيلتر هوا و صنعت فيلتر سازي امروزه يكي از مشاغل پر رونق در ايران و جهان مي باشد؛ با توجه به اينكه امروزه در ايران مي توان به راحتي خط توليد فيلتر هوا را راه اندازي نمود، اين صنعت مي تواند يكي از مشاغل خوب براي آغاز نمودن يك كسب و كار باشد. براي راه اندازي خط توليد فيلتر هوا نيز امكانات زيادي لازم نيست، و فقط كافيست با چند نيروي مجرب و استفاده از دستگاه هاي خط توليد فيلتر هوا كه داراي دستگاه هاي نيمه اتوماتيك و تمام اتوماتيك مي باشند، كار خود را براي توليد فيلتر هوا آغاز نماييد. شايد شما از آن دست افراد باشيد كه بخواهيد براي راه اندازي خط توليد فيلتر سرمايه گذاري كنيد و مي خواهيد اطلاعاتي درباره درآمد توليد فيلتر هوا نيز داشته باشيد تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد :

درآمد توليد فيلتر هوا چقدر است؟

 همانطور كه برايتان گفتيم توليد فيلتر هوا جزء مشاغل پردرآمد و سود آور مي باشد كه شما ميتوانيد با هزينه اي اندك مشغول به كار شويد و درآمد كسب كنيد ضمن اينكه توليد فيلتر هوا بسيار ساده و آسان ميباشد با سرمايه اي بسيار اندك يك كارگاه توليدي با سود عالي داشته باشيد .براي جوانان و افراد جوياي كار و كساني كه به آينده فكر مي كنند.كاري تميز و بدون بو و بدون آلودگي وبا در آمد روزانه بين ۱۰۰ الي ۵۰۰ هزار تومان مي باشد و با توجه به ميزان توليد و كيفيت فيلتر هاي توليدي شما اين رقم افزايش پيدا مي كند و باعث درآمد بالاي شما مي باشد. فقط بايد به اين نكته توجه كنيد كه به هنگام توليد فيلتر هوا فريب افراد سودجو و متقلب را نخوريد كه با فروش دستگاههاي تقلبي توليد فيلتر هوا به شما ماع از درآمد بالاي شما شوند.

شغل پر درآمد توليد فيلتر هوا

همواره براي رسيدن به موفقيت نياز به تلاش و استفاده از تجربه ي گذشتگان مي باشد و براي انتخاب مناسب دستگاه توليد فيلتر هوابهتر است با متخصصان اين امر حتما مشورت نمود. براي ورود به شغل پر درآمد توليد فيلتر هوا نيز بايد با متخصصان اين امر و افراد با تجربه حتما مشاوره گرفت تا با اطلاعات كافي و آموزش هاي لازم وارد اين عرصه شد كه منجر به سوددهي بالا و افزايش درآمد شود.
فيلتر هوايكي از قطعات مهم هر خودرو مي باشد كه نياز به چك شدن مداوم دارد و حتي مي تواند در كمتر شدن آلودگي نقش مهمي داشته باشد، پس اين نكته را نيز در نظر داشته باشيم كه با تعويض به موقع فيلتر هوا و همچنين توليد فيلتر هوابا كيفيت مي توانيم نقش مهمي در بهتر شدن هواي كشور عزيزمان داشته باشيم.

درآمد توليد فيلتر هوا

آيا بازار فروش فيلتر هوا رونق دارد؟

توليد كننده فيلتر هوا مانند خودرو ساز نبوده كه فقط خودرو خاصي را توليد نمايد ، توليد كننده فيلتر هوا مي توانند فيلتر هواي تمامي خودروهاي ايراني و خارجي را توليدكند.

در كشور ايران واردات فيلتر هوا فقط براي خودروهاي خارجي آنهم با كسب مجوز از وارد كننده اصلي آن خودرو خاص مجاز بوده و در بازار شما به هيچ وجه نمي توانيد فيلتر هواي خارجي بيابيد. بنابراين تنها رقباي شما هموطنان شما خواهند بود . بنابراين شما مي توانيد با توليد فيلتر هوا با كيفيت بازار فروش را از آن خود كنيد .

اين نكته را در نظر داشته باشيد كه داشتن قيمت پايين تر نسبت به بقيه رقبا و تولد كنندگان يكي ديگر از راه هاي فروش بيشتر خواهد بود .

راه اندازي كارگاه توليد فيلتر هوا

فيلتر هوا قطعه اي مصرفي ميباشد وبازار فروش آن وجود دارد و موفقيت شما به عوامل مهمي مثل سرمايه كافي وبازار فروش فيلتر شما بستگي دارد. راه‌اندازي يك كارگاه مجاز و قانونمند توليد فيلتر به مجوزهاي مختلف خط توليد و ماشين‌هاي مختلف استاندارد روز دنيا نياز دارد و اين زيرساخت‌ها و تامين فضاي كارگاه استاندارد چند صد ميليون هزينه در بردارد و انتخاب روش ميان‌بر توليد فيلتر خانگي با چند ميليون سرمايه‌گذاري، نامعقول و غيرمنطقي و نادرست بوده و فيلتر توليدي فاقد ارزش و اعتبار لازم است.

صفر تا صد توليد فيلتر هوا

وجود فيلتر هوا در خودرو به عنوان يكي از اجزاي اصلي سيستم خودرو به شمار مي آيد. همانطور كه مي دانيد فيلتر هوا براي جلوگيري از عبور گرد و خاك به داخل موتور مورد استفاده قرار مي گيرد . اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستيد كه به دنبال شغلي آسان با درآمد بالا هستيد ما به شما پيشنهاد مي كنيم تا درباره توليد فيلتر هوا بيشتر بدانيد.

در ساخت خط توليد فيلتر هوا دو ماده اوليه به صورت دستي طبق فرمول خاصي تركيب و با ميكسر صنعتي دستي مخلوط و در قسمت مواد ريز قالب هاي پلاستيكي ريخته مي شوند و بعد از گذشت چند دقيقه تبديل به فيلتر هوا مي گردند اين تكنولوژي جديد بوده و نياز به گاز يا آب ندارد.

قيمت دستگاه تمام اتوماتيك فيلتر هوا

راه اندازي خط توليد فيلتر هوا مستلزم داشتن دستگاه با كيفيت وتهيه آن از توليد كننده معتبر به علت خدمات پس از فروش و مشاوره و حمايت صادقانه ميباشد نه وعده هاي پوچ ووسوسه برانگيز.لطفا كمي تحقيق نماييد بعد تصميم بگيريد.

قيمت دستگاه تمام اتوماتيك فيلتر هوا داراي رنج هاي مختلفي مي باشد كه با توجه به مدل و تيپ هاي مختلف آن متغير است در كل مي توان گفت قيمت دستگاه تمام اتوماتيك فيلتر هوا از ۵۹ ميليون تومان شروع مي شود به بالا كه با توجه به نياز و بودجه خود مي توانيد اقدام به خريد اين نوع دستگاه ها كنيد. بهترين فرمولي كه ميتوان پيشنهاد داد شما بايد دستگاهي را كه انتخاب ميكنيد معادل ۶۰درصد مبلغ آن را نيز براي مواد اوليه داشته باشيد.

 


برچسب: توليد فيلتر هوا، فروش فيلتر هوا، صفر تا صد توليد فيلتر هوا، دستگاه تمام اتوماتيك فيلتر هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۰:۴۷ توسط:naghmeh موضوع:

صندلي كارمندي اجلاس مدل 212

از جمله محصولات توليد شده توسط گروه صنعتي اجلاس، توليد كننده صندلي هاي اداري، صندلي مديريتي كد 212 است. رويه اين صندلي از جنس چرم مي باشد. پايه و دسته اين صندلي از فلز و پلاستيك فشرده ساخته شده است. جنس پايه و دسته: فلز پلاستيك فشرده جنس رويه: چرم . ارتفاع صندلي: 115-121 سانتي متر عرض صندلي: 115-121 سانتي متر فاصله از كف تا نشيمن: 46-52 سانتي متر فاصله از كف تا دسته: 63-69 سانتي متر برند: اجلاس . اين صندلي مديريتي متشكل از يك روكش چرمي باكيفيت با قابليت ضد تعرق آن ويژگي مثبتي است. محدوده پشت سر اين صندلي اداري با طراحي ناب و اصولي توسط مبلمان اداري اجلاس صورت گرفته كه مانع از خستگي در گردن و نواحي اطراف بدن ميشود.

موارد شامل گارانتي صندلي مديريتي اجلاس مدل 212 :

كنده شدن نوار لبه PVC يا بيرون زدن چسب نوار ، خرابي يراق آلات يا عملكرد غير صحيح آنها اعم از لولا ، دستگيره و ريل كشو، رنگ پريدگي سطح كار، زنگ زدن و خرابي دستگيره و پايه ها .

موارد شامل خدمات پس از فروش صندلي مديريتي اجلاس مدل 212 :

زخمي شدن سطح كالا بدليل برخورد اشيا فلزي، خش افتادن سطح ورق هاي هايگلاس، كنده شدن نوار لبه بر اثر قرارگرفتن طولاني مدت در آفتاب شديد، شكستگي قطعات بدليل جابجايي نامناسب كالا

خريد صندلي اداري و صندلي مديريتي از فروشگاه اينترنتي مبلمان اداري وي چوب

براي سفارش صندلي مديريتي مي توانيد با مجموعه وي چوب تماس گرفته و صندلي مورد نظر خود را انتخاب كنيد . وي چوب در كمترين زمان محصول را براي شما ارسال خواهد كرد.همچنين وي چوب سلامت كالا را براي شما ضمانت خواهد كرد و گارانتي و خدمات پس از فروش از مزاياي خريد صندلي مديريتي خواهد بود


برچسب: خريد صندلي اداري، خريد صندلي مديريتي، صندلي مديريتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۷:۱۵ توسط:naghmeh موضوع:

ترفندهاي تزئيني اتاق نشيمن براي تغيير خانه شما

ايده هاي دكوراسيون منزل چوبي براي هر كسي كه مي خواهد فضاي زندگي خود متحول كند مناسب است. استفاده از محصولات چوبي در دكوراسيون بسيار هيجان انگيز است ، پس چرا يك طراحي داخلي شيك و در عين حال جذاب ايجاد نمي كنيد؟

مجموعه اسپرلوس دكور با سالها تجربه در طراحي و ساخت دكوراسيون داخلي و خارجي و ساخت انواع لوازم چوبي و فلزي مي تواند بهترين طرح ها را با بهترين كيفيت براي شما اجرا كند. با خريد و يا ساخت محصولات چوبي، شما يك فضاي زندگي لذت بخش داريد كه تمام ايده ها و خلاقيت هاي دكوراسيون منزل چوبي شما را نشان مي دهد. بهترين چيز در مورد تزئينات چوبي اين است كه مي توانيد به راحتي دكوراسيون خود را آنگونه كه مي خواهيد ايجاد كنيد. لازم نيست كه طرح ها به صورت پيچيده باشند. فقط چيزي ايجاد كنيد كه متناسب با دكوراسيون فعلي فضاي زندگي شما باشد.

 طراحي ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبي

از چوب مي توان به چندين روش مختلف در خانه استفاده كرد. مي توان آن را بر روي ديوار قرار داد تا قفسه اي براي كتاب هاي شما ايجاد شود ، يا مي تواند يك ميز اينه يا جا كفشي كوچك براي ورودي اصلي باشد. دراسپرلوس دكور شما مي توانيد ايده هاي عالي براي دكوراسيون منزل خود را مشاهده كنيد.

يكي از ويژگي هاي اسپرلوس دكور اين است كه مي توانيد طرح ها را با رنگ بندي مختلف و همچنين در سايز و ابعاد اختصاصي خودتان سفارش دهيد.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خريد :

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

شما مي توانيد با گردش در اسپرلوس دكور ، از ايده ها موجود لذت ببريد و نظرات خود را در مورد تزئينات چوبي منزل با ما در ميان بگذاريد. همچنين  براي سفارش و ساخت محصولاتي كه در تصاوير مي بينيد، با ما تماس بگيريد.
در حال حاضر در اسپرلوس دكور انواع تي وي ست ، ميز ناهارخوري ، كتابخانه ، ميز مديريتي ، كمد و قفسه و تخت خواب  طراحي و ساخته مي شود.

 


برچسب: ايده هاي دكوراسيوني، ايده هاي دكوراسيون داخلي، ايده هاي دكوراسيون منزل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۶:۳۲ توسط:naghmeh موضوع:

آيا ميتوان ديوار منحني با كناف ايجاد كرد؟

طراحي ديوار كناف يكي از مهم‌ترين انواع طراحي به شمار رفته كه به دليل متريال آن همواره مورد توجه قرار گرفته است. ويژگي‌هاي مثبت و مزاياي طراحي به وسيله متريال و مصالح كناف به قدري زياد و گسترده است كه مجالي براي بيان تمام آن‌ها نيست. در اين مقاله مي خواهيم درباره اين موضوع كه آيا ميتوان ديوار منحني با كناف ايجاد كرد ؟ يا خير بپردازيم تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد:

منظور از ديوار كناف چيست؟

امروزه مصالح نوين به دليل مزاياي بي‌شمار جايگزين مصالح سنتي شده‌اند و در اين ميان، يكي از مهم‌ترين جايگزين‌ها را مي‌توان به ديوار كاذب (ديوار جداكننده كناف) نسبت داد. بسياري از ساكنان ساختمان‌هاي مسكوني و تجاري به انتخاب ديوار كاذب روي آورده‌اند. طراحي ديوار كناف، پيشروي تمام ويژگي‌ها و مزاياي بي حد و اندازه از جمله مهم‌ترين دلايل انتخاب آن به شمار مي‌رود.

آيا ميتوان ديوار منحني با كناف ايجاد كرد ؟

يكي از سريع ترين و شكيل ترين راه هاي ديوار چيني ، به خصوص ديوار هاي داخلي و دكوراتيو استفاده از متريال كناف است. كناف ديوار با سريع ترين زمان نصب ، سطحي صاف و صيقلي را براي طراحي هاي بيشتر در اختيار شما قرار مي دهد، حتي مي توان با استفاده از سبك هاي چيدمان منحصر به متريال كناف، ديوار هاي منحني با هندسه اي متنوع ايجاد كرد.

ديوار هاي جداكننده كناف داراي سازه اي فولادي و سبك هستند كه مانند قاب هايي به دور ديوار عمل مي كنند، صفحات گچي كناف به آساني بر روي اين قاب ها قرار مي گيرند و ديوار دلخواه شما را شكل مي دهند.
در گذشته براي ايجاد ديوار هاي منحني از سيستم سازه هاي سنگين و يا رابيتس و گچ استفاده مي شد اما امروزه با استفاده از كناف و پانل هاي گچي كناف امكان ايجاد اين ديوار ها در كمترين زمان فراهم شده است.

آيا ميتوان ديوار منحني با كناف ايجاد كرد؟

آيا ميتوان ديوار منحني با كناف ايجاد كرد؟

روش هاي اجراي ديوار منحني كناف

۱- در اين مرحله بايد در رانر هايي كه قرار است به كف و سقف متصل شوند برش داد.

۲- بعد بايد شيارهايي ايجاد كرد تا سازه ها به حالت انعطاف پذيري در آيند.

۳- در اين مرحله با عامل هاي اتصال مناسب و استاندارد ، رانرهاي برش خورده را به فاصله اي ۳۰ سانتيمتري (حداكثر ) به كف و سقف اتصال نمود.

۴-پس از اينكه رانرها متصل شدند ، استادها در درون رانرها قرار مي گيرند.

۵-و در نهايت با دستگاه پانچ در جاي خود ثابت مي شوند.

نصب صفحات گچي كناف

براي خم كردن و قوس دادن به صفحات گچي براي قرار گرفتن بر روي زيرسازي قوسي شكل از ۳ روش استفاده مي گردد:
۱- ايجاد قوس پانل ها يا صفحات گچي به روش خشك
۲- ايجاد قوس در پانل ها يا صفحات گچي به روش تر
۳- ايجاد قوس در پانل ها يا صفحات گچي به روش برش كاغذ روكش

اجراي ديوار منحني كناف و ايجاد قوس پانل ها يا صفحات گچي به روش خشك :

براي ايجاد قوس هايي با شعاع بزرگ از اين روش استفاده مي گردد.

۱- براي اين منظور صفحات گچي به آرامي و به تدريج با كمي فشار بر روي زيرسازي كه از قبل اجرا شده است خم مي شود.

۲- به تابع زيرسازي موجود قوس ميگيرد.

۳- و به وسيله پيچ TN ، بر روي استادها محكم و ثابت مي شود.

در اين روش عموما از پنل هاي با صخامت كم ولي در چند لايه استفاده مي شود و نحوه نصب آن ها به صورت افقي مي باشد.

ايجاد قوس در پانل ها يا صفحات گچي به روش تر

براي اجراي اين روش از يك قالب ويژه شكل دهي صفحات گچي (مطابق شكل زير ) استفاده مي شود.

مي توان از اين روش براي ايجاد قوس هايي با شعاع كمتر استفاده نمود.
براي ايجاد اين قوس مراحل زير انجام مي شود:

۱- شاسي توسط سازه هاي كناف (يا مشابه ) ساخته مي شود.

۲- صفحه گچي يا پانل هاي كناف را طوري روي اون قرار مي دهند كه سطحي كه قرار است در معرض فشار قرار گيرد در بالا باشد.

۳- لبه هاي پنل از شاسي بيرون وبه صورت آزاد باشد كه آب هاي اضافه از آن بيرون رود.

۴- در اين مرحله كاغذ روكش صفحات گچي با استفاده از غلطك سوزني حفره دار مي شود.

ناگفته نماند كه حركت غلطك بايد فقط در جهت طولي و عرضي پنل باشد.

۵- در مرحله ي بعد سطح پنل با غلطك يا آب پاش خيس مي شود.

۶- بايد چند دقيقه صبر كرد تا تمام آب جذب صفحات گچي شود.

( اين مرحله به اندازه اي تكرار مي شود كه سطح پنل از آب اشباع شود و ديگر آبي در خود جذب نكند )

۷- بعد صفحه اي خيس شده را برروي قالب ساخته شده قرار مي دهيم.

۸- يك لبه آن را با يك قطعه پروفيل (فك ثابت ) ثابت مي كنيم.

۹-و لبه ديگر آن را به يك قطعه چوب چهار تراش (فك متحرك ) متصل مي كنيم.

( با اين كار صفحه مهار مي شود.)

۱۰- دو عدد سازه را به لبه هاي پانل با استفاده از چسب نواري متصل مي كنيم.

۱۱- و صفحه يا پنل را از قالب خارج كرده و اجازه داده ميشود تا خشك شود.

صفحه پس از خشك شدن به شكل دلخواه درآمده و آماده نصب مي باشد.

نكات فني اجراي ديوار كناف منحني به روش تر

ايجاد شعاع قوس در صفحه هاي كناف تابعي از ضخامت صفحه مي باشد
صفحه در جهت طولي خم مي شود

اجراي ديوار منحني كناف و ايجاد قوس در پانل ها يا صفحات گچي به روش برش كاغذ روكش

براي ايجاد قوس در اين روش بايد روكش هاي كاغذي يك طرف از پنل را با شيارهاي موازي به فاصله هاي كوتاه از هم برش داد. تا يك صفحه انعطاف پذير به دست آيد .

با اين روش مي توان قوس هايي با شعاع ۵۰cm و بالاتر از آن را ايجاد كرد.
و روش آن به صورت زير است :

۱-شيارهاي كوتاه به طور موازي با فواصل كوتاه ازهم بر روي پنل ها با استفاده از اره دوار ايجاد مي گردد.

۲-صفحه شيار داده شده بر روي قالب هاي مخصوص قرار داده ميشود.

۳- و با بتونه درزگيري كناف اين شيار ها كاملا پر مي شود .

۳-بعد از خشك شدن بتونه ها ، صفحه از قالب بيرون آورده شود.

۵- و سطح ديگر آن را هم با بتونه يا گچ پوششي كناف پوشش داده تا سطح صاف يكدستي ايجاد شود.

۶-پنل قوس يافته آماده اجرا مي باشد.

شركت مدرن سازان راديس، از جمله شركت هاي فعال در زمينه نصب و اجراي كناف مي باشد . اين شركت با بهره گيري از كادر مجرب و آموزش ديده علاوه بر طراحي مطابق با سليقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامي جوانب زيبا سازي در سريع ترين زمان به اجراي آن در منزل و يا محل كار شما خواهند پرداخت . شماعزيزان مي توانيد جهت اطلاع از طرح و نمونه اجراي كناف و همچنين قيمت كناف با كارشناسان و مشاورين شركت مدرن سازان راديس تماس گرفته و يا با مراجعه به آدرس اينترنتي radiscompany.com پاسخ تمامي سوالات خود را دريافت نماييد. شما را در انتخاب سقف و ديوار كناف مناسب راهنمايي مي نماييم. با ما تماس بگيريد.


برچسب: طرح و نمونه اجراي كناف، ديوار كناف منحني، اجراي ديوار كناف منحني، ديوار منحني كناف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۸:۳۱ توسط:naghmeh موضوع:

نحوه نوشتن مقدمه پايان نامه

همانطور كه مي دانيد و طبق تحقيقاتي كه تا كنون انجام داده ايد مقدمه اولين بخش يك پايان نامه است. بخش بسيار مهمي است كه ايده موضوع را براي خوانندگان مشخص مي كند، همچنين مسير تحقيق را نيز با مشخص كردن نكات مهم مشخص مي كند.اهميتي ندارد كه موضوع پايان نامه شما چيست، يك سري نكات ضروري و فني مانند مقدمه را بايد در آن رعايت كنيد. مقدمه پايان نامه شما بايد خلاصه اي از روش هاي تحقيق، متغيرهاي مورد بحث، تحليل ها و توضيح مختصري از اثبات نقطه نظر شما باشد. نحوه نوشتن مقدمه پايان نامه يكي از مسائل ضروري مي باشد كه بايد به هنگام انجام پايان نامه كارشناسي و كارشناسي ارشد به آن توجه كنيد. به دليل اهميت اين موضوع تصميم گرفته ايم در اين مقاله به نحوه نوشتن مقدمه پايان نامه بپردازيم تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد:

نحوه نوشتن مقدمه پايان نامه

يكي از مهم ترين نكاتي كه بايد درنحوه نوشتن مقدمه پايان نامه به آن اشاره شود تشريح و بيان مساله ي تحقيق است به شكلي كه خواننده بداند در فصول بعدي پايان نامه قرار است درباره چه مطالبي مطالعه كند. اين فصل جاييست كه محقق بيان مي كند چرا اين موضوع را انتخاب كرده و به ويژگي هاي مساله ي تحقيق، گستردگي، علل احتمالي بروز مساله و پيامدهاي حل مساله مي پردازد.

به عبارت ديگر مي توان گفت مطالب بايد به اين شكل بيان شود:

• افراد مورد مطالعه چه كساني هستند؟( كساني كه تحقيق به روي آن ها صورت گرفته است )
• چه عواملي مورد مطالعه قرار گرفته اند؟ ( به آنها متغير گفته مي شود )
• اين پژوهش چگونه انجام شده است؟
• مكان مطالعه و مورد تحقيق كجاست؟
• اين تحقيق چه زماني انجام شده و چقدر طول كشيده است؟

نحوه نوشتن مقدمه پايان نامه

مقدمه يك پايان نامه بايد متمركز و غني، و حاوي اطلاعات زير باشد:

۱٫ عنوان پايان نامه: عنوان بايد به وضوح در مقدمه شما ذكر شده باشد و مشخص باشد كه قصد داريد در تحقيق نهايي خود در مورد چه موضوعي صحبت كنيد.

۲٫ منطق نهفته در عنوان: دليلي كه شما را به سمت اين موضوع مشخص سوق داده است بايد مشخص باشد.

۳٫ پيش گفتار: هميشه بايد يك توضيح مختصر در مورد پيشينه موضوع در يك مقدمه خوب وجود داشته باشد.

۴٫ اهداف پايان نامه را نشان دهد: بايد اهدافي كه مي خواهيد در طول اين تحقيق به آن ها دست پيدا كنيد را در مقدمه بياوريد.

۵٫ شناسايي وظيفه: وظايف و كارهايي كه مي خواهيد در جهت رسيدن به اهداف خود انجام دهيد را در مقدمه بياوريد. اين كار يك مسير در اختيار شما ميگذارد تا مستقيما به هدف خود برسيد.

ترجيحا مقدمه خود را در آخر كار بنويسيد

اغلب اوقات استاد راهنما به دانشجو توصيه مي كند كه بخش مقدمه را در آخر كار بنويسيد. زيرا در آخر كار را كاملا بررسي و تحليل كرده ايد و مي توانيد مقدمه بهتري بنويسيد.

از كلمات فني و پيچيده استفاده نكنيد

بهتر است كه مقدمه را با زبان ساده بنويسيد. از كلمات پيچيده و فني در مقدمه استفاده نكنيد. مقدمه بايد بهزبان ساده نوشته شود تا مخاطب را بيشتر جذب كند.

مقدمه پايان نامه نبايد طولاني باشد

به ياد داشته باشيد كه مقدمه نبايد خيلي طولاني باشد. مقدمه ايده آل يك دهم كل مقاله است. پس سعي كنيد يك مقدمه مختصر و مفيد بنويسيد.

بهترين زمان نوشتن مقدمه

يك ترتيب منطقي براي نگارش مقاله مي تواند به اين صورت باشد كه ابتدا بخش مواد و روشها، سپس نتايج، آنگاه مقدمه و در انتها بخش بحث مقاله به رشته تحرير درآيد.

با اين حال عده‌اي معتقدند مقدمه بايد قبل از نوشتن ساير قسمتهاي مقاله نوشته شود و برخي ديگر نيز بر اين اعتقادند كه در انتها اضافه شود؛ اما به هر شكل بذل توجه و دقت كافي از جانب نويسنده در تنظيم مقدمه ضروري است.

مقدار مقدمه خوب چقدر است؟

پيشنهاد مي‌شود طول مقدمه حداكثر دو صفحه يا ۶ / ۱ كل مقاله باشد ( هر كدام كه كمتر است).

نكات مهم در مورد نوشتن مقدمه پايان نامه

۱٫ هرگز در مقدمه به نتايج حاصل از مطالعه اشاره نكنيد.
۲٫ تا حد امكان از افعال معلوم استفاده كنيد. البته « من » كلمه‌اي است كه اكثر داوران از آن دل خوشي ندارند، لذا در استفاده از ضمير اول شخص پرهيز كنيد.
۳٫ به هنگام نوشتن، آنجا كه از موضوعي پذيرفته و اثبات شده سخن به ميان مي‌آوريد، از زمان حال ساده و آنجا كه به پژوهشها و مطالعات قبلي اشاره مي‌كنيد از زمان گذشته استفاده نماييد. چنانچه خواستيد عبارتي را عيناً از ديگران نقل كنيد آنرا داخل گيومه قرار دهيد.
۴٫ تا حد امكان از مخفف‌هاي نادر و بعضاً نامانوس استفاده نكنيد. هيچ چيز نمي‌تواند سريعتر از علايم اختصاري بي‌معني يا اشاره به بيماريها، داروها، گزارشها يا مكانهايي كه مخاطب « نمي‌داند » او را از خواندن مقاله منصرف نمايد.
۵ . از تكرار فراوان واژگان كليدي پرهيز كنيد زيرا به زيبايي مقدمه لطمه مي زند.
۶٫ همواره به همخواني عنوان مقاله و مشكل مورد مطالعه توجه كنيد و در گيرودار تحرير مقاله از اين نكته مهم غافل نمانيد.
۷٫ « براي مخاطبتان بنويسيد؛ نه براي خودتان ». بعضاً مولفان در خصوص آنچه مي‌خواهند بگويند و نيز مخاطبينشان توجه كافي ندارند. آنها نگارش خود را با ايده‌اي شروع مي‌كنند و اميدوارند خواننده با درايت شخصي خود نكات مهم آنرا دريابد و اعتراضي هم نكند. اين اشكال بويژه در مقالاتي كه از جانب متخصصان براي پزشكان عمومي نوشته مي‌شود به وفور ديده مي‌شود.

نحوه نوشتن مقدمه در پروپوزال

در ابتداي مقدمه مهمترين مطلب، شرح مساله يا موضوع تحقيق است كه بايد با بياني واضح، روان و البته جذاب براي خواننده، نوشته شود. در اين بخش مخاطب مي‌بايست با چارچوب و ابعاد مختلف پايان‌نامه شما آشنا شود و متوجه شود كه شما مي‌خواهيد چه چيزي را در اين تحقيق تشريح كنيد و مقصد و هدف اصلي‌تان از پرداختن به اين موضوع و پژوهش پيرامون آن چيست. همچنين در خصوص دلايل و انگيزه‌هايتان از انتخاب اين موضوع و اهميت آن مختصرا توضيح دهيد و به تحقيقات و مطالعات ديگران بر اين ايده خصوصا جديدترين آنها اشاره كنيد. پس از آن به ذكر دلايلتان براي لزوم پرداخت بيشتر به موضوع موردنظر و انجام مطالعات جديد بپردازيد تا ضرورت و ارزشمندي كار پايان‌نامه شما براي مخاطب بيشتر مشخص شود.

مشكلات شايع در نوشتن مقدمه :

در اين قسمت توجه شما را به شايع ترين مشكلات در نوشتن مقدمه جلب مي‌نماييم :

عدم اشاره به مراجع مرتبط كه از اعتبار مطالعه مي‌كاهد.
شرح تحقيقاتي كه ارتباط دوري با مطالعه فعلي دارند و موجب خستگي خواننده مي شود.
عدم توضيح ساختار تئوريك كلي مطالعه كه مخاطب را در خواندن ساير قسمتهاي مقاله فاقد ديدگاه نگه بازميدارد.

مشاوره انجام رساله دكتري

گروه پژوهشي نگارشگران برتر يكي از قديمي ترين و قوي ترين مجموعه ها در حيطه امور پژوهشي و تحقيقاتي من الجمله مشاوره در انجام رساله دكتري ، انجام پايان نامه ارشد و انواع پژوهش ها ديگر در سطح كشور مي باشد. گروه تحقيقاتي ما در سطح ملي و بين المللي به دانشجويان در رشته و گرايش هاي مختلفي چون علوم انسانى، فني و مهندسي، علوم پايه، هنر، علوم پزشكى، دامپزشكي و … خدمات علمي و پژوهشي، ارائه مي دهد. مراحل مشاوره انجام پايان نامه ارشد و انجام رساله دكتري از صفر تا صد مي باشد. كافيست با ما تماس بگيريد.

مشاوره انجام پايان نامه ارزان

اگر شما دانشجوي كارشناسي ارشد و دكتري باشيد احتمالا انجام پايان نامه يكي از دغدغه هاي شماست. انجام پايان نامه علاوه بر مشكلاتي كه براي نگارش ، انتخاب موضوع پايان نامه و نوشتن پروپزال دارد ، جنبه مالي آن نيز يكي از مشكلات دانشجويان است. نگارش پايان نامه از ابتدا تا انتها شامل هزينه هايي است كه شايد برخي از دانشجويان توان پرداخت آن را نداشته باشند. بنابراين ما در نگارشگران برتر با استفاده از برترين مشاوران كشور سعي كرده ايم تا هزينه هاي اضافي را كسر و انجام پايان نامه براي شما ارزان تمام شود. كافيست تا با مشاورين ما تماس بگيريد تا شما در انجام پايان نامه ارزان راهنمايي كنند.


برچسب: انجام پايان نامه، انجام پايان نامه ارزان، انجام رساله دكتري، انجام پايان نامه ارشد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۳:۲۷ توسط:naghmeh موضوع:

آب قليايي چگونه به سم زدايي بدن كمك مي كند

زندگي امروزي ما پر از آلودگي هاي مختلفي است كه به بدنمان وارد مي شود. تا آنجا كه لازم است گاهي اوقات بدنمان را از اين آلودگي ها پاك كرده و يك سم زدايي بدناساسي انجام دهيم. چندين نشانه خارجي مي تواند نشان دهد كه بدن فرد بيش از حد اسيدي است. برخي از نمونه ها شامل آكنه ، دايره هاي تيره زير چشم ، پوست و ناخن هاي ترك خورده ، موهاي شكننده و وزن اضافي است. علائم ديگر شامل ناراحتي معده و سوء هاضمه ، گيجي ، عصبانيت يا تحريك پذيري ، حساسيت به مواد غذايي و واكنش هاي آلرژيك ، عفونت هاي مكرر ، خستگي و حتي افسردگي است. هنگامي كه فرد تعادل pH بدن را از طريق رژيم غذايي قليايي ، از جمله غذاهاي فراوان قليايي تازه و خام و آب قليايي بهبود بخشد ، مكانيسم هاي دفاعي طبيعي بدن قادر به عملكرد صحيح و مقابله با بيماري و به طور طبيعي شرايط بهينه سلامت را بازيابي مي كنند.

با توجه به تحقيقات دانشمندان بر اثرات آب قليايي روي بدن افراد به اين نكته رسيده اند كه براحتي با نوشيدن اين نوع آب مي توان بدن را سم زدايي كرد. در اين مقاله ما به توضيح اينكه آب قليايي چگونه به سم زدايي بدن كمك مي كند مي پردازيم. همراه ما باشيد:

خريد آب قليايي

آب قليايي چگونه به سم زدايي بدن كمك مي كند؟

اگر مي‌خواهيد سموم بدن‌تان دفع شوند، اولين و مهم‌ترين كاري كه بايد انجام دهيد، مصرف آب قليايي  است. آب  قليايي به سوخت‌ و ساز بهتر بدن‌تان كمك مي‌كند و باعث مي‌شود نمك بدن‌تان در سطح نرمالي بماند. درست است كه ميوه‌ها و سبزيجات بخشي از آب مورد نياز بدن‌تان را تامين مي‌كنند اما باز هم بايد هر روز 5 تا 7 ليوان آب  قليايي خالص بنوشيد. آنقدر آب ننوشيد كه مثانه‌تان منفجر شود اما تا جايي پيش برويد كه ادرارتان به رنگ زرد كمرنگ دربيايد. اگر رنگ ديگري را در ادرارتان مشاهده كرديد، يكي، دو ليوان ديگر هم به اين ميزان اضافه كنيد.

وقتي نوشيدن آب قليايي را شروع مي كنيد ، ممكن است در ابتدا همراه با سردرد ، خستگي ، درد عضلات ، آبريزش بيني باشد. همچنين، احتمالاً مدفوع شما تيره تر ، نرم تر يا بد بو تر خواهد بود و ممكن است گاز معده را تجربه كنيد. اين عوارض جانبي كاملا طبيعي و موقتي بوده و نشانه خوبي هستند ، زيرا آنها به طور مستقيم با سم زدايي كه بدن شما از آن عبور مي كنند در ارتباط هستند. آب ميكرو خوشه اي (قليايي) در اعماق بافت هاي شما نفوذ مي كند و زباله هاي اسيدي و سموم كه با گذشت زمان در بدن شما جمع شده اند را بيرون مي كشد. با توجه به اينكه بدن شما به آب عادت كرده باشد ، در هر جايي از 2-3 روز تا 2-3 هفته بسته به هر فرد و ميزان سم زدايي كه بدن بايد انجام دهد ، اثرات جانبي فروكش مي كند.

چطور در يك هفته بدنمان را سم زدايي كنيم؟

مراقب غذا خوردنتان باشيد

غذاي‌هاي آماده و سرشار از افزودني تمام نظم بدن‌تان را به هم مي‌ريزند. مي‌دانيم وقت نداريد و حسابي مشغول كار هستيد اما براي دفع سموم بدن‌تان بايد يك فريزر و يخچال پر از مواد غذايي بدون افزودني داشته باشيد و براي شام و ناهار درست كردن وقت بگذاريد. همبرگر و ناگت را فراموش كنيد و سراغ چيپس و كيك‌هاي آماده هم نرويد. بدن شما به غذاي بدون نگه‌دارنده نياز دارد.

نقش كافئين در سم زدايي

كافئين تمركز شما را بيشتر مي‌كند و نمي‌گذارد سرطان بگيريد اما براي سم‌زدايي از بدن‌تان بايد ميزان كافئين مصرفي‌تان را حسابي كم كنيد. يك فنجان بزرگ قهوه تقريبا 150 ميلي گرم كافئين و يك ليوان چاي حدودا 50 ميلي گرم كافئين دارد. حالا هر طور حساب و كتاب‌كنيد، مسئولش خودتان هستيد اما براي سم‌زدايي از بدن‌تان بايد ميزان روزانه مصرف كافئين‌تان كمتر از 300 ميلي گرم باشد.

زمان و مقدار مصرف آب قليايي

وقتي از رختخواب خارج مي شويد ، اولين چيزي كه ميل مي كنيد آب قليايي باشد. وقتي معده شما خالي است ، آب به بهترين وجه جذب سيستم مي شود. سپس بايد در طول روز به نوشيدن آب قليايي ادامه دهيد.  آب  قليايي به سوخت‌ و ساز بهتر بدن‌تان كمك مي‌كند و باعث مي‌شود نمك بدن‌تان در سطح نرمالي بماند. درست است كه ميوه‌ها و سبزيجات بخشي از آب مورد نياز بدن‌تان را تامين مي‌كنند اما باز هم بايد هر روز 5 تا 7 ليوان آب  قليايي خالص بنوشيد. آنقدر آب ننوشيد كه مثانه‌تان منفجر شود اما تا جايي پيش برويد كه ادرارتان به رنگ زرد كمرنگ دربيايد. اگر رنگ ديگري را در ادرارتان مشاهده كرديد، يكي، دو ليوان ديگر هم به اين ميزان اضافه كنيد.

ليمو مخصوص سم زدايي

ليمو به دو علت پاي ثابت بسياري از رژيم‌هاي غذايي براي سم‌زدايي بدن است؛ اول آنكه ليمو سرشار از آنتي‌اكسيدان ويتامين C است و براي پوست اثر فوق‌العاده‌اي دارد و با بيماري‌هاي ناشي از راديكال‌هاي آزاد مبارزه مي‌كند و دوم آنكه اثر قليايي بر روي بدن دارد به اين معنا كه به تعادل PH بدن كمك كرده و موجب تقويت سيستم ايمني بدن نيز مي‌شود.سعي كنيد صبح خود را با نوشيدن مقداري آب داغ همراه با برشي از ليمو شروع كرده تا بدنتان سم‌زدايي شده و شسته شود.

سم زدايي بدن در يك هفته!

ميوه‌جات تازه سرشار از ويتامين، مواد معدني، آنتي‌اكسيدان و فيبر هستند و همچنين كم كالري بوده و دارا بودن اين خواص آنها را به مواد غذايي مهمي براي سم‌زدايي بدن تبديل كرده است. اگر مي‌خواهيد چشم‌هايتان براق‌تر و پوست‌تان شفاف‌تر و مو‌هايتان درخشان‌تر شود و سيستم گوارشتان تقويت شود سعي كنيد انواع ميوه و سبزي‌جات را به مقدار زياد مصرف كنيد. خوشبختانه اضافه كردن ميوه به رژيم روزانه كار ساده‌اي است بنابراين سعي كنيد روز خود را با خوردن سالاد ميوه تازه شروع كرده يا از آن به‌صورت ميان وعده طي روز استفاده كنيد.

خريد آب قليايي

آب قليايي را مي توان در بسياري از فروشگاه هاي مواد غذايي و بهداشت مواد غذايي خريداري كرد. همچنين مي توانيد آنلاين آن را خريداري نماييد.

آب قليايي لوكساب در بسياري از فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ نيز به فروش مي رسد.لازم به ذكر است آب قليايي لوكساب اولين و تنها آب قليايي در ايران است . در توليد آب قليايي شركت خوش نوشان مشرق زمين تمام استاندارد هاي جهاني رعايت شده و دستگاه هاي توليد آب قليايي تمام وارداتي هستند.


برچسب: خريد آب قليايي.آب قليايي لوكساب، آب قليايي، خريد آب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۹:۴۶ توسط:naghmeh موضوع:

اجاره ويلا ساحلي در رامسر

اجاره ويلا ساحلي در رامسر بسيار لذت بخش است و تقريبا هر مسافري دوست دارد با اجاره ويلا ساحلي در رامسر سفري آرامش بخشي را داشته باشد. طبيعت رامسر به خودي خود بسيار زيبا و هيجان انگيز است و  اجاره ويلا ساحلي در رامسر كمتر از زيبايي طبيعتش ندارد. اما اجاره ويلا ساحلي در رامسر كه تميز و زيبا باشد كمي مشكل است. شما براي اجاره ويلا در رامسر مي توانيد همراه گلستاني ها باشيد تا اجاره ويلا در رامسر كاري دشوار نباشد.

اجاره ويلا ساحلي در رامسر

لذتهاي وقت گذراني با اجاره ويلا ساحلي در رامسر

با اجاره ويلا ساحلي در رامسر ميتوانيد از تراس هاي بسيار زيباي ويلا كه رو به دريا مي باشد در حين تماشاي رقص زيباي موج هاي دريا صبحانه را ميل نماييد و از نسيم مطبوع دريا كه صورتتان را نوازش ميدهد لذت ببريد.

با اجاره ويلا ساحلي در رامسر در هر زمان كه اراده كنيد در مدت زمان كوتاهي خود را دركنار ساحل زيباي دريا پيدا خواهيد كرد و ميتوانيد در آرامش تمام مشغول قدم زدن در كنار دريا باشيد. چشم انداز آبي دريا و صداي بي نظير آب دريا را فقط ميتوانيد با اجاره ويلا ساحلي در رامسر تجربه كنيد.

اجاره ويلا ساحلي ارزان در رامسر

همه مسافرين كه نمي توانند براي اقامت اجاره ويلا ساحلي در رامسر داشته باشند اما آنها هم نگران نباشند. در سايت گلستاني ها علاوه بر اجاره ويلا ساحلي در رامسر مي توانيد با اجاره ويلا ساحلي ارزان در رامسر سفري كم هزينه را تجربه كنيد. اما گمان را بر اين نذاريد كه با اجاره ويلا ساحلي ارزان در رامسر شما نمي توانيد از اين ويلا به خوبي استفاده كنيد. بلكه اين ويلاها به دليل كمي دور بودن از دريا و امكانات كمتر داراي قيمت كمتري مي باشند.

امكانات اجاره ويلا ساحلي در رامسر

ويلاها داخل شهرك ساحلي، در فضايي امن و آرام قرار گرفته اند و دوري از هياهوي شهر، شما را شاداب خواهند كرد. مبلمان تميز و رنگي، وسايل بازي كودك و امكانات باربيكيو در حياط ويلا، آشپزخانه با امكاناتي نظير: چاي ساز، مايكروويو، و… آسايش و لذت را برايتان به ارمغان خواهند آورد. اين ويلاها با حياط هايي پر از درخت، امكانات رفاهي، زيبايي اثاثيه، شما را خيره خواهند كرد.

اجاره ويلا ساحلي در رامسر معركه است شما با فاصله بسيار كمي كه از دريا , جنگل داريد ميتوانيد ريه هاي خود را از هواي تميز پر كنيد و از ديدن دريا و جنگل هاي بكر لتذت ببريد. شما با اجاره ويلا ساحلي در رامسر مي توانيد لذت و هيجان سفر خود را دو چندان كنيد.

قيمت اجاره ويلا ساحلي در رامسر

زياد روي اجاره ويلا ساحلي در رامسر باز نكيند چراكه قيمت ها در اين منطقه نجومي و بسيار گران ميباشد مخصوصا در تعطيلات شما با قيمت هاي وحشتناك روبرو خواهيد شد اما اگر به دنبال اجاره ويلا ارزان در رامسر هستيد بهتر است كه كمي از دريا فاصله بگيريد و به مناطق داخلي شهر نزديكتر شويد.

اما نگران اين موضوع نباشيد كه از دريا خيلي دور مي شويد شما در هر كجاي رامسر و به دور از ساحل ويلا اجاره كنيد در كمتر از ده دقيقه در كنار دريا خواهيد بود. اما هزينه و قيمت اجاره ويلا در رامسر نزديك ساحل با قيمت اجاره ويلا در رامسر دور از ساحل بسيار متفاوت و محسوس است.

قيمت ويلاهاي ساحلي گران تر از اجاره روزانه ويلا در رامسر مي باشد. ويلاهاي ساحلي رامسر به دليل امكانات فوق العاده اي كه دارد و همچنين موقعيت و دسترسي ويژه اي كه به دريا داريد از قيمت بالاتري برخوردار است. لبته در ميان خود اجاره ويلا ساحلي در رامسر نيز اختلاف قيمت وجود دارد و بستگي به امكانات و موقعيت بهتر آن مي باشد.

اجاره ويلا ساحلي استخردار رامسر

اجاره ويلا استخردار در رامسر بسيار هيجان انگيز است و شما پس از بازگشت از يك تفريح و گردش ميتوانيد خستگي خود را در استخر، سونا يا جكوزي ويلا، از تن خارج كرده و طراوت يابيد. اين ويلاها امن و زيبا هستند، و در آنها فارغ از هر فكري، مي توانيد اوقاتي خوش كنار خانواده تان داشته باشيد. در بازگشت از هر گردش، ويلاها پذيراي شما خواهند بود، در نوشيدن چايي دبشي در حياط يا تراس ويلا، و يا چرتي شيرين در آنها.

چرا اجاره ويلا در رامسر؟

رامسر عروس شهرهاي شمالي است كه با ديدنيهاي جذابش دل ازمسافرين برده است و هر ساله در نيمه اول سال و تعطيلات نوروزي تعداد زيادي از مسافرين به اين شهر سفر ميكنند. اجاره ويلا در رامسر داراي تنوع زيادي است و شما مي توانيد براي اقامت گزينه هاي زيادي را پيش رو داشته باشيد مانند اجاره ويلا ساحلي در رامسر , اجاره ويلا استخردار در رامسر , اجاره ويلا جنگلي در رامسر و ... .

براي اجاره ويلا در رامسر نگران قيمت آن نباشيد شما ميتوانيد در اين شهر با هر بودجه اي كه در نظر گرفته ايد يك سوئيت و يا ويلا براي اقامت پيدا كنيد فقط كافي است كه كمي زودتر از موعد سفر اقدام به اجاره ويلا در رامسر كنيد.


برچسب: اجاره ويلا استخردار، اجاره ويلا ساحلي، اجاره ويلا در رامسر، اجاره ويلا ساحلي در رامسر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۸:۳۷ توسط:naghmeh موضوع: