سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

صادرات پسته به قرقيزستان

ايران و قرقيزستان به لحاظ سياسي و اقتصادي روابط پايدار و دوستانه‌اي دارند. سفير كشور قرقيزستان در بجنورد  اعلام كرد كه سال گذشته 68 درصد  كالاهاي خود را از طريق كالا‌هاي ايراني تامين كرده است. كشور قرقيزستان در همسايگي چين است ولي اين امر باعث نشده كه كالا‌هاي ايراني با وجود انبوه كالاهاي چيني بازار مصرفي خود را از دست بدهند. كالاهاي عمده صادراتى ايران به قرقيزستان شامل محصولات مواد غذايي ، كاكائو ، شيريني ، ميوه ، مركبات ، انگور ، گردو ، منسوجات ، لباس ، كفش ، چوب و اشياء چوبي ، پتو ، ملحفه و روميزي ، فرآورده‌هاى گوشت و ماهي ، خرما ، مبلمان ، لوازم آرايشى و بهداشتي ، دستگاه و ماشين‌هاى برقي ، محصولات سراميكي ، چرم ، اجاق گاز خانگى و فرآورده‌هاى خوراكى بسياري مي شود. طبق آمار صادرات و واردات ، صادرات ايران به قرقيزستان بيشتر به لباس ، فرآورده‌هاى گوشتي ، لوازم خانگى ، مواد غذايي و آرايشى و بهداشتى تعلق دارد و مي توان با اين برداشت ، اولويت عمده و نيازمندى‌ بازار قرقيزستان كه فراهم كردن كالاهاى مصرفى توسط بازرگانان ايرانى مي باشد و تجار ايرانى بايد از اين فرصت و از طريق بازاريابى ، بازارهاى قرقيزستان را براي صادرات بيشتر به دست گيرند. شركت بازرگاني صادرات كالا تجارت طلايي ايران Golden Trade مي تواند در اين زمينه با شما همكاري كند.

صادرات كشمش به قرقيزستان

اگر به دنبال صادرات كشمش به قرقيزستان هستيد مي توانيد با شركت تجارت طلايي ايران همكاري داشته باشيد. قرقيزستان از همسايه هاي شمالي كشورمان از جمله كشورهايي محسوب مي شود كه كشمش ايراني را وارد كرده و از آن استفاده مي كند.

صادرات پسته به قرقيزستان

تاجيكستان بازار بسيار مناسبي براي پسته ايران مي‌باشد. فروش پسته در قرقيزستان به سبب ارزآوري و رشد ميزان صادرات از اهميت بسياري برخوردار است.  قيمت پسته در قرقيزستان به سبب هزينه حمل ونقل كمتر (ارتباط زميني) مناسب تر مي‌باشد.

كشور قرقيزستان از روابط تجاري و سياسي مناسبي با ايران برخوردار است و حجم مبادلات تجاري قابل قبولي با ايران دارد.

صادرات مبل به قرقيزستان

يكي از محصولات بسيار خوب كه در زمينه صادرات به شدت مورد توجه است، محصولي به نام مبلمان است. مبلمان ظرفيت هاي بسيار بالايي جهت صادرات دارد. مهم ترين كشور هاي هدف صادراتي ايران براي صادر كردن مبلمان، كشورهاي عراق، آذربايجان، تركمنستان، قزاقستان، افغانستان، تاجيكستان، ارمنستان، دبي، عمان و قطر هستند. ازبكستان، افغانستان و نيز حوزه خليج فارس و اروپا از جمله كشورهايي مي باشند كه از ايران به اين كشورها مبلمان صادر مي شود.

صادرات عسل به قرقيزستان

صادرات عسل حاشيه سود بالايي دارد و يكي از بهترين كالاها براي صادرات است.اگر قصد صادرات عسل را داريد روي كيفيت و بسته بندي وسواس به خرج دهيد. ماندگاري طولاني مدت عسل، موجب كاهش ريسك صادرات عسل شده است. با استفاده از زنبور عسل محصولات متنوعي مانند عسل، موم، ژل رويال و گرده توليد مي‌شود.

صادرات گوجه فرنگي به قرقيزستان

كشور ايران هفتمين كشور دنيا در توليد و صادرات گوجه فرنگي مي باشد . در سالهاي اخير به علت وجود روش هاي نوين در كشاورزي و افزايش سرمايه گذاري در اين صنعت رتبه هاي خوبي در زمينه صادرات نصيب كشور ايران شد كه با افزايش بهره وري و بازدهي محصولات با استفاده از بذر ها و مواد اوليه مرغوب در حال پيشرفت در اين زمينه مي باشيم .
بازار گوجه ايران با هدف شناسايي بازار گوجه فرنگي در داخل و خارج از كشور اقدام به عرضه محصولات كشاورزان سراسر كشور نموده است . اين شركت شرايط خريد و فروش را براي خريداران و توليد كنندگان بسيار راحت نموده است . صادر كنندگان گوجه فرنگي هاي گلخانه اي مي توانند جهت خريد محصول با اين شركت همكاري نمايند .

صادرات ميوه خشك به قرقيزستان

ايران با توليد و صادرات انواع خشكبار باكيفيت و متنوع از جمله خرما، كشمش، توت، انجير، آلو و موارد ديگر، جايگاه خوبي در تجارت خارجي دارد.

اين امر با روي كار آمدن روش هاي جديد توليد ميوه خشك به روشي صنعتي، زمينه ي بسيار گسترده تري پيدا كرده است.

تا جايي كه تنوع بسيار خوبي را در ميان ميوه خشك هاي توليد شده شاهد هستيم، امري كه در توليد به روش سنتي و آفتاب خشك، با شديد كيفيت همراه بود.

توت فرنگي خشك، آلو شابلون اسلايس، سيب، پرتقال، كيوي، خرمالو و بسياري از ارقام متنوع ديگر، ميوه خشك هاي صنعتي توليد شده در كشور را تشكيل مي دهند.

اين محصولات در اغلب موارد به صورت اسلايس شده و حلقه شده، توليد مي گردند و به همين جهت تحت عنوان ميوه خشك اسلايس نيز شناخته مي شوند.

اما همان طور كه اشاره شد، خشكبار ايراني بازارهاي صادراتي خوبي را تجربه كرده و اينك با استفاده از فن آوري جديد خشك كردن ميوه به روش صنعتي، راه براي ارائه ي محصولاتي با كيفيت بيشتر و تنوع بالاتر همواره شده است.

صادرات زعفران به قرقيزستان

يكي از گزينه هاي پرسود براي صادرات ، تجارت زعفران است. زعفران ايران در سراسر دنيا طرفداران بسياري دارد. براي راهنمايي در صادرات زعفران تيم حرفه اي ما در خدمت شماست.

صادرات ميوه به قرقيزستان

صادرات پرتقال ، صادرات سيب ، صادرات گيلاس ، صادرات گلابي و … از عمده صادرات ميوه به ارمنستان هستند. براي صادرات ميوه به ارمنستان علاوه بر روش هاي نگهداري ، بسته بندي هم حائز اهميت است. براي اطلاع از تعرفه و جزئيات صادرات ميوه به قرقيزستان با ما همراه باشيد.

صادرات سيب زميني به قرقيزستان

صادرات محصولات زارعي، بخشي از كالاهاي صادر شده از مرز زميني به قرقيزستان است. صادرات سيب زميني جهت مصرف روزانه و همينطور براي توليد چيپس به كارخانه ها صادر مي شود . شركت تجارت طلايي ايران هم تامين كننده و صادر كننده سيب زميني به قرقيزستان مي باشد. براي راهنمايي بيشتر با ما در تماس باشيد.

صادرات خرما به قرقيزستان

در ساليان اخير صادرات خرما به قرقيزستان از جمله زمينه هاي رو به رشد در روابط اقتصادي بين ايران و قرقيزستان بوده است كه از مهم ترين دلايل آن مي توان به همسايگي دو كشور و روابط سياسي خوب را نام برد. صادرات خرما در ايران در هفت دسته ي مضافتي، استعمران، شاهاني، زاهدي، بكاب، پياورم و ساير خرما قرار دارد. از اين ميان خرماي مضافتي به صور ساده و خشك بيشترين صادرات را به خود اختصاص داده است.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۵:۰۲ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :