سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

ساعت مچي كاسيو مدل F-91WS-2DF

گارانتي 12 ماهه پارس پوزيترون
اصالت برند ژاپن
رنگ بدنه آبي روشن
رنگ بند آبي روشن
رنگ صفحه آبي
شكل قاب مربع
سبك اسپرت-كلاسيك
مقاومت در برابر آب 30متر
جنس شيشه رزين
جنس بدنه رزين
جنس بند رزين
نوع قفل بند سگكي ساده
طرح صفحه ديجيتال
نوع موتور الكترونيكي (كوارتز)
عرض قاب 35ميليمتر
ساير امكانات تاريخ شمار | نمايش ايام هفته | قابليت نمايش 24 ساعته | آلارم | ساعت جهاني | قطب نما | نور پس زمينه | كرنومتر

ساعت يونيسكس : ساعت‌هاي يونيسكس ويژگي‌هاي خاصي دارند كه باعث مي‌شود بدون هيچ تفاوتي با هر دو جنس مطابقت داشته باشند. هنگام پوشيدن آن‌ها، احساس راحتي مي‌كنيد و اكثريت نمي‌دانند كه آيا يونسكس است يا نه، و بنابراين هيچ‌كس با شما مخالفت نمي‌كند. اين به دليل نحوه طراحي آنها است. ماهيت مردانگي آنها در مردان و زنانه بودن آنها در خانمها باعث مي شود كه براي همه خوب به نظر برسند. نسل كنوني از هر چيزي كه حول محور جنسيت و مد مي چرخد ​​بسيار آگاه است. از هر دو جنس، به دليل طيف گسترده اي از ساعت ها، اطمينان از سبك شخصي عالي وجود دارد. اگر به ساعتي نياز داريد كه هويت جنسيتي را تعريف نكند، احساس عجيب و غريب يا ناراحت نداشته باشيد ، خريد ساعت يونيسكس بهترين انتخاب است. علاوه بر اين، شما بايد از قلب خود پيروي كنيد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۷:۱۴ توسط:naghmeh موضوع:

مهاجرت به عمان از چه طريقي ممكن است؟ راحت ترين روش مهاجرت به عمان

متقاضيان كار در عمان براي درخواست ويزاي كار در سفارت بايد از يك كارفرما يا شركت عماني پيشنهاد شغلي داشته باشند. متقاضيان اخذ ويزاي كار در عمان بايد با يك ايميل به كارفرما و نوشتن مدارك و رزومه تحصيلي و كار نزد صاحب كار عماني ثابت كنند كه كارشناس و ماهر هستند. شرايط استخدام و مهاجرت كاري به عمان سن 21 تا 60 سال و تسلط به زبان انگليسي يا عربي و حداقل مدرك ليسانس مي باشد. سياست هاي اشتغال عمان براي افراد غير عماني نيز بسيار سخت گيرانه است و محدوديت هاي زيادي وجود دارد. دليل اين محدوديت هاي استخدامي اين است كه شركت ها در وهله اول عماني ها را استخدام كنند. همچنين در هنگام مهاجرت به عمان از طريق ويزاي كار به اين نكته توجه داشته باشيد كه ميزان دستمزد كارگران در عمان نسبت به ساير كشورها از جمله آمريكا كمتر است و اگر متقاضي مهاجرت به اين كشور هستيد بهتر است  اين را در نظر داشته باشيد. توجه داشته باشيد كه سطح زندگي در عمان نسبت به ساير كشورهاي اروپايي پايين تر است، اما به طور كلي عمان سكوي پرتاب خوبي براي مهاجرت به اروپا است. شخصي كه موفق به اخذ ويزاي اقامت عمان از طريق كار شده و درآمد ماهيانه او بالاي 500 ريال باشد، اجازه اخذ اقامت عمان براي همسر و فرزندانش (زير 21 سال) دارد.

مهاجرت به عمان از طريق تمكن مالي :

اقامت عمان از طريق تمكن مالي با توجه به نوع ويزا پروسه متفاوتي را مي طلبد. كساني كه عمان را براي مهاجرت انتخاب ميكنند بايد از توانايي مالي بالا برخوردار باشند. اقامت دائم فقط به كساني داده مي شه كه تسلط كامل به زبان عربي ، تمكن مالي مناسب و عدم سوء پيشينه داشته باشند. شما بايد موضوع انگيزه خود از مهاجرت را توضيح دهيد. اخذ ويزا 2 تا 11 ماه زمان مي برد. ميزان تمكن مالي در نظرگرفته شده 20000دلار آمريكا است كه مربوط به هزينه تحصيل و زندگي در اين كشور است.

مدارك مورد نياز براي اثبات تمكن مالي عبارتند از :

اصل مدرك

كارت ملي

پاسپورت معتبر به همراه فتوكپي

وكالت نامه

تكميل فرم درخواست نامه تمكن مالي

موارد زير هم در گواهي مربوطه قيد شود :

نام متقاضي

شماره حساب بانكي

مبلغ موجود در حساب بانكي

تاريخ افتتاح حساب بانكي

آدرس، شماره تلفن و ايميل بانك

مهاجرت به عمان از طريق تحصيل :

تحصيل در عمان يكي از راه هاي مهاجرت به عمان مي باشد. تحصيل در عمان تا پايان دبيرستان رايگان است و نكته قابل توجه اين است كه تحصيل در عمان در هر زمان اجباري نيست. دولت عمان برنامه هاي گسترده اي براي مبارزه با بي سوادي بزرگسالان دارد كه با كمك آن قصد دارد ميزان بي سوادي بزرگسالان را كه در اين كشور بسيار بالا بوده است، كاهش دهد. همچنين تنها دانشگاه ملي عمان در نزديكي مسقط به نام دانشگاه سلطان قابوس است. اخذ ويزاي تحصيلي عمان براي مهاجرت به عمان مستلزم هزينه هاي خاصي است. به طور كلي هزينه تحصيل در عمان بالاست و به خصوص اگر مهاجري چند فرزند داشته باشد شرايط برايش بسيار سخت مي شود. همچنين تحصيل رايگان براي خارجي ها در عمان امكان پذير نيست و در بسياري از مدارس بايد قبل از شروع سال تحصيلي يا به عبارتي قبل از شروع ترم شهريه پرداخت شود.  جهت اقامت از طريق تحصيل ابتدا اقدام به ثبت درخواست در سايت دانشگاهي در عمان كنيد. براي ثبت پذيرش هر دانشگاه شرايط و مدارك متفاوتي درخواست مي كند كه به صورت ترجمه معتبر دريافت مي شود. پس از پذيرش تحصيلي براي اخذ ويزاي دانشجويي اقدام كنيد. توجه داشته باشيد اين اقامت دائمي نبوده و فقط اقامتي موقت جهت تحصيل است . مدارك مورد نياز براي درخواست ويزاي دانشجويي عبارتند از :

گواهينامه پذيرش از دانشگاه (تائيد شده از سوي وزارت صنعت و تجارت عمان)

كپي گذرنامه

ارائه مدرك پزشكي

دو قطعه عكس

ارائه مدارك مبتني بر تسلط به زبان انگليسي

ارائه مدارك تمكن مالي دانشجو

دانشجويان پذيرفته شده مي توانند همزمان با تحصيل به مدت پاره وقت (20 ساعت در هفته ) مشغول به كار شوند و بعد از پايان تحصيلات در صورت يافتن شغلي اقدام به دريافت اقامت كاري كنند. برجسته ترين بورسيه هاي عمان Benjamin A. Gilman  و NSEP Boren هستند.

در جدول زير تعدادي از دانشگاه‌هاي عمان به همراه رتبه‌بندي آنها فهرست شده است.

نام دانشگاه موقعيت مكاني
Sultan Qaboos University Muscat
Middle east college Muscat
German University of Technology in Oman Alatiba
Nazwi University Low
Gulf Collge Al-khawir
Higher Collage of Technology Muscat
Sohar University Desert
Caledonian Collage of Engineering Apple
Collage Collage Rawi
Shenas Collage of Technology Shenas

مهاجرت به عمان از طريق سرمايه گذاري :

يكي از محبوب ترين راه هاي مهاجرت به عمان، سرمايه گذاري در اين كشور است. به طور كلي مهاجرت از طريق سرمايه گذاري در عمان به 3 روش انجام مي شود كه عبارتند از :

سرمايه گذاري با خريد ملك

سرمايه گذاري از طريق ثبت شركت

سرمايه گذاري از طريق سپرده هاي بانكي و اوراق قرضه و خريد سهام

البته بهترين راه براي سرمايه گذاري و مهاجرت به عمان ثبت شركت در عمان مي باشد، شما مي تونيد با ارزش سرمايه اي حدود 000/20 ريال و ارائه طرح هاي كارآفريني شركت ثبت كنيد.

مدارك ثبت شركت در عمان :

فرم ثبت نام

اصل و كپي هاي برابر اصل با گذرنامه هاي معتبر كليه هيئت مديره و نمونه امضاهاي افراد مجاز

فرم تائيديه اسامي سهامداران اصلي مجاز به امضا در اساس نامه اصلي شركت

طرح كسب و كار (business plan  ) در ثبت شركت در عمان 2022

مجوزهاي اتاق بازرگاني و صنعت كشور عمان

اساسنامه شركت

گواهي تمكن مالي و سپرده اوليه سرمايه در بانك معرفي شده از طرف كشور عمان

توجه داشته باشيد فقط اقامت دوساله دريافت خواهيد كرد. به طور كلي سرمايه گذاري در عمان و مهاجرت به عمان از اين طريق كار هوشمندانه اي است زيرا عمان به دليل برخي عوامل فضاي مناسبي براي سرمايه گذاري دارد. اين عوامل عبارتند از :

موقعيت جغرافيايي عمان

1700 كيلومتر خط ساحلي كه يكي از مهم ترين مسيرهاي تجاري دريايي است باعث شده تا تجار زيادي براي بازديدهاي تجاري به اين كشور بيايند و همچنين مرز آبي عمان مسير بين خليج فارس و اقيانوس هند است. و همين امر باعث شده تا تجار بسياري از آسيا و آفريقا براي تجارت و توسعه تجارت خود به اين كشور بيايند.

منابع طبيعي عمان

اكتشاف نفت رشد اقتصادي عمان را تقويت كرده است و قيمت هاي بالاي فروش نفت در سال هاي اخير به ذخاير خارجي و بودجه عمان كمك كرده است.

اقتصاد در حال توسعه عمان

در سال هاي اخير اقتصاد عمان به سرعت رشد كرده است و دستاوردهاي خارق العاده اي مانند ساخت بزرگراه ها، بيمارستان ها و دانشگاه هاي مدرن در اين كشور به وقوع پيوسته است. همچنين با رشد صنعت گردشگري عمان در سال هاي اخير و سودهاي كلان به دست آمده از اين راه، اقتصاد عمان رشد چشمگيري داشته است.

حمايت دولت عمان براي توسعه مشاغل جديد

يكي از سياست هاي دولت عمان براي رشد اقتصاد اين كشور حمايت و كمك به افرادي است كه مي خواهند تجارت خود را توسعه دهند. دولت عمان قصد دارد با جذب سرمايه گذار به اهداف اقتصادي خود دست يابد.

عمان روابط مثبتي با همسايگان خود دارد

عمان در سال هاي اخير سعي كرده روابط مثبتي با همسايگان خود داشته باشد تا بتواند اقتصاد تجاري خود را توسعه دهد و سرمايه گذاران را از سراسر جهان جذب كند.

سرمايه گذاري در عمان كار هوشمندانه اي است، اما اگر به دنبال سرمايه گذاري و مهاجرت به عمان هستيد، بايد توجه داشته باشيد كه ممكن است بتوانيد به جاي سرمايه گذاري در عمان، در كشورهاي اروپايي سرمايه گذاري كنيد. با توجه به اينكه اخذ اقامت دائم در اين كشور بسيار دشوار است، با سرمايه گذاري در كشورهاي اروپايي مي توانيد اقامت دائم آن كشور را دريافت كنيد. با اين حال، اگر قصد سرمايه گذاري در عمان را داريد، حتما با يك وكيل مهاجرتي ماهر در اين زمينه صحبت كنيد و تمام مزايا و معايب اين كار را در نظر بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۵:۳۲ توسط:naghmeh موضوع: