سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

بهترين ويلاهاي رامسر ، لاكچري و استخردار

اكثر مواقع شهرهاي شمالي بهترين انتخاب براي سفر رفتن هستند اما اينقدر شهرهاي شمالي زيبا هستند كه انتخاب ازميان آنها كاري بسيار سخت است. اين بار جايي را به شما معرفي ميكنيم هم كوه و جنگل، هم دريا، هم جاذبه هاي تاريخي مثل قلعه ماركوه، بلوار كازينو، كاخ موزه رامسر و هتل قديم، هم تفريحاتي مثل تله كابين رامسر. ديگه چي مي خواستيم. حالا بايد فكر كنيد كه شب رو كجا سر كنيد. سايت گلستاني ها انتخاب هاي بي نظيري را در اين شهر براي شما دارد. در شهر رامسر تعداد ويلا بسيار زياد است اما ما مي خواهيم لوكس ترين و بهترين ويلاهاي استخردار رامسر را به شما معرفي كنيم.

براي اجاره بهترين ويلاهاي استخردار رامسر با شماره 09114481870 تماس بگيريد.

اجاره ويلا استخردار تريپلكس دالخاني رامسر

اين ويلاي استخردار 4 خواب كه دو خواب آن مسترميباشد و بهترين انتخاب براي خانوادههايي كه به دنبال ويلاي بزرگ هستند مي باشد. اين ويلا درمحيطي دنج و آرام در كنار جنگل دالخاني جا خوش كرده است. ويلاي امكانات بسيار عالي براي يك تعطيلات بي نظير دارد و شما در اين ويلا احساس هيچ كم و كاستي نمي كنيد.

بعد از گشت و گذار و رسيدن به ويلا تني به آب زدن بهترين انتخابه البته اگر سقف شما آسمان آبي و زيبا باشد كه چيزي ديگري است. اين ويلا براي دورهمي هاي شبانه شما هم فكري كرده است و يك آتشكده نيز تعبيه كرده كه شما ديگر نگران هيچي نباشيد.

رزرو ويلا باغ چوبي استخردار رامسر واقع در باغ چاي

اين كلبه چوبي دوبلكس و داراي استخر روباز مي باشد و در طبقه بالا داراي يك اتاق بهار خواب كه داراي سرويس بهداشتي مجزا است. اين كلبه واقع در باغ چاي و درختان ميوه و در فاصله يك كيلومتري از دريا قرار گرفته است.

اين ويلاي چوبي داراي دو تراس با ويوي عالي و همانطور كه در تصاوير مي بينيد كاملا از چوب ساخته شده و بهترين گزينه براي كساني ميباشد كه عاشق اقامت در خانه هاي چوبي ميباشند.

قابل به ذكر است كه بهار خواب اين كلبه به عنوان اتاق سوم در نظر گرفته شده است و در فصول گرم سال مي توان از اين اتاق استفاده نمود.

اين كلبه چوبي در واقع بين رامسر و تنكابن قرار گرفته است و دسترسي بسيار آساني به آبگرم رامسر ، تله كابين رامسر و مراكز خريد رامسر مي باشد . همچنين به دليل نزديك بودن به تنكابن شما مي توانيد به جنگل هاي دوهزار نيز دسترسي خوبي داشته باشيد و همين باعث شده كه اين كلبه بهترين انتخاب براي سفرهاي عاشقانه شما باشد.

ويلا مثلتي با استخر آب گرم رامسر

اين ويلاي چوبي دو خوابه به همراه استخر آب گرم روباز در فاصله 10 كيلومتري رامسر نياسته واقع شده است.ويلا به صورت دوبلكس كه در طبقه همكف آشپزخانه ، پذيرايي ، اتاق خواب ، سرويس بهداشتي و در طبقه بالا اتاق خواب و سرويس فرنگي مي باشد.

يكي از ويژگي هاي ويلا داشتن استخر آب گرم روباز و بسيار تميز مي باشد و محوطه ويلا محصور است و از بيرون ديد به داخل ندارد و همچنين شما از اين ويلا به مدت 4 دقيقه پياده روي به سوپرماركت و نانوايي دسترسي خواهيد داشت.

ويلاي لوكس چوبي با جكوزي در رامسر

بيشتر ما وقتي از يه اقامتگاه چوبي ميشنويم انتظار يه كلبه چوبي كوچيك و تقريبا بدون امكانات رو داريم، اما حالا با يه ويلاي چوبي طرفيم كه نه تنها لوكسه بلكه جكوزي و كلي امكانات ديگه هم داره. يه ويلاي لوكس چوبي متفاوت. متفاوت به معناي واقعي

اين ويلاي چوبي با كيفيت كه در ۵۰۰ متري ساحل ساخته شد امكاناتي مثل جكوزي، ميز بيليارد، فوتبال دستي و ميز تخته نرد داره و يكي از ويلاهاي متفاوت اين منطقه محسوب ميشه. اين ويلا مابين تنكابن و رامسر قرار گرفته و به خاطر همين شما به امكانات و تفريحات هر دو شهر دسترسي داريد. از يك طرف به آب گرم و تله كابين و مراكز خريد رامسر دسترسي داريد و از طرف ديگه به مناطق ييلاقي و جنگلي دو هزار و سه هزار. يه حياط مستقل و قشنگ داره كه توش كلي مي تونيد براي اينستاگرامتون عكسهاي خوب بگيريد.

اگه دنبال ويلاهاي ديگه اي هستيد، از اينجا ميتونيد روي اجاره ويلا در رامسر كليك كنيد و بهترين ويلاهاي رامسر را مشاهده كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۲:۳۶ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :