سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

همه چيز درباره فنگ شويي

فنگ شويي چيست ؟ مفهوم فنگ شويي از ابتدا با ما انسان ها  همراه بوده است. زماني را در نظر بگيريد كه انسان هاي اوليه روي كره زمين بدون داشتن خانه و مأمن زندگي مي كردند و از دست عوامل طبيعي در امان نبودند و به زندگي غارنشيني روي آوردند تا حس امنيت و آرامش را در آنجا تجربه كنند. چينيان باستان لغتي  داشتند تحت اين مفهوم كه سرت را بالا بگير و به آسمان نگاه كن و سرت را پايين بياور و به محيط اطرافت بنگر! اين مفهوم نشان مي دهد كه زندگي ما متاثر از نيروهاي آسمان و نيروهايي است كه روي زمين موجود است. اگر خواهان تغييرات بزرگ و مثبت در زندگي خود هستيد حتما از مشاوره فنگ شويي استفاده كنيد.

فنگ شويي چيست؟

اين روزها  قطعا اصطلاح فنگ شويي به گوش همه مان خورده است كه عده اي فكر مي كنند با جا به جايي اشيا و وسايل منزل ثروت به طرفشان سرازير مي شود. گاهي وارد محيطي مي شويم و حس مي كنيم هواي اتاق يا محيط گرفته است و حس ناخوشايندي به ما منتقل مي شود. اولين كاري كه دلمان مي خواهد انجام دهيم يا انجام مي دهيم اين است كه پرده هاي اتاق را بكشيم. بايد بدانيد كه اين عمل يك قدم كوچك در راستاي فنگ شويي است.

فنگ شويي در راستاي تلاش براي ايجاد تعادل در زندگي ما مفهوم پيدا مي كند.در اين بين ما  انسان ها انرژي هاي زمين و آسمان را به هم وصل مي كنيم و تعادل را به زندگي خود دعوت مي كنيم.

 با فنگ شويي كرونا را شكست دهيد!

فنگ شويي هزينه نيست بلكه سرمايه گذاري روي حال خوب خودمان است. در شرايط كرونايي كه وقت بيشتري را در خانه مي گذرانيم ديوار، مبل، پرده ها و … بيشتر در ديد ما قرار دارند و از نظر روان شناسي روي روان ما تاثير خواهند گذاشت. با رعايت اصول فنگ شويي در اين ايام به حس و حال بهتر خودمان كمك مي كنيم و رخوت و افسردگي را از خودمان دور مي كنيم. در نتيجه قواي بدني ما تقويت مي شود و ميزبان مهمان ناخوانده نخواهد شد.

تاثير فنگ شويي در زندگي بشريت چيست؟!

 همه ما انسان ها در محيط زندگي و كار خود حس و حال مختلفي داريم. گاهي با ديدن دكور يك خانه حس خفگي پيدا مي كنيم يا با ديزاين دفتر كار حس مي كنيم در اينجا مي شود شكوفا شد. همه اين ها تاثير محيط و پيرامون در روان ماست. با فنگ شويي در تلاش هستيم تا تعادل  ميان همه اجزا را براي رسيدن به آرامش و زندگي بهتر حفظ كنيم.

فنگ شويي معتقد است اگر در كسب و كارمان دچار مشكل شويم اين مشكل به روحيه ما نيز صدمه وارد مي كند و اين آسيب زندگي ما را مختل مي كند و نمي توانيم با ذهني باز كار كنيم و به روال عادي زندگي كنيم. در اين صورت جامعه با يك بي تعادلي و بي نظمي رو به رو مي شود.

به همين خاطر فنگ شويي معتقد است محيط پيرامون ما آماده برقراري ارتباط با ما هستند اگر كه ما نيز آماده برقراي رابطه باشيم.

چرا فنگ شويي محبوب شده است؟

فنگ شويي نيامده است كه بگوييد سبك زندگي شما استباه است. اتفاقا فنگ شويي با احترام به سليقه شما، سعي مي كند در فضايي كه مي پسنديد به شما كمك كند بيشتر از زندگي و اطراف خود انرژي دريافت كنيد و لذت ببريد. فنگ شويي مي گويد چيدمان خانه تان را طوري بچينيدكه بالاترين حد انرژي را دريافت كنيد.

براي فنگ شويي از كجا شروع كنيم؟

وقتي وارد اتاقي با چيدمان منظم ولي شلوغ مي شويم حس خوبي به محيط نداريم اما زماني را تصور كنيد كه وارد اتاقي با دكور خلوت و نامنظم  مي شويم چه حسي داريد؟  در حالت دوم با اينكه محيط نامنظم است اما حس بهتري داريم. جالب است بدانيد مهم ترين و اولين اصل در فنگ شويي اصل خلوت كردن است. هرچقدر كه بتوانيد محيط اطراف خود را خلوت تر كنيد؛ انرژي بهتر درآن جريان دارد.

بنابراين شما از هر زمان و هر كجاي خانه يا محل كارتان كه بخواهيد مي توانيد شروع كنيد. از كشوي لباس ها كه پر است از لباس هايي كه سالي يكبار هم مورد استفاده قرار نمي گيرند. تا  ميز كارتان كه پر شده از كاغذها و خودكارهاي بي مصرف. حتي به شما پيشنهاد مي كنيم از ذهنتان شروع كنيد و نگراني ها و استرس هايي كه سالهاست بيهوده با خود همراه داريد را از ياد ببريد. قصد ما اين نيست كه دچار توهم شويد اما براي شروع نياز است اندكي با ديد مثبت به همه چيز نگاه كنيد. تمركز پيدا كنيد و روزهاي بهتري را تجربه كنيد.

چيدمان منزل با توجه به قوانين فنگ شويي

فنگ شويي به همه ابعاد زندگي مي پردازد و تاثيرش نيز در همه ابعاد زندگي قابل ديدن است. بنابر قوانين فنگ شويي بهترين حالت جريان انرژي در محيط، شكل مربعي يا مستطيلي آن است. هرچقدر خانه شما،  شكل مربعي داشته باشيد حس و حال بهتري در آن جريان خواهد داشت. در مقابل خانه هايي كه داراي راه رو هاي باريك و تاريك هستند، از نگاه قوانين نگ شويي محيط مناسبي براي دريافت انرژي هاي عالي نيستند.

8قانون فنگ شويي كه بايد رعايت كنيد!

قانون اول فنگ شويي

آب در خانه انرژي مثبت را جذب مي كند. بنابراين بهتر است تنگ ماهي، آكواريومي كوچك يا حتي گلي كه در آب رشد مي كند را در محيط خانه خود داشته باشيد تا انرژي مثبت را در محيط تان حفظ كند.

قانون دوم فنگ شويي

از قرار دادن لوازمي مثل حوله و مسواك در محيط دست شويي و حمام خودداري كنيد. زيرا انرژي هاي منفي را جذب مي كنند و شما از اين وسايل براي خشك كردن و مسواك كشيدن استفاده مي كنيد. در صورتيكه جاي مناسبي براي اين و.سايل نداريد آنها را در كمد يا محيطي بسته قرار دهيد يا از مسواك ها در پوش دار استفاده كنيد.

قانون سوم فنگ شويي

كفش هاي اعضاي خانه را پشت در و جلوي مكان ورودي قرار ندهيد. هنگامي در خانه باز مي شود هوا وارد خانه مي شود كه در صورتيكه كفش ها پشت در باشند، هواي آزاد با بوي بد كفش همراه مي شود و حس و حال رخوت را به درون خانه مي آورند.

قانون چهارم فنگشويي

از عناصر طبيعي مثل گل، چوب و سنگ در چيدمان فنگ شويي استفاده كنيد. استفاده از گياهان طبيعي انرژي زيادي را به اعضاي خانواده تزريق مي كنند اما دقت كنيد كه گل هاي مصنوعي را از چيدمان منزل خود دور كنيد چون مثل گياهان طبيعي انرژي مثبت ايجاد نمي كنند.

قانون پنجم فنگ شويي

در فنگ شويي چيدمان، جاي تلويزيون در اتاق خواب نيست. اما اگر عادت داريد قبل خواب تلويزيون ببينيد بهتر است بعد خاموش كردن تلويزيون روي آن را با پوششي پلاستيكي بپوشانيد. حتما از پوششي با جنس پلاستيك استفاده كنيد زيرا جنس هاي ديگر با چيدمان اتاق خواب مغايرت دارد.

قانون ششم فنگ شويي

به محل قرار گيري آينه ها دقت كنيد. آينه ها نبايد اجاق گاز، سرويس بهداشتي و آشپزخانه را نشان دهد. البته قرار دادن آينه بالاي ميز نهار خوري سمبل بركت است. نكته خيلي مهم اينكه از آينه كاري سقف اتاق خواب خود اجتناب كنيد.

قانون هفتم فنگ شويي

در فنگ شويي اصل بر اين است كه از قرارگيري ميزناهارخوري و سرويس بهداشتي و حمام بر حذر باشيم. استفاده از ميزهاي گرد و بيضي نيز توضيه مي شود هر چند كه ميز هاي مربع يا مستطيل شكل محبوبيت بيشتري دارند. در نهايت اگر از ميزهاي مربعي يا مستطيل شكل استفاده مي كنيد چهارگوشه آن را با ربان قرمز ببنديد تا انرژي منفي را به خود جذب كند.

قانون هشتم در فنگ شويي

نمك انرژي منفي را جذب مي كند و توصيه مي شود در كنار پنجره سرويس بهداشتي يك كاسه نمك تصفيه نشده قرار دهيد و ماهي يكبار آن را بشوريد. بهتر است سالي يكبار اين نمك را تعويض كنيد.

تمام سعي فنگ شويي بر اين است كه محيطي فراهم كند تا بتوانيم با حس و حالي بهتر و انرژي بيشتر به زندگي خود بپردازيم. تاثير قوانين فنگ شويي بر هيچ كس پوشيده نيست. اما اگر در اين مورد ترديد داريد مي توانيد با شركت در دوره با آشنايي با اصول و قوانين فنگ شويي، اطمينان حاصل كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۰۶ توسط:naghmeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :