سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

برنج شيرودي پرمصرف ترين برنج ارزان ايراني

برنج شيرودي از تركيب كردن دو برنج طارم هاشمي و خزر اين برنج را به دست مي آورند. خريد برنج شيرودي براي بسياري از كساني كه خريد عمده برنج مي كند مناسب است. زيرا قيمت برنج شيرودي از انواع برنج طارم كمتر است. قيمت برنج شيرودي امروزه باعث شده تا بيشتر توسط رستوران ها، ادارات، شركت ها و مراسمات مورد استفاده قرار گيرد. به دليل مناسب بودن قيمت برنج شيرودي بسياري از افراد اقدام به خريد اين برنج ايراني مي نمايند. البته كه شما زمان خريد برنج شيرودي بايد به خوبي ويژگي هاي اين برنج را بشناسيد تا بتوانيد با كيفيت ترين نوع آن را خريداري كنيد.

كيفيت برنج شيرودي چگونه است؟

كيفيت و مرغوبيت برنج شيرودي موجب شده است كه بسياري از افراد اين برنج را خريداري كنند و از آن براي طبخ استفاده نمايند. هدف اصلي كه از توليد اين نوع برنج ها دنبال مي شود استفاده بهينه از زمين هاي كشاورزي است. در واقع رشد و محصول دهي اين برنج بسيار زياد مي باشد و به همين دليل بسياري از كشاورزان اقدام به كاشت اين برنج مي نمايند.

اهميت اين برنج در بين انواع برنج هاي اصلاح شده ديگر كه توليد شده اند بسيار بيشتر مي باشد. شما مي توانيد به نام برنج استخواني هم اين برنج ايراني را در بازار خريداري كنيد. براي خريد برنج شيرودي مرغوب بايد قيمت برنج ايراني را بدانيد تا ارقام نامرغوب برنج را خريداري نكنيد.

ويژگي هاي برنج شيرودي

شما زمان خريد هر يك از انواع برنج ايراني بايد به خوبي ويژگي هاي آن برنج را تشخيص داده و شناسايي كنيد. در اين صورت قادر خواهيد بود كه بهترين برنج ايراني را خريداري كنيد. براي خريد برنج شيرودي هم بهتر است كه ويژگي هاي آن را شناسايي كنيد و سپس براي رستوران ها، شركت ها و يا مصرف شخصي آن را تهيه كنيد. برخي از اصلي ترين ويژگي هايي كه اين نوع برنج اصلاح شده دارد و شما بايد با آنها زمان خريد برنج شيرودي آشنا باشد عبارت است از :

ويژگي هاي مهم برنج شيرودي

1. دانه هاي اين برنج بلند و كشيده مي باشد كه همين ويژگي يكي از اصلي ترين ويژگي هاي ظاهري آن به شمار مي رود. شما مي توانيد زمان پخت برنج از آن كيفيت پخت بسيار عالي دريافت كنيد.

2. مقاومت اين برنج در برابر آفات بسيار زياد مي باشد، به همين دليل شما مي توانيد برنج را با بهترين كيفيت از كشاورز خريداري كنيد. در واقع از آنجايي كه برنج در برابر آفات مقاومت زيادي از خود نشان مي دهد نيازي به سم پاشي ندارد و به همين دليل محصول سالم تري به دست مشتريان مي رسد.

مقاوم بودن برنج شيرودي

3. ميزان حساسيت اين برنج نسبت به كرم خوشه خوار و يا هر يك از انواع ديگر آفاتي كه در درختان به وجود مي آيد كمتر است. البته كه بايد بدانيد كشاورز زمان كاشت برنج شيرودي به خوبي دقت دارد تا برنج دچار آسيب نشود. تمامي نكاتي كه مربوط به كاشت اين برنج مي باشد را كشاورز در نظر مي گيرد و رعايت مي نمايد.

4. زودرس بودن اين برنج يكي از ديگر ويژگي هاي آن به شمار مي رود. تعداد دانه هايي كه در هر يك از خوشه هاي اين برنج وجود دارد بيشتر از ديگر نمونه برنج ها مي باشد. بر همين اساس بايد بدانيد رشد اين محصول در هر خوشه زياد است و زودرس بودن آن موجب مي گردد كشاورز سود خوبي از كاشت آن به دست آورد.

5. يكي از ديگر ويژگي هاي اين محصول اين است كه اگر بيشتر بماند كيفيت و مرغوبيت بالاتري به دست مي آورد. در واقع شما بايد به خوبي بدانيد عطر و بوي اين برنج زماني با گذشت زمان افزايش پيدا مي كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۱۵ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :