سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

طرح كسر سرويس سربازي به چه مدل فعاليت‌هاي علمي و چه اشخاصي تعلق مي‌گيرد؟

اگر مي‌خواهيد از اين طرح استعمال كرده و يا آن را به عزيزان و نزديكان خود پيشنهاد دهيد، بايستي بدانيد كه دريافت كسر خدمت سربازي، از في مابين مشمولين، تنها براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و فراتر ميسر است. دانشجويان حياتي گواهي پايين‌تر از كارشناسي ارشد تنها اگر در جايگاه نخبگي باشند مي‌توانند از اين طرح بهره‌مند شوند. كه بايد به عضويت بنياد نخبگان نيروهاي مسلح نيز درآمده باشند. اين اشخاص در طول مدت زمان تحصيل يا اين كه بعد از آن از فارغ‌التحصيلي و حتي در مدتي كه مرخصي تحصيلي دارا‌هستند هم مي‌توانند شروع به تايپ كردن پروژه تحقيقاتي نمايند و از مزاياي چاپ مقاله براي كسري خدمت برخوردتر شوند ولي در صورتي كه غايب بودن داشته باشند ديگر هيچ وقت نمي‌توانند از اين طرح استفاده كنند. در اينجا ضروري هست اهميت يك‌سري مضمون‌ بيشتر آشنا شويم.

ميزان كسر سرويس سربازي كليدي چاپ مقاله چقدر است؟

بعد از آنكه پروژه‌هاي تحقيقاتي را انجام ديتا و به بنياد نخبگان تحويل داديد، بايستي منتظر تصميم سازمان‌هاي تحقيقاتي نيروهاي مسلح باشيد. در آنجا آنگاه از بازبيني و تحليل پروژه‌تان، در ميان دو تا يازده ماه كسر سرويس به آن تعلق مي‌دهند. درصورتيكه دو پروژه هم زمان داشتيد؛ بايستي بدانيد كه حتماً هر دو پروژه را به طور هم‌زمان تمام كرده و به بنياد نخبگان تحويل دهيد.  به جهت دو پروژه ممكن مي باشد تا سقف بيست و يك ماه كسر سرويس تعلق گيرد. اگر درصورتي كه در صورتيكه در‌صورتي‌كه در صورتي‌كه موضوعي كه تعيين كرديد مرتبط با رشته و تخصص خودتان باشد كليدي اعتنا به كيفيت كارتان ممكن هست تا مقدار قابل توجهي كسر سرويس اخذ نماييد كه كسر خدمت بخش اعظم از نُه ماه بايستي در شوراي مركزي بنياد نخبگان تصميم‌گيري شود.

كساني كه پروژه‌هاي سبك را تعيين مي‌كنند مي‌توانند دو يا اين كه سه پروژه بردارند اما مي بايست بدانند كاسه دو يا اين كه سه ماه مي بايست عمل آماده تحويل باشد، ضمن اينكه به پروژه‌هاي سبك، كسر خدمتي كمتر از شش ماه تعلق مي‌گيرد. نكته قابل دقت ديگري هم در گزينه كسر خدمت سربازي وجود دارد مبني بر اين كه مي‌توانيد از طرز پايان‌نامه‌تان هم مشمول همين طرح شويد. به اين صورت كه كليدي ارسال پايان‌نامه خود روي يك سي دي، به بنياد نخبگان نيروهاي مسلح، منتظر مي‌مانيد تا پايان‌نامه شما را به سازماني كه داراي ارتباط اصلي تخصص و موضوع پايان‌نامه شما باشد؛ ارائه كنند تا در آنجا داوري شود و آن‌گاه از چندين ماه نيز سرانجام ازطريق همان بنياد نخبگان به شما اعلام مي‌شود. معمولا به جهت پايان‌نامه كسر سرويس سربازي كمتر از شش ماه را در حيث مي‌گيرند.

چاپ مقاله به جهت دريافت كسر خدمت سربازي چقدر ارتفاع مي‌كشد؟

زماني كه مشولين يا اين كه سربازان بايستي منتظر بمانند تا مكتوب يا مقاله‌شان چاپ شود مختلف بوده و به يك‌سري دليل بستگي دارد كه در ادامه به آن ها اشاره مي‌كنيم.

  1. كم يا زياد بودن مطالب گنجانده شده در كتاب يا مقاله
  2. در آيتم مكتوب انجام فرآيند اخذ شابك و فيپا، صفحه‌آرايي و طراحي بر روي جلد به زمانه نسبتاً قابل توجهي نياز دارد
  3. در آيتم كتاب هر چه تيراژ بالاتري خواهش شود، زمانه بيشتري هم براي چاپ طول مي‌شد
  4. در آيتم مقالات، ماندن در نوبت چاپ در مجلات متفاوت ارتفاع مي‌كشد
  5. چنانچه مقاله isi بوده و در مجله‌اي خارجي به چاپ برسد، دوران بيشتري به جهت چاپ طول مي‌كشد
  6. پرداخت هزينه اكثر مي‌تواند عمليات چاپ نوشته يا اين كه مكتوب را تسريع كند.

موسساتي كه در فرمان چاپ مقاله و مكتوب ياري مي‌كنند، ادعا دارند كه مي‌توانند در كوتاه‌ترين زمان ممكن اعمال مربوط به چاپ را انحام داده و مثلاً كاسه مدت يك ماه مكتوب يا اين كه نوشته گزينه حيث را چاپ كنند. اينگونه موسسه ها ابتدا  تمامي هزينه‌ها را برآورد كرده و مدت زمانه تقريبي تا به چاپ رسيدن مقاله يا اين كه مكتوب را هم اعلام مي‌كند و مشمولين اصلي در نظر گرفتن تمامي جوانب، بهترين موسسه چاپ مقاله را تعيين كرده و توصيه چاپ مي‌دهند. به اين ترتيب هم مدت زمان انتظار براي چاپ نوشته ، كوتاه ‌تر بوده و هم كتاب كليدي تيراژ و بها مناسب توسط انتشارات حرفه‌اي به دست خوانندگان و مخاطبان كليدي آن مي‌رسد.

نتيجه‌ گيري

چاپ مقاله هميشه و در كليه اعصار علم و علم و فرهيختگي آيتم ستايش قرار مي‌گرفته و در تمام جوامع آگاه تجليل، تقدير و ترغيب فرهيختگان به بسط پهنه علمي‌شان جزء اصول حياتي بوده و هست. در كشور‌ايران هم براي توليد بستري مطلوب در جهت پيشرفت‌هاي علمي، تسهيلات و مزايايي براي نخبگان و افرادي كه به دنبال اخذ مدارج خوب علمي هستند، فراهم شده است. به طور مثال در قوانين و حالت نظام وظيفه به جهت كوتاه شدن زمان خدمت سربازي و بازگزداندن هر چه سريعتر دانشجويان و محققان به صحنه‌هاي علمي جامعه، شرايطي فراهم شده هست تا بتوانند حساس ارائه پايان‌نامه، مقاله، تأليف كتاب و عمل بر روي انواع پروژه‌هاي تحقيقاتي مختلف، گوشه اي از عصر خدمت سربازي خود را كاهش داده و زودتر به جامعه تخصصي خويش برگردند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۳۷ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :