سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

پيمانكار ساختمان در تهران

يك شركت پيمانكاري ساختمان در تهران از مجموعه‌اي از عوامل نظير مهندسان، كارشناسان، تيم كنترل كيفيت و مدير پروژه تشكيل شده است. در صورتي يك پروژه ساختماني به نحو احسن به پايان مي رسد كه تمام اعضاي تيم در كنار هم همكاري كنند. پيمانكاري ساختمان شامل ساختمان سازي، تعميرات، نگهداري، نوسازي، بازسازي و خدمات ديگري نظير پروژه‌هاي عمراني مي باشد. از طريق پيمانكاري ساختمان در تهران ، بهترين پروژه ها را مي توان راه اندازي كرد. اگر به دنبال يك پيمانكار خوب، با تيم حرفه‌ اي و تجربه لازم هستيد، گروه فني مهندسي تاتيان در خدمت شماست. خدمات پيمانكاري ساختمان در مناطق 22 گانه تهران و همچنين نواحي اطراف تهران به بهترين شكل براي شما ارائه مي گردد.

قيمت پيمانكاري ساختمان در تهران

هزينه و قيمت پيمانكاري ساختمان در تهران بنا به مساحت واحدهاي احداثي، تعداد طبقات، كيفيت ساخت، محل جغرافيايي از نظر بافت و موقعيت ساختمان متفاوت است. همچنين تعرفه ساخت ساختمان بر دو اساس تعيين مي شود كه عبارتند از ساخت ساختمان با مصالح و بدون مصالح كه با توجه به كيفيت و كميت مصالح و متراژ پروژه متفاوت خواهد بود.

در ساخت ساختمان با مصالح كليه هزينه هاي خريد و تهيه مصالح براي كار ، بر عهده  پيمانكار پروژه است و كارفرما با توجه به قرارداد بسته شده، به ازاء هر متر، هزينه مصالح را نيز براي ساخت و ساز مي پردازد.

در ساخت بدون مصالح نيز در اين نوع ساخت، كليه مصالح مورد نياز را كارفرما تهيه نموده و در اختيار كارفرما قرار مي دهد. تعرفه هاي ساختمان در فصل ها و سالهاي مختلف نامشخص و داراي نوسان است.

براي خدمات پيمانكاري ساختمان در تهران ويژه ساختمان هاي جديد، بحث هزينه ها در اولويت قرار دارد. خدمات مشاوره اجراي پروژه، طراحي و خريد مصالح، هر كدام هزينه هاي هنگفتي را براي ساختمان سازي تحميل مي كنند. اگر براي هر قسمت، برنامه‌ريزي مجزايي در نظر گرفته نشود، پروژه با ضرر مواجه خواهد شد.

تجزيه و تحليل طراحي ساختمان و اجراي پروژه كه توسط تيم تخصصي پيمانكاري ساختمان در تهران شركت تاتيان انجام مي گيرد، در نهايت، مقرون به صرفه خواهد بود؛ پيشرفت كار سريع تر مي شود و اين يعني كيفيت پروژه بالاتر خواهد شد.

كيفيت پروژه ساخت و ساز كه با دوام يك ساختمان در ارتباط است، تا حدود زيادي به انتخاب مصالح به كار رفته در ساخت بستگي دارد. اينكه شما سازه ها و ساختارهاي نگهدارنده ساختمان را چگونه طراحي كرده باشيد كه بتوانند در برابر نيروهاي خارجي و فشارهاي داخلي مقاومت كنند، بسيار اهميت دارد

مهندساني كه در پيمانكار ساختمان در تهران فعال هستند از هر نظر به استانداردها تسلط دارند. به طور مثال، يك سازه بايد تحمل بار و فشار را داشته باشد. بار وارد شده به سازه از هر جهت امكان پذير است، بنابراين يك پروژه موفق ساختماني به نوعي از هر جهت پشتيباني مي شود.

پيمانكار ساختمان كيست؟

به‌طور كلي پيمانكار ساختمان به شخصي اطلاق مي‌شود كه در ضمن عقد قرارداد، انجام هرگونه عمل و يا فروش را با شرايط مندرجه در قرارداد در قبال مزد يا بها و به مدت معين تعهد نمايد. لذا پيمانكار ساختمان شخصي حقيقي يا حقوقي است كه اجراي پروژه‌هاي مختلف ساختماني را بر اساس قرارداد با مبلغ مشخص‌شده و در زمان معين‌شده در قرارداد پيمانكاري ساختمان به انجام مي‌رساند. پيمانكاران بر اساس تخصص‌هايي كه دارند به انجام عمليات مختلف ساختماني مي‌پردازند.

پيمانكار ساختمان، فردي است كه درگير برنامه ريزي، توسعه دادن و هماهنگ‌ سازي فعاليت‌هايي است كه در طي فرآيند ساخت انجام مي‌شود. پيمانكار ساختمان بر كل فعاليت‌هاي مرتبط با ساخت و ساز نظارت داشته و اطمينان حاصل مي‌كند كه تمام اقدامات لازم در راستاي تكميل پروژه در حال انجام است

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۲:۳۵ توسط:naghmeh موضوع:

بهترين گردو براي كاشت و پربارترين درخت گردو كدام است؟

براي كاشت گردو نژادهاي بسياري وجود دارد كه از همين روي انتخاب بهترين درخت گردو ، كاري سخت مي باشد زيرا در زمان خريد نهال گردو مي تواند كمي شما را سرگردان كند. خريد ارقام تجاري گردو مي تواند گزينه ي مناسبي براي شروع يك كسب و كار باشد به شرطي كه بهترين نهال گردو ؛ را با توجه به آب و هواي منطقه ي خود خريداري نماييد. حفظ سرمايه براي باغداران موضوع با اهميتي است خصوصا اگر در سال هاي ابتدايي احداث باغ باشند. به طور مثال براي نواحي گرمسيري بهترين نهال گردو، مي تواند گردو پكان ، گردو ژنوتيپ و… باشد اما براي مناطق سردسيري چه ارقامي را مي توان متصور شد؟! ما در اين مقاله به بررسي بهترين درخت گردو براي كاشت ، مي پردازيم پس لطفا تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد.

بهترين گردو براي كاشت ، گردوي پيوندي يا گردوي بذري

از بين ارقام گردو بهتر است آنها را به ۲ نوع پيوندي و بذري تقسيم كنيم. اگر فكر مي كنيد كه فقط يكي از آنها جزو بهترين نژاد گردو ؛ مي باشد لازم است كه تجديد نظر نماييد. اغلب نهال هاي بذري گردو براي يك باغ خانوادگي مناسب مي باشند. نهال هاي بذري، جز بهترين گردو، مي توانند لقب گيرند چرا كه در برابر بيماري ها از مقاومت نسبتا خوبي برخوردار مي باشند.

اما در سوي ديگر، بهترين نهال گردو پيوندي ، از آنجايي كه باردهي بالايي براي رقم هاي تجاري آن (۷۰ كيلوگرم) مي توان متصور شد، به كشاورزان پيشنهاد مي شوند. حال در ادامه به معرفي بهترين درخت گردو بذري و بهترين نژاد گردو پيوندي مي پردازيم.

معرفي انواع بهترين نهال گردو در مناطق سردسير

اگر زمين كشاورزي شما در آب و هوايي، سردسير قرار دارد، به گونه نهالي نياز داريد كه در برابر سرماهاي طولاني و دماي زير صفر نيز مقاوم باشد و سرما آن را از پاي در نياورد. در اين مناطق باد و طوفان هاي شديد مي توان هم باعث اسيب زدن به تنه و شاخه و برگ درخت گردو  شود و هم باعث ريزش شكوفه هاي آن گردد. در نتيجه بهترين نوع درخت گردو، براي اين مناطق بايد جزوي از گونه هاي قوي و استواري در برابر باد و سرماهاي بهاره باشند كه بتواند از پس تمام اين چالش ها بر آيند.

نهال گردو فرنور و چندلر

نهال گردو چندلر جز بهترين نژاد گردو ؛ براي مناطق سردسيري محسوب و به راحتي در اين نقاط به گياه به حيات خود ادامه خواهد داد.

براي اين مناطق بايد از گونه هايي استفاده كرد كه ديرگل باشند تا در فصول سرد سال دچار سرمازدگي نشوند. همچنين اين گردو چندلر جز ارقام پربار در كشاورزي محسوب مي شوند. اين ارقام هر دو جز ارقام وارداتي بوده كه بومي سازي شده اند و هر دو از محبوبيت بسيار زيادي در بين باغداران بهره مند مي باشند.

اما بهترين نهال گردو در مناطق گرمسير

تمام كشاورزان در مناطق گرمسيري كشورمان با مشكل كم آبي مواجه هستند به همين منظور بهترين نوع درخت گردو، براي اين مناطق نه تنها بايد در برابر اين مشكل مقاوم باشد بلكه بايد گردوهايي با كيفيت و سفيد رنگ نيز داشته باشد.

براي مثال گردوي فرنور كه در پاراگراف قبل براي مناطق سردسير بهترين رقم قلمداد شد، براي مناطق گرمسير نمي تواند باردهي داشته باشد چرا كه نياز سرمايي آن رفع نمي شود و همچنين به آبياري هاي مشخصي نيازمند است. براي اين مناطق كه بارش باران كم يا مناطق شرجي اي مي باشد و قرار گرفتن در دماهاي زير صفر كمتر اتفاق مي افتد، بهتر است از كاشت نهال گردو پكان را در دستور كار خود قرار دهيد تا با عنوان بهترين نوع درخت گردو، در مناطق گرمسيري به صورت عملي آشنا شويد.

اين درخت داراي مغز گردويي بسيار جذاب و خاص مي باشد كه يكي از بهترين گردو براي كاشت، در استان هاي شمال كشور و جنوب كشور كه داراي آب و هواي گرم و شرجي مي باشد.

بهترين هاي نهال گردو به طور معمول ارقام وارداتي مي باشند يا صادراتي؟

در بين اين ۲ دسته نمي توانيد يك گونه را به عنوان بهترين نوع درخت گردو؛ انتخاب كنيد اما براي هركدام از آنها برترين ها را مي توانيد بشناسيد.

به عنوان مثال در گروه گردوهاي وارداتي مي توان از چندلر، فرنور، گردو اسرائيلي، پكان و … نام برد كه جزو پرفروش ترين گردوها هستند.

از آن طرف بهترين نوع گردو، بومي مانند گردو ژنوتيپ، گردو تويسركان، گردو خوشه اي و … مي باشند كه در باغ هاي گردو نيز داراي بالاترين عملكرد نسبت به ساير ارقام بوده اند و كشاورزان زيادي با اين گونه ها روزي خود را در مي آورند

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۹:۴۸ توسط:naghmeh موضوع:

نكات كليدي در هنگام خريد يك واحد در برج منطقه چيتگر

اين روزها بنا بر مواردي همچون كمبود زمين و افزايش جمعيت، شاهد افزايش تعداد آپارتمان و برج ها مي باشيم. در اين ميان، بعضي افراد توجه خود را بيشتر به سمت كيفيت زندگي و امكانات لوكس در برج ها برده اند. امكانات زيادي وجود دارد كه مردم تمايل بيشتري دارند به زندگي در برج هاي لوكس. برج نشيني فقط براي شما يك زندگي لوكس را تداعي نخواهد كرد، و قطعا يك سري معايب و مزايا براي شما به همراه خواهد داشت كه قرار است باهم به يك سري از اين موارد بپردازيم.

معايب و مزاياي برج نشيني در منطقه 22 چيتگر

همينطور كه در اكثر بحث ها راجب ويژگي هاي مثبت اول صحبت ميشود اول ميريم سراغ مزايا برج نشيني.

فايل هاي موجود در املاك آپارتمان غرب

اجاره آپارتمان در شهرك شهيد خرازي

اجاره آپارتمان در برج ايزديار

خريد آپارتمان در برج سفيد چيتگر

خريد آپارتمان در چيتگر

1. امكانات مدرن برج هاي چيتگر

يكي از دلايلي كه خيلي از مردم به سمت خريد برج تمايل پيدا ميكنند، بحث امكانات ساختماني در برج هاست. مدرن ترين امكانات ساختماني مثل مجموعه ورزشي، رستوران، سالن اجتماعات، فضاي باز كودكان، استخر و سونا ميز بيليارد، نگهبان و… مواردي ديگر كه زندگي امن تر و راحت تري براي ساكنان برج هاي لوكس فراهم ميكند.

زندگي در اين نوع مكان ها باعث صرفه جويي در زمان ميشود. بخاطر وجود رستوران مجموعه ورزشي و موارد ديگر باعث ميشود تا اين نوع نيازها به صورت رايگان براي ساكنان فراهم بشود.

2. ايمني بالا در برج هاي چيتگر

يكي از مسائلي كه در تمامي ملك ها و زمين ها بايد بررسي و رعايت شود، بحث ايمني ساختمان و رعايت اصول ايمني آن ميباشد. ملك هاي بزرگي مثل برج امكاناتي دارند كه امنيت ساختمان را به شدت نسبت به ساير زمين متفاوت و بهتر ساخته است. موارد امنيتي مانند سيستم اعلام حريق، برق اضطراري، پمپ آب، منبع آب اضطراري، موتورخانه، درب ضد سرقت و… مجهز هستند. بنابراين كمترين احتمال يكي ديگر از مزاياي مهم در بحث ايمني بالا برج نوع ساخته شدن و اصولي بودن ان ها در ميباشد كه در برابر زلزله و اينجور حوادث مقاوم ساخته شده اند.

3. امنيت كلي ساختمانهاي منطقه 22

مجتمع‌هاي مسكوني داراي قوانين و ضوابط خاصي هستند كه رعايت كردن آن‌ها مي‌تواند امنيت بقيه ساكنين را تضمين كند. اكثر برج‌ها داراي لابي هستند و لابي‌من نگهباني بيست‌و‌چهار ساعته از برج را بر عهده دارد. در بسياري از برج‌ها ورود و خروج افراد غريبه و ميهمان‌‌ها ثبت و بررسي مي‌شود. از امكانات ديگر برج‌ها وجود دوربين‌هاي كنترل در راهروها و آسانسورها است كه امنيت ساكنين را افزايش مي‌دهد.

4. امنيت برج هاي چيتگر

اكثر برج ها از مواردي مثل نگهبان برخوردارند كه بيست و چهار ساعته از برج نگهباني ميكنند.مسائلي ديگر مثل وجود لابي  و لابي من و يا ثبت و بررسي ورود و خروج افراد غريبه و مهمان ها. دوربين هاي كنترل نيز يكي از مسائلي است كه باعث افزايش امنيت ساكنين ميشود در تمامي ساختمان.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۵:۱۶ توسط:naghmeh موضوع:

برنج شيرودي پرمصرف ترين برنج ارزان ايراني

برنج شيرودي از تركيب كردن دو برنج طارم هاشمي و خزر اين برنج را به دست مي آورند. خريد برنج شيرودي براي بسياري از كساني كه خريد عمده برنج مي كند مناسب است. زيرا قيمت برنج شيرودي از انواع برنج طارم كمتر است. قيمت برنج شيرودي امروزه باعث شده تا بيشتر توسط رستوران ها، ادارات، شركت ها و مراسمات مورد استفاده قرار گيرد. به دليل مناسب بودن قيمت برنج شيرودي بسياري از افراد اقدام به خريد اين برنج ايراني مي نمايند. البته كه شما زمان خريد برنج شيرودي بايد به خوبي ويژگي هاي اين برنج را بشناسيد تا بتوانيد با كيفيت ترين نوع آن را خريداري كنيد.

كيفيت برنج شيرودي چگونه است؟

كيفيت و مرغوبيت برنج شيرودي موجب شده است كه بسياري از افراد اين برنج را خريداري كنند و از آن براي طبخ استفاده نمايند. هدف اصلي كه از توليد اين نوع برنج ها دنبال مي شود استفاده بهينه از زمين هاي كشاورزي است. در واقع رشد و محصول دهي اين برنج بسيار زياد مي باشد و به همين دليل بسياري از كشاورزان اقدام به كاشت اين برنج مي نمايند.

اهميت اين برنج در بين انواع برنج هاي اصلاح شده ديگر كه توليد شده اند بسيار بيشتر مي باشد. شما مي توانيد به نام برنج استخواني هم اين برنج ايراني را در بازار خريداري كنيد. براي خريد برنج شيرودي مرغوب بايد قيمت برنج ايراني را بدانيد تا ارقام نامرغوب برنج را خريداري نكنيد.

ويژگي هاي برنج شيرودي

شما زمان خريد هر يك از انواع برنج ايراني بايد به خوبي ويژگي هاي آن برنج را تشخيص داده و شناسايي كنيد. در اين صورت قادر خواهيد بود كه بهترين برنج ايراني را خريداري كنيد. براي خريد برنج شيرودي هم بهتر است كه ويژگي هاي آن را شناسايي كنيد و سپس براي رستوران ها، شركت ها و يا مصرف شخصي آن را تهيه كنيد. برخي از اصلي ترين ويژگي هايي كه اين نوع برنج اصلاح شده دارد و شما بايد با آنها زمان خريد برنج شيرودي آشنا باشد عبارت است از :

ويژگي هاي مهم برنج شيرودي

1. دانه هاي اين برنج بلند و كشيده مي باشد كه همين ويژگي يكي از اصلي ترين ويژگي هاي ظاهري آن به شمار مي رود. شما مي توانيد زمان پخت برنج از آن كيفيت پخت بسيار عالي دريافت كنيد.

2. مقاومت اين برنج در برابر آفات بسيار زياد مي باشد، به همين دليل شما مي توانيد برنج را با بهترين كيفيت از كشاورز خريداري كنيد. در واقع از آنجايي كه برنج در برابر آفات مقاومت زيادي از خود نشان مي دهد نيازي به سم پاشي ندارد و به همين دليل محصول سالم تري به دست مشتريان مي رسد.

مقاوم بودن برنج شيرودي

3. ميزان حساسيت اين برنج نسبت به كرم خوشه خوار و يا هر يك از انواع ديگر آفاتي كه در درختان به وجود مي آيد كمتر است. البته كه بايد بدانيد كشاورز زمان كاشت برنج شيرودي به خوبي دقت دارد تا برنج دچار آسيب نشود. تمامي نكاتي كه مربوط به كاشت اين برنج مي باشد را كشاورز در نظر مي گيرد و رعايت مي نمايد.

4. زودرس بودن اين برنج يكي از ديگر ويژگي هاي آن به شمار مي رود. تعداد دانه هايي كه در هر يك از خوشه هاي اين برنج وجود دارد بيشتر از ديگر نمونه برنج ها مي باشد. بر همين اساس بايد بدانيد رشد اين محصول در هر خوشه زياد است و زودرس بودن آن موجب مي گردد كشاورز سود خوبي از كاشت آن به دست آورد.

5. يكي از ديگر ويژگي هاي اين محصول اين است كه اگر بيشتر بماند كيفيت و مرغوبيت بالاتري به دست مي آورد. در واقع شما بايد به خوبي بدانيد عطر و بوي اين برنج زماني با گذشت زمان افزايش پيدا مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۱۵ توسط:naghmeh موضوع:

اجراي نماي چوب با فايبر سمنت برد

امروزه صاحب خانه ها براي نماي خانه هايشان گزينه هاي مختلفي دارند. درحالي كه بعضي از صاحب خانه ها از شكل افقي يا نماي هلندي براي خانه هايشان استفاده مي كنند، يكسري هاي ديگر به دنبال اين هستند كه ظاهر نماي خانه ي خود را تغيير دهند. اگر خانه اي روستايي داريد، يا اگر خانه اي در محوطه اي روستايي مثل خانه ييلاقي، كلبه داريد ممكن است از نما صرف نظر كنيد و بر روي نمايي چوبي سرمايه گذاري كنيد. نماي چوبي يك گزينه نماي بيروني كلاسيك است كه به اشكال مختلف از تخته چوبي گرفته تا زونا و محصولات چوبي مهندسي شده وجود دارد. صاحبان خانه مي توانند از بين چندين نوع چوب، از جمله چوب سرو، كاج، صنوبر و سدر انتخاب كنند. اگرچه چوب سابقه طولاني به عنوان يك ماده جانبي دارد، اين بدان معنا نيست كه قديمي به نظر مي رسد. به لطف سبك هاي متعدد آن، صاحبان خانه مي توانند از ديوارپوش چوبي براي ايجاد طرح هاي سنتي و مدرن استفاده كنند. در واقع، اين ماده آنقدر نمادين است كه بسياري از متريال‌هاي نماي مدرن‌تر سعي مي‌كنند از چوب تقليد كنند. يكي از اين موارد فايبر سمنت برد طرح چوب است كه ظاهري كاملا روستايي دارد كه با محوطه شما سازگاري دارد و مناسب است و به ظاهر خانه شما زيبايي دوچنداني مي بخشد.

نماي سنتي چوب چه ويژگي هايي دارد؟

نماي چوب براي اين ايجاد شده و روانه بازار شده است كه افراد براي نماي خود به يك روش نسبتا ارزان و سريع نياز دارند. با استفاده از تخته چوب هاي بلند و آسياب شده به شكل نما هدف بسياري از افراد است، اما براي يكسري از افراد همچين نمايي دست يافتني نيست. در مناطق روستايي، ساخت تخته هاي بلند كار سخت و مشكلي است و همچنين انتقال اين محصولات به چنين مكاني سخت است. بنابراين صاحب خانه ها بايد از آن چيزي كه در دست دارند استفاده كنند.

معايب نماي چوب چيست؟

نماي چوبي نيز چند ايراد دارد

تعمير و نگهداري: شما نمي توانيد اجازه دهيد كه نماي چوبي به خودي خود كهنه شود، يا ممكن است با مشكلات پوسيدگي و ساير خرابي ها مواجه شويد. در عوض، نياز به نگهداري دائمي دارد

هزينه: برخي از نماهاي چوبي ارزان هستند، اما بهترين چوب ها مي توانند از خط به قلمرو گران قيمت عبور كنند. نماي چوبي نيز مي تواند هزينه بيشتري نسبت به ساير مواد براي نصب داشته باشد.

مزاياي فايبرسمنت برد

نماي فايبر سمنت برد چندين مزيت دارد.

نگهداري: اين سايدينگ در برابر حشرات، قارچ ها و آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. به سادگي با يك شلنگ و آب به طور منظم تميز كنيد.

دوام: اين نوع سايدينگ در طول زمان به خوبي خود را حفظ مي كند و در برابر آتش مقاومت مي كند و آن را به يكي از بادوام ترين مواد سايدينگ موجود در بازار تبديل مي كند.

سفارشي سازي: به عنوان يك محصول سيماني، اين ماده را مي توان به راحتي به اشكال مختلف از جمله سبك هاي چوبي كلاسيك قالب گيري كرد.

پايداري: با اتكا به الياف چوب ضايعات و نياز به نگهداري كم، اين يكي از سازگارترين گزينه هاي سايدينگ است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۰:۳۴ توسط:naghmeh موضوع:

پرسشنامه سبك هاي والديني (مادر)

پرسشنامه سبك­هاي والديني (مادر) توسط زينالي و همكاران (1390) تهيه و تنظيم شده است و شامل 25 گويه مي­باشد. بوري(1991) ميزان پايايي اين پرسشنامه را با استفاده از روش بازآزمايي در بين گروه مادران به شرح زيرگزارش نموده است. 86 /0 براي شيوه ي استبدادي، 78 /0 براي شيوه ي قاطع و اطمينان بخش و 81 /0 براي شيوه­ي سهل گير. وي براي بررسي بيشتر ميزان اعتبار پرسشنامه از روش اعتبار افتراقي استفاده كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۷:۳۲ توسط:naghmeh موضوع:

بهترين سايت ساز

امروزه در هر زمينه‌اي حق انتخاب به جهت ما عمده شده و كسب و كارهاي متمايز در حال ارائه خدمات در زمينه مختص هستند. در حوزه ايجاد وب سايت نيز به همين صورت بوده و روش‌هاي مختلفي به جهت طراحي و پياده سازي تارنما ساخت شده است. ايجاد وب سايت به كمك يكي از بهترين وب سايت ساز ها اين امكان را به شما خواهد داد تا به سهولت بر روي وب سايت خويش عمل كرده و هر ابزاري كه قصد داريد در سايتتان داشته باشيد را پياده سازي كنيد. چرا بايستي از تارنما ساز به كار گيري كنيم؟ توليد يك تارنما به بهترين طريق مدام دغدغه اشخاص جديد كار كه قصد ورود به دنياي به دست آوردن و كار اينترنتي دارا‌هستند بود و هست. بنابراين اين اشخاص براي اين‌كه كار كشته باشند به بهترين صورت ممكن و مهم قيمت تحت نيازي كه از وب سايت دارند را برطرف كنند به دنبال بهترين شيوه ساخت تارنما هستند. به رخ كلي به جهت ايجاد سايت سه خط مش داريد كه عبارتند از: وبسايت ساز اختصاصي: در همين روش همه چيز از طراحي ظاهري گرفته تا كدنويسي از شالوده انجام مي‌گيرد. مدت زماني كه به جهت پياده سازي وب سايت به همين روش وجود دارااست متغير بوده و ممكن ميباشد به ماه‌ها دوران نياز داشته باشد. هزينه توليد تارنما به همين طريق هم بالا بوده و غالبا براي سيستم خوب كه كاملا نيازتان را برطرف نمايد به هزينه‌اي بيش از 10 ميليون تومان نياز دارد. همين دسته تارنما ساز مطلوب اشخاصي هست كه به كارگيري از دو طريق بعدي نياز آنها را جواب ندهد. وبسايت ساز رايگان: در همين طرز سيستم به شكل بدون‌پول و نوشته گشوده در اختيار شما قرار داراست كه با استعمال از آن مي‌توانيد يك وب سايت اصلي امكانات ساده پياده سازي كنيد. اما براي اينكه بتوانيد به امكانات بيشتري دسترسي داشته باشيد يا اين كه اينكه ظاهر بهتري را به سايت دهيد نياز داريد كه هزينه‌هاي متفاوت را خرج خريد كردن قالب و ماژول كنيد. از مثال اين سيستم‌ها مي توان به وردپرس و جوملا اشاره كرد. تارنما ساز: همين مدل سيستم‌هاي سايت ساز كه به آنها SAAS گفته مي‌شود، امكانات مورد نياز اشكال سايت را در خويش دارا هستند و مثل يك وبلاگ عمل مي‌كنند. شما مي‌توانيد در كوتاه‌ترين روزگار و در كمتر از يك روز حساس تعيين قالب و لبريز نمودن فرم تصويب نام، سايت خويش را ساخت كرده و اصلي اتصال دامنه به آن شروع به عمل نماييد كه نسبت به دو روش قبل هزينه كمتري داشته و در زمان كوتاه‌تري در دسترس خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۰۷ توسط:naghmeh موضوع:

طرح كسر سرويس سربازي به چه مدل فعاليت‌هاي علمي و چه اشخاصي تعلق مي‌گيرد؟

اگر مي‌خواهيد از اين طرح استعمال كرده و يا آن را به عزيزان و نزديكان خود پيشنهاد دهيد، بايستي بدانيد كه دريافت كسر خدمت سربازي، از في مابين مشمولين، تنها براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و فراتر ميسر است. دانشجويان حياتي گواهي پايين‌تر از كارشناسي ارشد تنها اگر در جايگاه نخبگي باشند مي‌توانند از اين طرح بهره‌مند شوند. كه بايد به عضويت بنياد نخبگان نيروهاي مسلح نيز درآمده باشند. اين اشخاص در طول مدت زمان تحصيل يا اين كه بعد از آن از فارغ‌التحصيلي و حتي در مدتي كه مرخصي تحصيلي دارا‌هستند هم مي‌توانند شروع به تايپ كردن پروژه تحقيقاتي نمايند و از مزاياي چاپ مقاله براي كسري خدمت برخوردتر شوند ولي در صورتي كه غايب بودن داشته باشند ديگر هيچ وقت نمي‌توانند از اين طرح استفاده كنند. در اينجا ضروري هست اهميت يك‌سري مضمون‌ بيشتر آشنا شويم.

ميزان كسر سرويس سربازي كليدي چاپ مقاله چقدر است؟

بعد از آنكه پروژه‌هاي تحقيقاتي را انجام ديتا و به بنياد نخبگان تحويل داديد، بايستي منتظر تصميم سازمان‌هاي تحقيقاتي نيروهاي مسلح باشيد. در آنجا آنگاه از بازبيني و تحليل پروژه‌تان، در ميان دو تا يازده ماه كسر سرويس به آن تعلق مي‌دهند. درصورتيكه دو پروژه هم زمان داشتيد؛ بايستي بدانيد كه حتماً هر دو پروژه را به طور هم‌زمان تمام كرده و به بنياد نخبگان تحويل دهيد.  به جهت دو پروژه ممكن مي باشد تا سقف بيست و يك ماه كسر سرويس تعلق گيرد. اگر درصورتي كه در صورتيكه در‌صورتي‌كه در صورتي‌كه موضوعي كه تعيين كرديد مرتبط با رشته و تخصص خودتان باشد كليدي اعتنا به كيفيت كارتان ممكن هست تا مقدار قابل توجهي كسر سرويس اخذ نماييد كه كسر خدمت بخش اعظم از نُه ماه بايستي در شوراي مركزي بنياد نخبگان تصميم‌گيري شود.

كساني كه پروژه‌هاي سبك را تعيين مي‌كنند مي‌توانند دو يا اين كه سه پروژه بردارند اما مي بايست بدانند كاسه دو يا اين كه سه ماه مي بايست عمل آماده تحويل باشد، ضمن اينكه به پروژه‌هاي سبك، كسر خدمتي كمتر از شش ماه تعلق مي‌گيرد. نكته قابل دقت ديگري هم در گزينه كسر خدمت سربازي وجود دارد مبني بر اين كه مي‌توانيد از طرز پايان‌نامه‌تان هم مشمول همين طرح شويد. به اين صورت كه كليدي ارسال پايان‌نامه خود روي يك سي دي، به بنياد نخبگان نيروهاي مسلح، منتظر مي‌مانيد تا پايان‌نامه شما را به سازماني كه داراي ارتباط اصلي تخصص و موضوع پايان‌نامه شما باشد؛ ارائه كنند تا در آنجا داوري شود و آن‌گاه از چندين ماه نيز سرانجام ازطريق همان بنياد نخبگان به شما اعلام مي‌شود. معمولا به جهت پايان‌نامه كسر سرويس سربازي كمتر از شش ماه را در حيث مي‌گيرند.

چاپ مقاله به جهت دريافت كسر خدمت سربازي چقدر ارتفاع مي‌كشد؟

زماني كه مشولين يا اين كه سربازان بايستي منتظر بمانند تا مكتوب يا مقاله‌شان چاپ شود مختلف بوده و به يك‌سري دليل بستگي دارد كه در ادامه به آن ها اشاره مي‌كنيم.

  1. كم يا زياد بودن مطالب گنجانده شده در كتاب يا مقاله
  2. در آيتم مكتوب انجام فرآيند اخذ شابك و فيپا، صفحه‌آرايي و طراحي بر روي جلد به زمانه نسبتاً قابل توجهي نياز دارد
  3. در آيتم كتاب هر چه تيراژ بالاتري خواهش شود، زمانه بيشتري هم براي چاپ طول مي‌شد
  4. در آيتم مقالات، ماندن در نوبت چاپ در مجلات متفاوت ارتفاع مي‌كشد
  5. چنانچه مقاله isi بوده و در مجله‌اي خارجي به چاپ برسد، دوران بيشتري به جهت چاپ طول مي‌كشد
  6. پرداخت هزينه اكثر مي‌تواند عمليات چاپ نوشته يا اين كه مكتوب را تسريع كند.

موسساتي كه در فرمان چاپ مقاله و مكتوب ياري مي‌كنند، ادعا دارند كه مي‌توانند در كوتاه‌ترين زمان ممكن اعمال مربوط به چاپ را انحام داده و مثلاً كاسه مدت يك ماه مكتوب يا اين كه نوشته گزينه حيث را چاپ كنند. اينگونه موسسه ها ابتدا  تمامي هزينه‌ها را برآورد كرده و مدت زمانه تقريبي تا به چاپ رسيدن مقاله يا اين كه مكتوب را هم اعلام مي‌كند و مشمولين اصلي در نظر گرفتن تمامي جوانب، بهترين موسسه چاپ مقاله را تعيين كرده و توصيه چاپ مي‌دهند. به اين ترتيب هم مدت زمان انتظار براي چاپ نوشته ، كوتاه ‌تر بوده و هم كتاب كليدي تيراژ و بها مناسب توسط انتشارات حرفه‌اي به دست خوانندگان و مخاطبان كليدي آن مي‌رسد.

نتيجه‌ گيري

چاپ مقاله هميشه و در كليه اعصار علم و علم و فرهيختگي آيتم ستايش قرار مي‌گرفته و در تمام جوامع آگاه تجليل، تقدير و ترغيب فرهيختگان به بسط پهنه علمي‌شان جزء اصول حياتي بوده و هست. در كشور‌ايران هم براي توليد بستري مطلوب در جهت پيشرفت‌هاي علمي، تسهيلات و مزايايي براي نخبگان و افرادي كه به دنبال اخذ مدارج خوب علمي هستند، فراهم شده است. به طور مثال در قوانين و حالت نظام وظيفه به جهت كوتاه شدن زمان خدمت سربازي و بازگزداندن هر چه سريعتر دانشجويان و محققان به صحنه‌هاي علمي جامعه، شرايطي فراهم شده هست تا بتوانند حساس ارائه پايان‌نامه، مقاله، تأليف كتاب و عمل بر روي انواع پروژه‌هاي تحقيقاتي مختلف، گوشه اي از عصر خدمت سربازي خود را كاهش داده و زودتر به جامعه تخصصي خويش برگردند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۳۷ توسط:naghmeh موضوع:

چرا در توليد زغال فشرده از پوست گردو استفاده مي كنيم؟

زغال پوست گردو ، در واقع نوع جديدي از زغال ها هستند كه از گرد زغال و خاك اره و پوست گردو ساخته مي شود. به اين زغال ها بريكت نيز مي گويند. استفاده از آنها سبب حفظ محيط زيست مي گردد. زيرا هيچ نيازي به قطع درختان ندارند. در اصل به جاي اينكه از چوب هاي با ارزش و كاربردي استفاده كنند، ضايعات چوبي را به كار مي برند. زغال پوست گردو ، هنگام سوختن به اطراف پخش نمي شود. به همين به راحتي در محيط هاي بسته قابل استفاده مي باشد. همچنين مدت زمان طولاني تر مي سوزد و از حرارت بالاتري در مقايسه با ساير زغال ها ، برخوردار است. هيچ نوع طعم و مزه بدي به غذا نمي دهد. از اين رو در پخت كباب نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. به عنوان زغال قليان نيز كاربرد دارد.

چرا در توليد زغال فشرده از پوست گردو استفاده مي كنيم؟

زغال فشرده نوعي بريكت سوختي است كه از مواد اوليه ي بر پايه چوب ساخته مي شود. اين نوع از زغال مزاياي بسياري نسبت به انواع ذغال هاي سنتي دارد. از جمله اين مزايا مي توان به حرارت يكنواخت و بيشتر، سرخ شدن سريعتر و آلودگي كمتر اشاره نمود. زغال فشرده كه به آن زغال چيني يا قالبي نيز گفته مي شود، در خطوط صنعتي و از طريق به كار گيري چند دستگاه قابل توليد است. طبخ غذا، استفاده در قليان و حتي به عنوان نوعي سوخت براي گرمايش برخي از كاربرد هاي زغال فشرده هستند. اين كاربردهاي متفاوت و روزمره سبب شده تا زغال فشرده به يك نوع سوخت با تقاضاي بالا بدل شود.

اما از مهمترين مزاياي اين زغال هاي صنعتي، عدم قطع درخت براي توليد آن هاست. در حقيقت زغال هاي فشرده از مواد ثانويه چوبي مانند خاك اره، پوست گردو و پوست پسته ساخته مي شوند. نتيجتا هيچ آسيبي متوجه محيط زيست نمي شود و اين مواد نيز تبديل به زغال هاي با ارزش شده و به هدر نمي روند. اما در اين مقاله قصد داريم تا مزاياي استفاده از پوست گردو براي توليد زغال فشرده را بررسي كنيم.

خاك اره ماده اوليه زغال فشرده

خاك اره اصلي ترين ماده اوليه براي توليد زغال فشرده است. حتي اگر قصد داشته باشيد از ماده اي مانند پوست گردو زغال توليد كنيد، مي بايست آن را به نسبت مناسب با خاك اره مخلوط نماييد. اين خاك اره ها از مراكز صنعتي كه در توليدات چوبي فعاليت دارند تهيه مي شوند.

خاك اره مي بايست رطوبت مناسب و متعادلي داشته باشد. اگر اين ماده بيش از حد رطوبت داشته باشد، محصول نهايي كيفيت مناسبي نخواهد داشت و ممكن است بريكت ها كج شوند. همچنين اين رطوبت مي تواند در بلند مدت به تجهيزات خط توليد نيز آسيب زند. اما خشك بودن خاك اره نيز به همان اندازه كيفيت محصول را پايين خواهد آورد. اگر ماده اوليه شما بيش از حد خشك باشد، بريكت هاي خارج شده از اكسترودر حالت شيشه اي پيدا مي كنند و حتي در مرحله پخت داخل كوره نيز دچار ترك خوردگي خواهند شد. توجه داشته باشيد كه خاك اره مورد استفاده كهنه نباشد. نوع نگهداري از اين خاك اره ها نيز مهم است.

خاك اره به همراه پوست گردو

پس از خاك اره، پوست گردو دومين ماده مفيد براي توليد زغال فشرده است. البته براي اينكه پوست گردو را براي توليد آماده كنيد ، مي بايست ابتدا آن ها را با استفاده از دستگاه آسياب پودر نماييد.  استفاده از پودر پوست گردو در ماده اوليه زغال فشرده، مزاياي قابل توجهي دارد. بطور مثال، به علت وجود روغن و چربي طبيعي در پوست گردو، استحكام بريكت ها افزايش يافته و دوام سوختن زغال هاي محتوي پوست گردو نيز بيشتر است. هر چند كه براي وارد كرد پوست گردو به خاك اره ابتدا بايد توسط دستگاه هاي سرند و آسياب كمي پردازش روي آن صورت گيرد، ولي در مجموع وجود پوست گردو در بريكت ها، كيفيت آن ها را افزايش مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۱:۴۴ توسط:naghmeh موضوع:

كم آبي چگونه روي موهاي شما تأثير مي گذارد؟

همه آنچه كه بايد در مورد موهاي سالم، پيشگيري از ريزش مو، ترميم مو، راه حل ها، راه حل ها و مراقبت از مو، از پزشكان مو تا ملت بدانيد. آب. راه نجات ما . همه مي دانيم كه آب چقدر براي ما، براي سلامتي و تندرستي ما اهميت دارد. اما چند نفر از ما ميزان آبي كه در روز مي نوشيم را پيگيري مي كنيم؟ چگونه بفهميم كه كافي است؟

شايد اگر به وضوح مي فهميديم كمبود آب، بلكه كمبود آن چه تاثيري بر ما مي گذارد،  8-10 ليوان آب را حتما مي نوشيديم؟!

كم آبي بدن مي تواند تاثيرات منفي زيادي بر بدن ما داشته باشد. جدا از اينكه براي سلامت كلي ما كليدي است، سلامت مو و پوست ما ارتباط زيادي با مصرف آب دارد.

اكنون به طور خاص، آيا مي دانستيد كه نوشيدن آب ناكافي مي تواند تأثير مستقيمي روي موهاي شما داشته باشد؟

كم‌آبي مي‌تواند منجر به خشكي، وز شدن مو، شكافتن انتهاي مو، شكستن آسان و توقف رشد مو شود!

امروز، ما اين موضوع را بررسي مي كنيم تا بفهميم آب چگونه بر سلامت موهاي شما تأثير مي گذارد. ما به اين خواهيم پرداخت كه چگونه كم آبي واقعاً مي تواند باعث ريزش مو شود و چرا اينقدر مهم است كه خود را هيدراته نگه داريد.

كم آبي چه تاثيري بر مو دارد؟

مو به همراه پوست و ناخن ها بخش مهمي از بدن ما هستند. ريشه مو در داخل پوست سر قرار دارد، بنابراين براي زنده ماندن نياز به تغذيه مناسب دارد. آب يك ماده مغذي كليدي براي بدن و مو است.

موها در داخل و خارج نياز به روغن كاري دارند. آب بدن ما را هيدراته مي كند، سيستم گردش خون ما را تنظيم مي كند و فوليكول هاي مو را روان مي كند. (آب منبع كليدي مواد معدني است كه مهمترين مواد مغذي براي مو هستند.) اين به نوبه خود رشد مو را تحريك مي كند.

اگر آب كافي به فوليكول‌ها وجود نداشته باشد، موها كدر، بي‌جان، خشك، خشن و شكننده مي‌شوند و به راحتي مي‌شكنند. بنابراين، يكي از عوارض جانبي اصلي كم آبي روي مو، در نهايت ريزش مو است. اجازه دهيد اين را بيشتر درك كنيم.

ريزش مو به دليل كم آبي

مو بعد از مغز استخوان دومين عضوي است كه سريع‌ترين رشد را دارد. طول عمر آن 4 تا 6 سال است. چرخه زندگي خود را دارد - رشد مي كند، استراحت مي كند و سپس سقوط مي كند. ريزش مو به دو صورت ممكن است اتفاق بيفتد، ريزش مو يا شكستگي. مو از ريشه مي ريزد و در هر نقطه از تار مو مي شكند. كم آبي مي تواند باعث اين ريزش و شكستگي با سرعتي سريع شود كه مي تواند بر طول و ضخامت مو تأثير بگذارد.

هر ساقه مو از ¼ آب تشكيل شده است و زماني كه فرد به اندازه كافي آب ننوشد، ساقه مو ضعيف و شكننده مي شود. منجر به شكاف و شكستگي مي شود. و همانطور كه در بالا ذكر شد، در نهايت، ريزش مو.

اگر آب مصرفي شما به شدت ناكافي باشد، حتي با كوچكترين تماسي متوجه بيرون آمدن كل تارهاي مو خواهيد شد. شما عملا متوجه نوك سفيد در پايه مو خواهيد شد.

زماني كه فردي از كم آبي رنج مي برد، ميزان آبي كه به ريشه مو مي رسد بسيار كم است. بدن خواهد شد

سعي كنيد آب بيشتري به قسمت هاي حياتي بدن مانند مغز و قلب برسانيد. اين امر منجر به ريزش بيش از حد مو مي شود زيرا موها از تشنگي مي ميرند و رشد مو كاهش مي يابد زيرا ريشه ها به اندازه كافي مرطوب نشده اند تا رشد موهاي جديد را تحريك كنند.

به دليل كم آبي، گردش خون در پوست سر كاهش مي يابد و به سختي آب به ريشه مو مي رسد. حتي اگر بدن سعي كند در مصرف آب صرفه جويي كند، قرار گرفتن در معرض آفتاب، مواد شيميايي و باد، آب حياتي را از مو دور مي كند. سپس مو از داخل به بيرون خشك مي شود. ريزش مو ناگهاني و شديد به نظر مي رسد. در صورت عدم مراقبت، ممكن است در نهايت منجر به طاسي شود.

مواجه شدن با مشكل ريزش مو يك انتخاب نيست، اما ارائه يك راه حل دائمي براي آن در واقع يك انتخاب است - انتخاب شما. براي اينكه حداكثر استفاده از آب را ببريد بهتر است از آب قليايي هم براي نوشيدن و هم براي استحمام استفاده كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۹:۱۶ توسط:naghmeh موضوع: