سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

نورپردازي متناسب با فنگ شويي

در حالي كه همه نوع جو مورد نظر براي ايجاد در فضا هاي زندگي از طريق نور شكل  مي گيرد . انواع روشنايي نيز در حال تغيير است ، از مدل لوسترهاي شيك ، آباژورهاي تزئيني ، مدل هاي لوستر شمع گرفته تا محصولاتي كه نور محلي را تامين مي كنند . به هر روش كه انتخاب شود ، براي به دست آوردن نور مناسب بايد به برخي از جزئيات توجه كرد . زيرا با نورپردازي مناسب ، مي توانيد ظرافت فضا هاي زندگي خود را به ثمر برسانيد ، يا مي توانيد عكس آن را ايجاد كنيد . به طور خلاصه ، مي توانيد ظرافت فضاي خود را فداي نور نادرست كنيد پس نور در محيط زندگي شما يا در اصل در زندگي شما نقش حياتي دارد . براي اين كه در اين وضعيت قرار نگيريد ، بايد جزئياتي را كه ذكر كرديم در نظر بگيريد و آن ها را با حساسيت اجرا كنيد . به خصوص اگر مي خواهيد با نورپردازي كه انجام مي دهيد مناطق مناسب براي فنگ شويي ايجاد كنيد ، بايد توجه خود را افزايش دهيد . شما بايد گوشه هاي تاريك را روشن كنيد ، انرژي منفي را تصفيه كنيد و فضاي خالي را با انرژي مثبت پر كنيد .

فنگ شويي علم حيات است . علمي كه در اين دوره هاي ناراحت مي تواند تغييرات مثبت در شما ايجاد كند و به شما آرامش روحي را باز گرداند . به همين دليل توصيه مي كنيم حتما از فنگ شويي نه تنها در نورپردازي در تمام نقاط خانه يا محيط كار يا هر جايي كه در آن ساكن هستيد استفاده كنيد .

در حين انجام اين كار ، بايد مطمئن شويد كه با انتخاب آباژور ، شمع ، شمعدان ، شايد شومينه يا انواع لوستر هاي كلاسيك ، يك برنامه كاربردي ايجاد خواهيد كرد .

نور كافي ، نه نور شديد !

اگرچه فنگ شويي در سرزمين  هاي مرموز و حاصلخيز شرق دور متولد شد ، اما در سراسر جهان گسترش يافته است . اين كشور با آموزه هاي خود كه قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است در موقعيت بسيار محبوبي  قرار دارد . با اين حال ، در نقاط مختلف جهان ، سبك هاي دكوراسيوني كه مطابق با فنگ شويي ساخته مي شوند هنوز اشتباه هاي  مختلفي را به همراه دارند . مهم ترين آن ها در محل روشنايي انجام مي شود و در ابتداي اين اشتباهات روشنايي غير ضروري و  شديد وجود دارد . به منظور مناسب سازي نورپردازي براي فنگ شويي ، متر مربع يا همان متراژ  و مساحت محل مورد نظر براي روشنايي بايد در نظر گرفته شود و بايد نور كافي را مطابق نياز منطقه فراهم  آورد . به عنوان مثال ، شما از بين مدل هاي لوستر شيك و شمعداني براي فضاي نورپردازي خود انتخاب كرده ايد ، اما نمي توانيد شدت نور را به درستي تنظيم كنيد . در اين صورت ، شما تلاش خود را هدر مي دهيد . زيرا ، مهم نيست كه كدام يك از لوسترهاي كلاسيك را انتخاب مي كنيد ، بايد روش نورپردازي متناسب با عرض فضا را انتخاب كنيد .

راه ايجاد نورپردازي محلي نقطه كانوني

انواع مختلفي از نورپردازي وجود دارد كه مي تواند براي فنگ شويي ترجيح داده شود .  با اين حال ، يكي از نكات مهم در اين مرحله توجه به ميزان دريافت فضا در حال حاضر نور روز است . به ياد داشته باشيد كه تا حد ممكن از نور روز استفاده كنيد . زيرا اگر مي خواهيم ” انرژي چي” انرژي نامرئي و خوب را در يك فضاي زندگي ايجاد كنيم ، مجبوريم كه از نور طبيعي و به طور كلي از طبيعت استفاده كنيم . اول از همه ، ما بايد سعي كنيم نور طبيعي را افزايش دهيم و حداكثر استفاده را از آن ببريم . اگر نتوانيم به اين هدف برسيم ، اگر نتوانيم آن را به سطح كافي برسانيم ، بايد در مرحله بعد به دنبال راه هايي براي افزايش نور مصنوعي باشيم .

همچنين ، به گفته فنگ شويي ، مناطق با نور كم عموماً انرژي خوبي از خود ساطع نمي كنند . بنابراين ، از نظر فنگ شويي ، افزايش ميزان دريافت نور توسط اين مناطق ضروري است . اگرچه انواع لوستر هاي كلاسيك تا حد زيادي نور مورد نياز شما را تامين مي كنند ، اما مي توانيد روش هاي روشنايي محلي را در چنين مناطقي ترجيح دهيد . همچنين مي توانيد از سبك روشنايي محلي براي ايجاد يك نقطه كانوني استفاده كنيد . زيرا اين روش هم انرژي را در اينجا فعال مي كند و هم از تمركز توجه در اينجا اطمينان حاصل مي كند . به طور خلاصه ، در هر شرايطي به نفع شما خواهد بود .

در نهايت براي داشتن نور پردازي مناسب توصيه هايي در جهت نوع لوستر داشته باشيم !

انواع مختلفي از لوستر هاي كلاسيك وجود دارد كه به طور خاص با درك از قضاوت هاي باكيفيت و زيبا طراحي شده اند و هر روز به دنبال تجديد قوا و يك قدم جلوتر است . ذكر دو مدل خاص فقط براي ارائه ايده ضروري است . لوستر كلاسيك با پانزده شمع ، كه در بين مدل هاي لوستر شمعي است ، كساني كه آن را مي بينند با شمعدان هاي مخصوص طراحي شده و لامپ هاي شمعي مانند مجذوب مي كند . از طرف ديگر لوستر كلاسيك با شمع لبه دار ، در ترجيحات كساني كه با ظاهر پر زرق و برق و طراحي قاطع خود و همچنين علاقه خود به تجمل لوكس برجسته هستند ، رتبه اول را دارد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۶:۰۱ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :