سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

مي خواهم كتاب شعر چاپ كنم از كجا شروع كنم؟

اين مقاله براي كساني نوشته شده است كه قصد دارند كتاب خود را از طريق انتشارات ها منتشر كنند .  ناشر كتاب ، كل فرايند ارسال كتاب شما به ما تا فروش و توزيع آن را در ۱۶ مرحله مديريت مي كند .

انتشار كتاب شعر مرحله ۱ : ارزيابي

در اين مرحله ، فايل خود را روي سيستم بارگذاري مي كنيد . فايل شما براي چاپ كتاب شعر بارگذاري شده در سيستم در دو مرحله ارزيابي مي شود .

ارزيابي كلي محتوا : ويراستاران ما بسته به حجم فايل ، با بررسي بخش هاي خاصي ، ارزيابي خواهند كرد . در صورت منفي بودن اين ارزيابي ، در مورد اصلاح پرونده خود به شما اطلاع داده مي شود و روند به پايان مي رسد و در صورت مثبت بودن ، مرحله دوم ارزيابي آغاز مي شود .

ارزيابي قيمت : سيستم  براي فايل شما از نظر محتوا ، ارزيابي قيمتي انجام مي دهد . ارزيابي از طريق پيام كوتاه و ايميل به شما اطلاع داده مي شود . نويسنده گرامي ، اين فرايند ارزيابي حداكثر ظرف دو روز كاري انجام مي شود . در اين مرحله ، بايد منتظر نتيجه ارزيابي پرونده خود باشيد .

انتشار كتاب شعر مرحله ۲ : اطلاعات

وقتي پرونده شما كه براي چاپ كتاب شعر در سيستم بارگذاري كرده ايد مثبت ارزيابي شود ، به اين مرحله خواهيد رسيد . در اين مرحله ، هيچ هزينه اضافي به جز هزينه اي كه به شما پيشنهاد مي شود  ، درخواست نمي شود در محتواي اين سرويس ، روشي كه نويسنده كم ترين هزينه را بپردازد ، رعايت شده است . با پرداخت هزينه ها تا مرحله چاپ كتاب ، نويسنده حداقل در هزينه شركت مي كند و انتشارات چاپ را رايگان مي كند . با فروش حداكثر هزار كتاب ، انتشارات هزينه هاي خود را بر عهده مي گيرد و براي هر فروش كتاب بعد از هزار نسخه ، ۵۰ درصد به نويسنده پرداخت مي كند كه بالاترين نرخ حق امتياز در ايران است .

انتشار كتاب شعر مرحله ۳ : اطلاعات پروفايل

در اين مرحله ، از شما درخواست مي شود نويسنده وزارت فرهنگ ، شماره ISBN كتاب خود ، خريد باندرول و اطلاعات مورد نياز در طول روند حسابداري پرونده خود را دريافت كنيد . لطفاً مطمئن شويد كه اطلاعات را به طور صحيح و كامل وارد كرده ايد . اطلاعات مورد نياز براي معاملات رسمي و تجاري در زير توضيح داده شده است.

اطلاعات هويتي  شما : اين اطلاعات اطلاعاتي است كه ما براي ثبت نويسنده شما در وزارت فرهنگ ، اخذ شابك كتاب شما از اداره حق چاپ ، خريد باندرول كتاب هاي خود از فدراسيون ناشران و تهيه متن قرارداد نياز داريم . در صورت كمبود اطلاعات ، سيستم ها به طور خودكار بررسي هاي خود را بر اساس دولت الكترونيك انجام مي دهند و معاملات انجام نمي شود .

اطلاعات آدرس شما : براي تحويل قراردادهاي پيش از چاپ ، كتاب هاي پس از چاپ و فاكتور به شما ضروري است

اطلاعات تماس شما : به منظور اطلاع شما از كليه مراحل ( ويرايش ، حروفچيني ، طراحي جلد ) درباره كتاب شما و تأييد شما مورد نياز است .

اطلاعات حساب بانكي شما : براي انتقال حق امتياز به شما الزامي است

انتشار كتاب شعر مرحله ۴ : اسناد

در اين مرحله ، از شما انتظار مي رود مدارك اضافي مورد نياز ما را براي ايجاد كتاب شعر خود وارد كنيد . اگر بخش هايي وجود دارد كه مي خواهيد در كتاب خود مانند مقدمه ، وقف ، پايان نامه استفاده كنيد و آن ها را در فايلي كه قبلاً در سيستم بارگذاري كرده ايد قرار داده ايد ، نيازي به افزودن آن ها در اينجا نيست . هيچ يك از اسناد اين صفحه به جز نوع كتاب ، متن پشت جلد و تصوير جلد اجباري نيست .

نوع كتاب: نوع كتاب را انتخاب كنيد . اگر مطمئن نيستيد ، به عنوان Otherعلامت گذاري كنيد .

پشت جلد متن : در مرحله طراحي جلد پشت جلد كتاب شما استفاده مي شود

تصوير جلد يا پيوند : تصويري را كه مي خواهيد در طراحي جلد كتاب با آن كار كنيم بارگذاري كنيد . شما موافقت مي كنيد كه حق چاپ تصوير بارگذاري شده متعلق به شما است .

انتشار كتاب شعر مرحله ششم: پرداخت

در صفحه پرداخت ، دو توصيف پرداخت را مشاهده خواهيد كرد .

اول: حداقل مبلغ پرداختي شما براي شروع سرويس: معاملات شما هنگامي شروع مي شود كه پرداخت مشخص شده در اينجا انجام شود. به عبارت ديگر ، براي شروع تراكنش ها نيازي به پرداخت كل مبلغ نداريد .

دوم: مجموع مبلغي كه بايد بپردازيد: پس از پرداخت حداقل مبلغ ، تمام معاملات كتاب شما تا مرحله چاپ به پايان مي رسد. در مرحله چاپ ، انتظار مي رود پرداختي كه در اينجا نوشته شده است تكميل شود .

چاپ كتاب شعر مرحله ۷: خريد

پس از مرحله پرداخت ، پس از آن كه قرارداد امضا شده شما به ما رسيد ، شما به عنوان نويسنده در وزارت فرهنگ ثبت شده ايد و گواهي ISBN براي كتاب شما ظرف يك روز كاري درخواست مي شود. گواهي ISBN در همان روز كاري به صورت آنلاين به ناشر ما ارسال مي شود. در اين مرحله ، بايد منتظر تعيين گواهي شابك باشيد. به محض اينكه گواهي ISBN اختصاص داده شده به كتاب شما را وارد سيستم كنيم ، روند ويرايش آغاز مي شود .

انتشار كتاب شعر مرحله ۸: ويرايش

در اين مرحله ، ويرايشگر ما اشتباهات شما را تشخيص داده ، آن ها را تصحيح مي كند و اين اصلاحات را با رنگ قرمز علامت گذاري مي كند . بنابراين به راحتي مي توانيد ببينيد اشتباهات شما چيست و ويرايشگر ما در كجا تغييراتي ايجاد كرده است . هنگامي كه ويرايشگر ما كار پرونده شما را به پايان رساند ، ما با ارسال يك پيام به شماره تلفن و آدرس ايميل شما در سيستم ثبت شده ، به شما اطلاع مي دهيم . پس از اين فرآيند ، مي توانيد وارد سيستم شده و پرونده خود را كه فرآيند ويرايش آن به پايان رسيده است مرور كنيد و مي توانيد تأييد يا درخواست بازبيني كنيد . بسته به حجم فايل شما ، روند ويرايش كتاب شما بين ۱ تا ۱۵ روز طول مي كشد .

هنگامي كه ويرايشگر ما كار ويرايش پروژه شما را تكميل مي كند ، يك پيام كوتاه و ايميل دريافت خواهيد كرد كه اين فرايند به پايان رسيده است . در اين موقعيت تغييرات ايجاد شده در فايل با رنگ قرمز مشخص شده است. مي توانيد اين تغييرات را مرور كنيد .

اگر تغييرات در فايل را مناسب نمي دانيد ، مي توانيد با توجه به مكان هايي كه مناسب نمي دانيد ، از طريق پيام به ويرايشگر ما اطلاع دهيد .

ويرايشگر مكانهايي را كه مناسب نمي دانيد دوباره كار مي كند و فايل را در سيستم بارگذاري مي كند .

وقتي تغييرات در فايل را مناسب مي دانيد ، از طريق سيستم تأييد مي كنيد. پس از تأييد شما ، دومين فرآيند ويرايش ، فرآيند تصحيح ، آغاز مي شود .

انتشار كتاب شعر مرحله نهم : تصحيح

ويرايشگر تصحيح ما ويرايشهاي ويرايشگر قبلي ما را بررسي مي كند و در صورت اعتراض به اين تجديد نظرها ، آن ها را با شما به اشتراك مي گذارد . هنگامي كه ويرايشگر تصحيح ما كار پرونده شما را به اتمام برساند ، ما با ارسال يك پيام به شماره تلفن و آدرس ايميل شما كه در سيستم ثبت شده است ، به شما اطلاع مي دهيم . پس از اين فرآيند ، مي توانيد وارد سيستم شده و پرونده خود را كه آخرين فرآيند خواندن آن به پايان رسيده است مرور كنيد و مي توانيد تأييد يا درخواست بازبيني كنيد . بسته به حجم فايل شما ، فرايند خواندن نهايي كتاب شما ممكن است ۱ تا ۳ روز طول بكشد .

هنگامي كه آخرين خواننده ما كار خود را به پايان رساند ، يك پيام كوتاه و يك ايميل دريافت خواهيد كرد. در اين موقعيت؛

تغييرات ايجاد شده در فايل با رنگ آبي مشخص شده اند. مي توانيد اين تغييرات را مرور كنيد .

اگر تغييرات در فايل را مناسب نمي دانيد ، مي توانيد مكان هايي را كه مناسب نمي دانيد يادداشت كرده و آخرين خواننده ما را از طريق سيستم از طريق پيام مطلع كنيد .

وقتي تغييرات در فايل را مناسب مي دانيد ، از طريق سيستم تأييد مي كنيد. پس از تأييد شما ، حروفچيني (آماده سازي صفحات داخلي كتاب شما) فايل شما آغاز مي شود .

انتشار كتاب شعر مرحله ۱۰ : چيدمان

هنگامي كه حروفچين ما كار پرونده شما را به اتمام مي رساند ، ما با ارسال يك پيام به شماره تلفن و آدرس ايميل شما كه در سيستم ثبت شده است ، به شما اطلاع مي دهيم . پس از اين فرآيند ، مي توانيد وارد سيستم شده و پرونده خود را كه مراحل حروفچيني را تكميل كرده است ، مرور كرده و تأييد يا درخواست تجديد نظر كنيد . بسته به حجم فايل شما ، روند حروفچيني كتاب شما ممكن است ۱ تا ۳ روز طول بكشد .

هنگامي كه ماشين نويس ما كار خود را به پايان برساند ، يك پيام كوتاه و يك ايميل دريافت خواهيد كرد . در اين موقعيت؛

اگر درخواستي براي تغيير در حروفچيني داريد ، مي توانيد مكان هاي مربوطه را با شماره صفحه يادداشت كرده و از طريق سيستم از طريق پيام به حروفچين ما اطلاع دهيد .

حروفچين ما درخواست هاي شما را دوباره كار مي كند و فايل را روي سيستم بارگذاري مي كند .

وقتي تغييرات در فايل را مناسب مي دانيد ، از طريق سيستم تأييد مي كنيد . پس از تأييد شما ، روند طراحي جلد پرونده شما آغاز مي شود .

انتشار كتاب شعر مرحله ۱۱ :  طراحي جلد

هنگامي كه طراح گرافيك ما كار روي پرونده شما را تكميل مي كند ، ما با ارسال يك پيام به شماره تلفن و آدرس ايميل شما در سيستم ، به شما اطلاع مي دهيم . پس از اين فرآيند ، مي توانيد وارد سيستم شده و پرونده خود را كه مراحل طراحي جلد آن به پايان رسيده است مرور كنيد و مي توانيد تأييد يا درخواست بازبيني كنيد . مراحل طراحي جلد كتاب شما ۱ تا ۳ روز طول مي كشد .

هنگامي كه طراح گرافيك ما كار خود را به پايان رساند ، يك پيام كوتاه و يك ايميل دريافت خواهيد كرد . در اين موقعيت؛

اگر درخواستي براي تغيير در جلد داريد ، مي توانيد يادداشت برداريد و طراح گرافيك ما را از طريق پيام روي سيستم مطلع كنيد .

طراح گرافيك ما درخواست هاي شما را دوباره كار كرده و فايل را روي سيستم بارگذاري مي كند .

وقتي تغييرات در فايل را مناسب مي دانيد ، از طريق سيستم تأييد مي كنيد . پس از تأييد شما ، روند چاپ فايل شما آغاز مي شود .

انتشار كتاب شعر گام دوازدهم : انتشار كتاب شعر

پس از اتمام مراحل چاپ كتاب هاي شما ، با پيامك به شما اطلاع داده مي شود كه ما به شماره تلفن شما در سيستم ما ارسال مي كنيم . كتاب ها به تعداد دفعاتي كه در قرارداد مشخص كرده ايد ، حداكثر ظرف سه روز كاري پس از چاپ از طريق چاپ به آدرس ثبت شده شما در سيستم ارسال مي شود .

انتشار كتاب شعر مرحله ۱۳ : توزيع

وقتي كتاب شما چاپ مي شود ، ما بولتن تبليغاتي را براي شركت هاي پخش كتاب ارسال مي كنيم . بنابراين ، انتشار كتاب هاي شما در همه سايت هاي اينترنتي كه كتاب مي فروشند و در پايگاه داده فروشگاه هاي كتاب آغاز    مي شود . بين ۲-۸ روز طول مي كشد تا شركت هاي پخش كتاب كتاب هاي خود را در انبار وارد كنند .

انتشار كتاب شعر مرحله ۱۴ : فروش

در اين مرحله كارهاي چاپ كتاب شعر شما به پايان رسيده است . اكنون مي توانيد ميزان فروش را پيگيري كنيد .

انتشار كتاب شعر مرحله ۱۵ : برگه فايل هاي بارگذاري شده

در اين برگه ، مي توانيد تمام فايل هاي بارگذاري شده خود را طي فرايند چاپ كتاب شعر خود مشاهده كنيد . فايلي كه ويرايشگر روي آن كار مي كند ، فايل خواندن نهايي شما ، فايل حروفچيني شما ، طرح جلد شما ، پرونده هاي شما كه تحت فشار قرار مي گيرند ، قراردادهاي شما ، اسناد banderol شما. به طور خلاصه ، مي توانيد هر پرونده اي را كه انتشارات ما در طول چاپ كتاب شعر شما روي آن كار كرده است ، مشاهده و بارگيري كنيد . به عنوان مثال ، فرض كنيد قرارداد خود را از دست داده ايد ، مي توانيد آن را فوراً از اينجا بارگيري كنيد . انتشارات ما هر فرآيندي را در فرايند چاپ كتاب شفاف مي كند . به همين دليل ، در حالي كه شما حتي نمي دانيد تعداد زيادي باندرول براي كتاب شما در بسياري از انتشارات خريداري شده است ، مي توانيد اسناد رسمي را در اينجا دنبال كنيد .

انتشار كتاب شعر مرحله ۱۶ : گزارش هاي فروش

در اين برگه ، مي توانيد فوراً ببينيد كدام روز و چند نسخه از كتاب شما فروخته شده است. گزارشات فروش در سيستم فاكتور ما ادغام شده است. به همين دليل ، به محض صدور فاكتور مي توانيد فروش خود را فوراً پيگيري كنيد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۸:۱۶ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :