سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

اجراي نماي چوب با فايبر سمنت برد

امروزه صاحب خانه ها براي نماي خانه هايشان گزينه هاي مختلفي دارند. درحالي كه بعضي از صاحب خانه ها از شكل افقي يا نماي هلندي براي خانه هايشان استفاده مي كنند، يكسري هاي ديگر به دنبال اين هستند كه ظاهر نماي خانه ي خود را تغيير دهند. اگر خانه اي روستايي داريد، يا اگر خانه اي در محوطه اي روستايي مثل خانه ييلاقي، كلبه داريد ممكن است از نما صرف نظر كنيد و بر روي نمايي چوبي سرمايه گذاري كنيد. نماي چوبي يك گزينه نماي بيروني كلاسيك است كه به اشكال مختلف از تخته چوبي گرفته تا زونا و محصولات چوبي مهندسي شده وجود دارد. صاحبان خانه مي توانند از بين چندين نوع چوب، از جمله چوب سرو، كاج، صنوبر و سدر انتخاب كنند. اگرچه چوب سابقه طولاني به عنوان يك ماده جانبي دارد، اين بدان معنا نيست كه قديمي به نظر مي رسد. به لطف سبك هاي متعدد آن، صاحبان خانه مي توانند از ديوارپوش چوبي براي ايجاد طرح هاي سنتي و مدرن استفاده كنند. در واقع، اين ماده آنقدر نمادين است كه بسياري از متريال‌هاي نماي مدرن‌تر سعي مي‌كنند از چوب تقليد كنند. يكي از اين موارد فايبر سمنت برد طرح چوب است كه ظاهري كاملا روستايي دارد كه با محوطه شما سازگاري دارد و مناسب است و به ظاهر خانه شما زيبايي دوچنداني مي بخشد.

نماي سنتي چوب چه ويژگي هايي دارد؟

نماي چوب براي اين ايجاد شده و روانه بازار شده است كه افراد براي نماي خود به يك روش نسبتا ارزان و سريع نياز دارند. با استفاده از تخته چوب هاي بلند و آسياب شده به شكل نما هدف بسياري از افراد است، اما براي يكسري از افراد همچين نمايي دست يافتني نيست. در مناطق روستايي، ساخت تخته هاي بلند كار سخت و مشكلي است و همچنين انتقال اين محصولات به چنين مكاني سخت است. بنابراين صاحب خانه ها بايد از آن چيزي كه در دست دارند استفاده كنند.

معايب نماي چوب چيست؟

نماي چوبي نيز چند ايراد دارد

تعمير و نگهداري: شما نمي توانيد اجازه دهيد كه نماي چوبي به خودي خود كهنه شود، يا ممكن است با مشكلات پوسيدگي و ساير خرابي ها مواجه شويد. در عوض، نياز به نگهداري دائمي دارد

هزينه: برخي از نماهاي چوبي ارزان هستند، اما بهترين چوب ها مي توانند از خط به قلمرو گران قيمت عبور كنند. نماي چوبي نيز مي تواند هزينه بيشتري نسبت به ساير مواد براي نصب داشته باشد.

مزاياي فايبرسمنت برد

نماي فايبر سمنت برد چندين مزيت دارد.

نگهداري: اين سايدينگ در برابر حشرات، قارچ ها و آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. به سادگي با يك شلنگ و آب به طور منظم تميز كنيد.

دوام: اين نوع سايدينگ در طول زمان به خوبي خود را حفظ مي كند و در برابر آتش مقاومت مي كند و آن را به يكي از بادوام ترين مواد سايدينگ موجود در بازار تبديل مي كند.

سفارشي سازي: به عنوان يك محصول سيماني، اين ماده را مي توان به راحتي به اشكال مختلف از جمله سبك هاي چوبي كلاسيك قالب گيري كرد.

پايداري: با اتكا به الياف چوب ضايعات و نياز به نگهداري كم، اين يكي از سازگارترين گزينه هاي سايدينگ است.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۰:۳۴ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :