سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

فايبرسمنت برد و كاربرد آن در طراحي داخلي

فايبرسمنت برد ساده در فضاي داخلي ساختمان و به عنوان پوشش استفاده مي شوند. با توجه به مقاومت اين متريال در برابر ضربه و خواص مكانيكي مناسب آن ، مي توان از فايبرسمنت برد در ديوارها داخلي مكان هاي پر تردد و شلوغ استفاده كرد. به طور معمول اين پوشش در داخل ساختمان بر روي سازه استاد و رانر نصب مي گردد.

فايبرسمنت برد و كاربرد آن در طراحي داخلي

استفاده در ديزاين و دكوراسيون داخلي

پوشش دكوراتيو: با توجه به رنگ فايبرسمنت برد ساده مي توان از آنها به عنوان ديوارهاي دكور و يا پوشش هاي نهايي (حتي بدون استفاده از رنگ ) در مكان هاي مسكوني و تجاري، اداري استفاده كرد.

استفاده به عنوان سقف دكوراتيو و كاذب

سقف كاذب:در كليه فضا هاي اداري، تجاري و مسكوني و همچنين فضاهاي بسيار مرطوب مانند استخرها و فضاهايي كه امكان تماس با رطوبت و يا بخار بالا وجود دارد مي توان از فايبر سمنت برد به عنوان سقف كاذب با ضخامت ۴ و ۶ به صورت تايل هاي ۶۰ *۶۰ و يا به صورت دكوراتيو استفاده نمود.

استفاده به عنوان كف اصلي ساختمان در طبقات

كف : در ساختمان هاي سبك و مخصوصا در سيستم هايي مانند LSf استفاده از فايبر سمنت برد ساده با ضخامت ۱۸ ميلي متر و ۲۰ ميلي متر  توليد مي شود و به عنوان كف  بسيار معمول مي باشد

پوشش نهايي ديوار راه پله : فايبرسمنت با ضخامت ۶ و ۸ و به صورت طرح دار به عنوان پوشش نهايي راه پله مورد استفاده قرار مي گيرد.

پوشش نهايي ديوار فضاهاي اداري و تجاري : استفاده از فايبرسمنت ۴ براي سقف و ضخامت ۶ و ۸ براي ديوار.

ديوار ايستاي سمنت برد : ديوار ايستاي سمنت برد، حاصل ايده نوآورانه اي بود كه براي حل مشكلات ديوارهاي سنتي و تكميل سيستم ديواهاي خشك بكار گرفته شد. ديوار ايستاي فايبرسمنت از استاد و رانر هاي گالوانيزه تشكيل مي شود كه به كمك هيلتي يا پيچ به سقف و كف ساختمان متصل مي شوند و بعد از نصب تاسيسات مكانيكي و الكتريكي ، دو سمت ديوار با صفحات سمنت برد پوشانده مي شود.

ديوارهاي محوطه و پرچين ها : در محوطه سازي دكوراتيو از فايبرسمنت با ضخامت ۱۰ و ۸ استفاده مي شود.

پوشش نهايي ديوار كافه و رستوران : استفاده از فايبرسمنت با ضخامت ۶ و ۸

سقف و پوشش ديوار پاركينگ

ميكروسمنت برد و كاربرد آن در طراحي داخلي

ميكروسمنت يك پوشش دكوري ساخته شده از سيمان، رزين، مواد افزودني و رنگ دانه هاي معدني است. اين پوشش مناسب براي محيط هاي داخلي و خارجي است. قابل استفاده براي زمين، ديوار و سقف است. يكي از مزاياي اين پوشش، بدون درز بودن آن است و به همين علت تميز كردن آن بسيار راحت است.

ميكروسمنت از تنوع رنگي و بافت بسياري برخوردار است كه باعث متنوع و خاص بودن محيط مي شود و در نهايت به سليقه ي مشتري مي تواند ظاهري مات، نيمه براق و يا براق داشته باشد. اجراي ميكروسمنت توسط نيروهاي انساني به وسيله ماله هاي مخصوص انجام مي شود كه اين پوشش را منحصر به فردتر مي كند. غيرقابل تكرار چون هيچ دو پوششي يكي نخواهد بود.

بكر برد فايبرسمنت چيست؟

بكر برد فايبرسمنت مصالحي با قيمت مناسب و مقاوم براي زيرسازي كاشي ، كفپوش و كف سازي هستند. در محيط هاي مرطوب ، درزهاي موجود در كاشي و سراميك ها موجب نفوذ آب به زير درزها و در نتيجه كپك و پوسيدگي و قارچ در ديوار مي شود . استفاده از فايبرسمنت برد بخاطر مقاومت بالايي كه نسبت به رطوبت دارد ، از كپك و پوسيدگي جلوگيري مي كند و موجب پايداري و استحكام مي شود.

همچنين از آنجا كه بكر برد فايبرسمنت سطحي متخلخل دارد ، دوغاب و ملات به خوبي به آن مي چسبد. در بيشتر موارد بردهاي با ضخامت ۲ و ۴ ميليمتر براي بكر برد استفاده مي شود . اين ابعاد ممكن است با توجه به موقعيت مورد مصرف تغيير كند.

شركت مدرن سازان راديس اين اطمينان را به شما مي دهد كه فايبر سمنت، نماي خانه شما را متحول خواهد كرد. اين محصول، يك سرمايه‌گذاري هوشمندانه در نماي ساختمان است.  شما مي توانيد براي كسب اطلاعات مربوط به شروع كار با فايبرسمنت با شركت مدرن سازان راديس كه نماينده انحصاري فروش و اجراي فايبرسمنت و توليد كننده فايبرسمنت برد در ايران مي باشد در ارتباط باشيد . همين امروز با ما تماس بگيريد و از مشاوه هاي رايگان مجموعه راديس بهره مند شويد ، كارشناسان ما در تمامي ساعات شبانه روز پاسخ گوي شما عزيزان هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۲۰ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :