سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

دستگاه تزريق فوم فيلتر هواي خودرو

دستگاه تزريق فوم فيلتر هوا يا پلي يورتان pu براساس نوع  تمام اتوماتيك و نيمه اتوماتيك تقسيم بندي مي شوند و توانايي توليد متفاوتي دارند. از دستگاه تزريق فوم فيلتر هوا براي توليد فيلتر هوا براي خودرو هاي سبك و سنگين بكار گرفته مي شوند.

ساخت دستگاه تزريق فوم فيلتر هوا

طراحي و ساخت دستگاه تزريق فوم فيلتر هواي خودرو به شما امكان تزريق همه مدلهاي فيلتر ها را مي دهد و براي  توليد انواع  فيلتر هوا هيچگونه مانعي نخواهيد داشت

دستگاههاي تزريق فوم فيلتر هوا از نظر عملكردي داراي  دو  دسته:  فشار پايين و فشار بالا مي باشند كه بطور معمول براي توليد فيلتر هوا از دستگاه تزريق فوم با فشار پايين استفاده مي شود چون توليدات  دستگاه تزريق فوم با فشلر بالا بسيار گرانتر تمام مي شود و تاثير مستقيم روي قيمت توليد فيلتر هوا دارد. دستگاههاي تزريق فوم فيلتر هوا با فشار پايين مخزنها دو جدار بوده و براساس شيوه توليد و ظرفيت دستگاه تعيين كننده مي باشد.

در مقاسيه دستگاههاي تزريق فوم فيلتر هوا با فشار بالا و پايين بايد اين مطلب را ذكر كرد كه در فشار بالا هر دو مايع  پلي و ايزو لا فشار بالا تركيب مي شوند و محصول بهتري از نظر كيفيت ارائه مي كنند و امتياز ديگر آن پاكبزه بودن است چون مواد پلي يورتان در داخل هد دستگاه باقي نمي ماند ولي در دستگاههاي تزريق فوم با فشار پايين براي باقي ماندن مواد پلي يورتان باد حتما با حلال شستشو شود.

انواع دستگاه تزريق فوم فيلتر هواي خودرو

دستگاهي تزريق فوم فيلتر هوا سگال فيلتر در دو مدل تمام اتوماتيك با CNC  و تمام اتوماتيك رباتيك مي باشند كه مواد اوليه هر دو مدل پلي يورتان- متلين كلرايد و ايزوسيانات مي باشد.

شركت سگال فيلتر در هر دو مدل از موتورهاي دقيق در قسمت تزريق استفاده مي كند و در دستگاهاي تمام اتوماتيك مكانيسم حركت ميز بوسيله گيربكس و محور ريل و ميل بوشينگي و دنده شانه اي است. كاربر مي تواند نوع فوم  را از خشك تا نرم تغيير دهد و مجهز به سيستم تايمينگ دقيق و قابل كنترل با PC  و بدون تلرانس دبي.

دستگاه تمام اتوماتيك داراي سيستم ايمني و بدون آلودگي صوتي و زيست محيطي و سازگار با برق خانگي تك فاز ۲۲۰ ولت مي باشد.

در اين دستگاهها سرعت موتورهاي پمپ قابل تنظيم مي باشد و امكان تزريق از يك گرم تا ده گرم بر ثانيه تا اتمام مخزن نيز دارا مي باشد و داراي امكان توليد انواع فرمهاي فيلتر از قبيل ذوزنقه اي ، دايره اي و مربع و……. فقط با يك ميز  و برنامه ريزي  ۳۰ نوع فيلتر مختلف در PLC   و با ظرفيت مخزن پلي يورتان و ايزو يكصد ليتر و مخزنه مجهز به پمپ هيدروليك مي باشند.

ويژگي هاي مهم دستگاه تزريق فوم فيلتر هواي خودرو

پمپ اندازه گيري ارگونوميك آن به حفظ دقت آن در فرآيند اندازه گيري كمك مي كند و ميزان عدم دقت آن كمتر از ۰٫۵٪ است.

اين سيستم مخلوط مواد محافظت شده در برابر نشت را تصويب مي كند كه مخلوط همگن را تضمين مي كند.
مكانيزم خودتنظيم سر مخلوط كننده آن قادر به ثبت مدت زمان مخلوط كردن است ، مي تواند بخش اختلاط را به صورت مكانيكي تميز كرده و خشك كردن سريع آن را ارتقا بخشد.

رابط كاربر پسند كنترل شده PLC ، عملكرد آن را ساده مي كند. قابليت عملكرد قابل اعتماد ، رديابي پارامترهاي مبتني بر موبايل ، قسمت تزريق مواد مكانيكي صرف نظر از شكل و عملكرد بالا از ويژگي هاي اصلي آن است.
تأسيسات تغذيه مكانيكي ، سيستم هشدار ، حداقل خرابي و چرخه كاري خود تنظيم شده در سطح بالاي توليد آن نقش داشته است.

نحوه كاركرد دستگاه تزريق فوم فيلتر هواي خودرو

اين دستگاه تزريق فوم فيلتر با درجه اتوماسيون بالاي خود داراي كاربردهاي گسترده اي در واحدهاي توليد فيلتر داخلي و صنعتي و همچنين در زمينه اتومبيل مي باشد. روش اختلاط همگن ، تكرارپذيري خوب ، بهره وري بالا و عملكرد مداوم از عوامل اصلي تقاضاي عظيم آن در بازار است.

قيمت دستگاه تزريق فوم فيلتر هوا pu

براي دريافت كاتالوگ و اطلاعات بيشتر با كارشناسان و همكاران واحد فروش  لطفا تماس بگيريد تا از ليست قيمتها و خدمات پس از فروش  آگاهي پيدا كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۲:۴۸ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :