سرويس محتوا سازي سورنا سرويس محتوا سازي سورنا .

سرويس محتوا سازي سورنا

راه اندازي فست فود با فست فود شاپ

راه اندازي فست فود ، گزينه خوبي براي شروع يك كسب و كار كوچك است. همچنين روش‌هاي زيادي براي گسترش يك فست‌فود وجود دارد و الزاماً همان منوي اوليه، ملاك عمل طولاني مدت در اين كسب و كار نخواهد بود. با كمي آينده ‌‌نگري مي‌توانيد با اجاره محل، خريد تجهيزات فست‌فود و استخدام نيروي انساني لازم، فست فود خود را راه‌اندازي كنيد. اما راه اندازي يك فست‌فود، مانند هر كسب و كار ديگري، نياز به تحقيق و برنامه‌ريزي دارد. علاوه براي اين بايد از تيمي حرفه اي براي راه اندازي فست فود بهره ببريد. در اين مطلب قصد داريم به مراحل راه اندازي فست فود بپردازيم. با ما همراه باشيد.
براي راه اندازي فست فود به چه تخصص هايي نياز مي باشد؟

فرايند راه اندازي فست فود و رستوران امري بسيار پيچيده است كه نيازمند تخصص هاي زير مي باشد:

دانش اقتصادي :  براي تهيه بيزنس پلان و استراتژي ورود به بازار شما نيازمند داشتن اطلاعات در مورد بازار، ميزان تقاضا و رقبا هستيد. براي جمع آوري اين اطلاعات شما نيازمند تجربه حضور در صنعت راه اندازي فست فود هستيد. گاها مشاهده مي شود برخي از افراد سود جو كه هيچ گونه تخصصي در اين حوزه ندارند اقدام به دادن مشاوره هاي تخصصي به سرمايه گذاران و كساني كه خواهان راه اندازي فست فود هستند مي نمايند و با توجه به خلاء هاي قانوني موجود نمي توان با اينگونه افراد برخورد نمود. جالب است بدانيد كه برخي از اين افراد حتي ديپلم ندارند و با مفاهيم اوليه حسابداري و مديريت هزينه آشنا نيستند.

دكوراسيون داخلي فست فود : اين بخش ساده ترين بخش از راه اندازي فست فود است، و با توجه به اينكه خيلي از افراد در كشور ما سابقه ساخت و ساز را دارند مي توانند اين بخش را خودشان اجرا نمايند. شايان ذكر است كه تفاوت هايي بين دكوراسيون فست فود و منازل وجود دارد و در آموزش راه اندازي فست فود مي توان اين بخش را به سرمايه گذاران سپرد.

آشنايي با تهيه منو فست فود و فرمولاسيون آن: كساني كه قصد راه اندازي فست فود را دارند احساس مي كنند كه اين مرحله به آموزش نيازي ندارد. و گاها برخي از افراد اعتقاد دارند كه آشپزي يكي از اعضاي خانواده آنها به اندازه اي منحصر به فرد است كه باعث جذب همگان مي گردد. ولي غافل از اينكه آشپزي در فست فود و رستوران صنعتي مي باشد و با آشپزي خانگي تفاوت هاي زيادي دارد. و از موارد مهم در راه اندازي فست فود تهيه منو و فرمولاسيون آن مي باشد.
مراحل راه اندازي فست فود
مديريت فست فود : اين مرحله را مي شود با آموزش بر طرف نمود. هر كسي كه قصد  راه اندازي فست فود را دارد بهتر است كه آموزش فست فود را پيش كارشناسان اين صنعت ببيند. البته شايان ذكر است كه برخي از افراد كه خود نيازمند آموزش هستند با عناوين همچون سر آشپز فعاليت مي نمايند.
مراحل راه اندازي فست فود

    انتخاب مشاور اي حرفه اي و مسلط به ماركتينگ و بازارشناسي در حوزه راه اندازي فست فود تهيه بيزنس پلان براي راه اندازي فست فود
    تهيه برنامه استراتژيك و مسير هدف
    انتخاب نام مجموعه قبل از راه اندازي فست فود
    انتخاب لوكيشن مناسب براي راه اندازي فست فود
    تهيه نقشه تاسيسات براي آشپزخانه فست فود
    خريد تلفن براي فست فود
    تهيه نقشه دكوراسيون فست فود
    اجراي دكوراسيون داخلي فست فود
    اجراي نماي خارجي فست فود
    تهيه تجهيزات آشپزخانه فست فود
    راه اندازي آزمايشي ماشين آلات آشپزخانه فست فود
    نوشتن منو فست فود
    تبليغات قبل از افتتاحيه
    تهيه قيمت تمام شده محصولات در فست فود
    مراحل راه اندازي فست فود
    انتخاب مشاور اي حرفه اي و مسلط به ماركتينگ و بازارشناسي در حوزه راه اندازي فست فود
    تهيه بيزنس پلان براي راه اندازي فست فود
    تهيه برنامه استراتژيك و مسير هدف
    انتخاب نام مجموعه قبل از راه اندازي فست فود
    انتخاب لوكيشن مناسب براي راه اندازي فست فود
    تهيه نقشه تاسيسات براي آشپزخانه فست فود
    خريد تلفن براي فست فود
    تهيه نقشه دكوراسيون فست فود
    اجراي دكوراسيون داخلي فست فود و
    اجراي نماي خارجي فست فود
    تهيه تجهيزات آشپزخانه فست فود
    راه اندازي آزمايشي ماشين آلات آشپزخانه فست فود
    نوشتن منو فست فود
    تبليغات قبل از افتتاحيه
    تهيه قيمت تمام شده محصولات در فست فود
هزينه هاي اصلي براي راه اندازي فست فود كدامند ؟

هزينه هاي اصلي راه اندازي فست فود به شرح زير مي باشد:

اجاره ملك براي راه اندازي فست فود
تاسيسات مورد نياز آشپزخانه فست فود
دكوراسيون فست فود
تجهيزات آشپزخانه فست فود
راه اندازي و آموزش پرسنل در فست فود
چاپ و بسته بندي غذاها
مواد اوليه مورد استفاده در فست فود
اخذ جواز فست فود شامل چه مراحلي است؟

مرحله اول: متقاضي بايد جهت اخذ مجوز به اتحاديه مربوطه مراجعه كند.

مرحله دوم: درخواست خود را به صورت كتبي به اتحاديه ارائه كند.

مرحله سوم: اتحاديه جواب درخواست رو حداكثر تا ۱۵ روز به متقاضي مي دهد.

مرحله چهارم: اگه اتحاديه درخواست را قبول كند، متقاضي بايد از اون تاريخ ظرف حداكثر سه ماه مدارك مورد نياز اتحاديه رو تكميل كند و به اتحاديه ارائه بدهد.
مشاوره جهت راه اندازي فست فود

اگر تجربه اي در زمينه راه اندازي فست فود و خريد تجهيزات فست فود نداريد، بهتر است تا با گروه حرفه اي در اين زمينه مشورت كنيد تا در سرمايه گذاريتان دچار شكست نشويد. چه بسا بسياري از كساني كه با سرمايه بسيار و به دليل عدم مشاوره، سرمايه خود را از دست داده اند و چه بسيارند كساني كه با سرمايه اندك و مشاوره با تيم مجرب و حرفه اي، به سود و در آمد بالايي دست يافته اند.
راه اندازي فست فود با فست فود شاپ

فست فود شاپ، با همكاري متخصصان و كارشناسان خود در بخش طراحي و راه اندازي آشپزخانه هاي صنعتي كافي شاپ و فست فود و كافي شاپ و هتل ها، آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما مي باشد.

اين شركت با تيم فعال و با انگيزه، كسب و كار خود را توسعه داده و قادر به گسترش روابط تجاري خود با شركت ها و برند هاي معتبر دنيا مي باشند. تهيه لوازم آشپزخانه صنعتي را به ما بسپاريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه راه اندازي فست فود با ما تماس بگيريد. يا مي توانيد به سايت www.fastfoodshop.ir مراجعه نماييد.


برچسب: راه اندازي فست فود با فست فود شاپ، تجهيزات آشپزخانه فست فود، آموزش راه اندازي فست فود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۷:۱۲ توسط:naghmeh موضوع:

دوره جامع دكوراسيون داخلي مدرسه معماري آرت كانر

رنگ بنفش بادمجاني، رنگ آبي، رنگ نارنجي مبلمان به نظر بعضي از افراد مي تواند چشم نواز باشد. اما براي شما، يك اثر هنري است كه مي خواهيد در دكوراسيون داخلي منزل خود از آن استفاده نماييد. اما تزئين صحيح اطراف يك مبل رنگي چگونه است؟ شما همچنين به الگوي مناسب براي دكوراسيون داخلي نياز خواهيد داشت! شما بايد آنها را به طور صحيح با ساير دكورها، سبك ها و قطعات متناسب با آن به كار ببريد. در تصاوير نمونه از دكوراسيون اطراف مبلمان مي باشد. كه بسيار شيك ولوكس است و شما مي توانيد به راحتي از آنها الگو بگيريد.

از سايه هاي سفيد، سبك و خنثي استفاده كنيد.

سفيد يا يك برنزه خنثي راهي عالي براي ست كردن آن با مبلمان است. مي توانيد يك قسمت از ديوار اطراف مبلمان را رنگ سفيد كنيد. اين امر باعث مي شود كه نگاه مردم به جلو و عقب حركت كند، نه اينكه روي يك چيز متمركز شود. همچنين يك چشم نواز عالي ايجاد مي كند و به شما امكان مي دهد با يك سبك متفاوت از دكوراسيون داخلي منزل خود را انجام دهيد.

از الگوهاي مختلف بهره ببريد.
الگوهاي مخلوط كردن را در يك اتاق تمرين كنيد. اگر به درستي انجام نشود، اين مي تواند نتيجه ي عكس دهد. بنابراين، از كم شروع كنيد. از يك الگوي هندسي يا يك الگوي راه راه استفاده كنيد. آنچه كه نتيجه مثبت مي دهد و فضا را متعادل مي كند بيابيد. مواردي از بافت هاي مختلف را در اطراف مبلمان رنگي قرار دهيد. با گذشت زمان، مي فهميد كه چه چيزي كار مي كند، چه چيزي انجام نمي شود، و چگونه مي توانيد آن رنگ پررنگ را با بقيه بافت ها، چاپ ها و الگويي كه با آنها در خانه كار مي كنيد تركيب كنيد.

در مورد رنگ هاي پر رنگ شما بايد آنها را به طور صحيح با ساير دكورها، سبك ها و قطعات متناسب با آن كار كنيد. در هنگام تزئين يك اتاق چند نمونه از اين نكات ساده را در نظر بگيريد كه يك مبل رنگي در آن قرار خواهد گرفت.

رنگ نارنجي روشن يا قرمز را مي تواند به راحتي با يك بالشت سياه تيره يا هررنگ ديگر ست شود. استفاده از بالشت به رنگ هاي مختلف اين اجازه را به شما مي دهد، كه سبك و سليقه شخصي خود را در دكوراسيون داخلي منزلتان به كار ببريد.

زمان كافي براي دكوراسيون داخلي منزلتان صرف كنيد.
وقت بگذاريد و رويكردهاي مختلف را انجام دهيد، موارد را به اطراف حركت دهيد. كه به شما امكان مي دهد تا چيزها را از طريق لنزهاي مختلف مشاهده كنيد، تا اينكه در نهايت قاب كاملي پيدا كنيد. قرار نيست در يك مدت زمان كم اين كار را انجام دهيد. و واقعاً باعث مي شود كه شخصيت شما بدرخشد.

دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون

مدرسه معماري داخلي آرت كانر برگزار كننده دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون در گرايش ها و شاخه هاي مختلف از جمله :

    دوره آموزشي روشنايي و نورپردازي

    دوره آموزشي جامع رنگ شناسي و كارگاه ساخت رنگ

    دوره آموزشي جامع فنگ شويي

    دوره آموزشي  تابلوهاي دكوراتيو و پتينه

  دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي

    دوره آموزشي تخصصي چيدمان و سبك شناسي مي باشد.

جهت اطلاع از زمان و نحوه برگزاري دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون در مدرسه معماري داخلي آرت كانر با ما تماس بگيريد.

شماره تماس : ۰۱۷۳۲۳۳۱۵۱۳

با توجه به اينكه بازار معماري ايران با كمبود متخصص در حوزه معماري و دكوراسيون داخلي مواجه است، گذراندن دوره تخصصي دكوراسيون داخلي باعث مي شود تا افراد علاقمند به اين حوزه به اشراف و تسلط كافي در اين زمينه دست يابند و انواع راه حل و تكنيك ها را با توجه به كاربري و نوع معماري هر فضا بشناسند. در اين دوره ها تاكيد بر آموزش تكنيك هاي عملي براي سبك هاي مختلف معماري است. ما با برگزاري گارگاه هاي آموزشي حضوري يا آنلاين و محصولات آموزشي به شما كمك مي كنيم تا در حوزه تخصصي خود بي رقيب باشيد. همچنين شما مي توانيد به آدرس سايت www.art-connor.com مراجعه كنيد.


برچسب: دكوراسيون داخلي منزل، دكوراسيون داخلي، دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۶:۰۵ توسط:naghmeh موضوع:

با مراحل توليد ليوان يكبار مصرف بيشتر آشنا شويد

ظروف يكبار مصرف انواع مختلفي دارند ، در اينجا قصد داريم به توضيحاتي در مورد ظروف يكبارمصرف كاغذي بپردازيم . ليوان يكبار مصرف كاغذي نيز در حجم و سايز هاي مختلف در كارخانه هاي توليد ظروف يكبار مصرف توليد و روانه ي بازار مي شود.

ليوان كاغذي چطوري توليد ميشه؟

در توليد ليوان كاغذي از ظروف كاغذ مخصوص به صورت رول به عنوان مواد اوليه در ضخامت و اندازه هاي مختلف ، وارد دستگاه شده و بعد از شكل گيري ، ضايعات آن برش مي خورد و به شكل ليوان يا هر ظرف ديگري در مي آيد . از فوايد نوع كاغذي اين ظروف شيك و بهداشتي بودن و تجزيه پذيري آن مي باشد ، ولي عدم توليد مواد اوليه در داخل ايران و وابستگي به واردات و همچنين امكان توليد فقط يك نوع ظرف با يك دستگاه قيمت اين ظروف حدود دو سه برابر ساير ظروف يكبار مصرف مي باشد .

تكوك ارائه كننده ليوان يكبار مصرف كاغذي در ايران

ارائه ليوان يكبار مصرف كاغذي در ايران سابقه ي توليد ظروف يكبار مصرف اعم از ليوان ، بشقاب و ساير ظروف در ايران به حدود ۳۰ سال پيش باز مي گردد ، كه توليد اين محصولات تنها با شروع به كار يك كارخانه آغاز شد ، اما به تدريج بر تعداد اين كارخانه ها و شركت ها افزوده شد .

از آنجا كه بازار ليوان يكبار مصرف در ايران و ساير گونه هاي اين ظروف با تغييراتي كه در سبك زندگي ايرانيان رخ داده در ارتباط مستقيم بوده و همسو با تغييرات زندگي ، مصرف اين گونه محصولات نيز رو به گسترش بوده است و به همين علت تعداد توليدكنندگان و فعالان ارائه كننده ليوان يكبار مصرف كاغذي و ساير محصولات اين حوزه به سرعت رو به ازدياد مي باشد ، تا جايي در حال حاضر بيش از ۱۵۰۰ واحد توليدي ظروف يكبار مصرف در كشور فعاليت مي كنند ، كه حدود دو الي سه درصد از اين تعداد تولييدكنندگان ظروف كاغذي مي باشند . اين واحد هاي توليدي به دو صورت كارگاهي ( با استفاده از يك تا دو دستگاه ) و كارخانه اي ( با استفاده از چندين دستگاه ) فعاليت مي كنند . تكوك يكي از فروشگاه هاي اينترنتي ارائه كننده ليوان كاغذي و ظرف يكبار مصرف كاغذي مي باشد .

تكوك فروشنده ليوان يكبار مصرف كاغذي در سراسر كشور

با توجه به فرهنگ مردم كشورمان كه در شادي ها و ولادت ها و همچنين انواع مراسم هاي عزاداري به خيرات غذا و حلوا ، شربت ، چاي و … مي پردازند ، استفاده از ظروف يكبار مصرف اين مقوله را نيز براي آن ها آسان تر مي كنند و در نهايت تكوك با هدف خريد آسان ظروف يكبار مصرف مفتخر است تا محصولات مورد نياز مشتريان خود را با سريع ترين راه به دست آنان برساند . تكوك يك فروشگاه اينترنتي معتبر ليوان و ظروف كاغذي يكبار مصرف مي باشد كه اين مزيت را دارد تا مشتريان بتوانند طرح دلخواه خود را بر روي محصول مورد نظر به چاپ برسانند .

آخرين قيمت ليوان يكبار مصرف در تكوك

شما مي توانيد براي آگاهي از قيمت هاي به روز انواع ظروف يكبار مصرف كاغذي ، شامل ليوان پيش دستي و … مي توانيد به فروشگاه هاي اينترنتي معتبر و وب سايت هاي رسمي تكوك كه توليد كننده ي اين محصولات مي باشد مراجعه نماييد ، بايد توجه داشته باشد اين قيمت ها با توجه به نوسانات اقتصادي متغير خواهد بود .

 عمده فروشي ليوان يكبار مصرف كاغذي در تكوك

خريد و فروش محصولات يكبار مصرف نيز مانند بسياري از محصولات به صورت عمده داراي مزايا ويژه ي خود مي باشد . عمده فروشان ظروف يكبار مصرف از آنجايي كه به طور مستقيم با كارخانه ها همكاري دارند ، علاوه بر آگاهي از نياز بازار و انتقال آن به تولييدكننده ها، محصولات را با قيمت مناسب تري نسبت به فروشگاه هايي كه اين ظروف را به صورت جزئي يا تعداد پايين به فروش مي رسانند ، خواهند داشت .

مشتريان مي توانند سفارشات خود را در تعداد بالا در تكوك بعنوان سفارش و خريد عمده ليوان كاغذي و ظروف يكبار مصرف انجام دهند . قيمت عمده ليوان يكبار مصرف كاغذي بسيار مقرون به صرفه تر از قيمت تعداد كم آن خواهد بود .

عرضه بدون واسطه انواع ليوان يكبار مصرف

امروزه انواع ظروف يكبار مصرف اعم از كاغذي ، فومي و به ويژه ظروف يكبار مصرف پلاستيك در مقادير بالاي مورد استفاده قرار مي گيرد . فروشگاه اينترنتي تكوك با پخش و عرضه ليوان يكبار مصرف كاغذي و پيش دستي و به طور كلي سرويس اين ظروف سعي دارد با ارائه ي اين محصولات به طور مستقيم و بدون واسطه سبب شده است تا خريداران از خريدشان رضايت بيشتري داشته باشند .

مزيت عرضه بدون واسطه انواع ليوان يكبار مصرف در تكوك

با كوتاه شدن دست دلالان و واسطه ها قيمت اين محصولات بسيار مناسب و تقريبا با قيمت كارخانه برابري مي كند كه اين خود مزيت مهمي براي سازمان ها و مراكزي است كه از اين محصولات يكبار مصرف به تعداد چشمگيري استفاده مي كنند .

چاب ظروف پاپكرن با طرح دلخواه شما

چاب ظروف پاپكرن با طرح دلخواه شما :استفاده از ظرف پاپكرن به جاي روش هاي سنتي بسته بندي باعث جلب توجه و حفاظت محيط زيست و جلوگيري از افت كيفيت مي گردد. جعبه پاپكرن سبب مي شود تازگي، طعم و كيفيت پاپكرن حفظ گردد. سايز هاي قابل تهيه از اين محصول شامل ظرف هاي پاپكرن يك نفره، دو نفره و خانواده مي باشد.

طرح هاي زيباي قابل چاپ بر روي جعبه هاي پاپكرن از لحاظ بصري باعث لذت خوردن پاپ كورن تازه خواهد شد. جنس جعبه پاپكرن موجود در اين مجموعه به علت استفاده از مقواي ايندربورد كاملا بهداشتي هيچ گونه تاثير سوء بر اغذيه ندارد.
جعبه هاي توليدي اين مجموعه شامل انواع جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هديه و جعبه كيك و شيريني مي باشد. علاوه بر محصولات سايت تاپ پك جعبه هاي خاص متناسب با سليقه شما نيز توليد مي كند. براي سفارش محصولات تكوك كافي است با ما تماس بگيريد.

چاپ ظروف يكبار مصرف مجلسي

چاپ ظروف يكبار مصرف مجلسي مراسم هايتان را به ما بسپاريد!

ما طبق سفارش شما براي هر مراسمي كه بخواهيد ، ليوان كاغذي ، با طرح مورد نظر شما را چاپ مي كنيم.

شما مي توانيد ليوان هاي پذيرايي در كنفرانس ها و يا جلسات خود را به ما سفارش دهيد تا با توجه به سليقه شما طرح مورد نظرتان را بر روي ليوان كاغذي چاپ كنيم.

شما هر طرحي را كه بخواهيد ما برايتان بر روي ليوان كاغذي چاپ مي كنيم و يا طرح مورد نظرتان را به ما بدهيد تا برايتان روي ليوان كاغذي پياده كنيم.


برچسب: توليد ليوان كاغذي، قيمت ليوان يكبار مصرف در تكوك، انواع ليوان يكبار مصرف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۴:۴۸ توسط:naghmeh موضوع:

شناخت كود مرغي هيراكود

كود مرغي يكي از با ارزش ترين كودهاي ارگانيك موجود در بازار است. اين كود طبيعي در مقايسه با كودهاي شيميايي بسياري از عناصر ضروري گياهان را در خود جاي داده است. اگر كود مرغي به درستي عمل آوري شود و به كمپوست مناسب تبديل گردد، از بسياري از كودهاي شيميايي موثرتر و مفيدتر واقع خواهد شد. بنابراين محصولاتي نظير پلت كود مرغي روز به روز مورد استقبال بيشتر كشاورزان و زارعين قرار خواهد گرفت. به نظر مي رسد اين رونق استفاده از پلت كود مرغي با توجه به ارگانيك بودن اين كود در پرورش سبزيجات بيش از هر محصول كشاورزي ديگري مورد توجه قرار گيرد. در اين مقاله سعي مي كنيم به مهم ترين مزاياي استفاده از كودهاي مرغي بپردازيم. قبل از هر چيز لازم است كه با برخي از ويژگي هاي كود مرغي و پلت مرغي آشنا شويم.

جمعيت مرغداري هر ساله در حال افزايش است و مقادير زيادي از مرغداري ها رد مي شوند. جمعيت مرغ براي مثال در هند ۴۸۹ ميليون و ميزان كود ۱۲٫۱ ميليون تن تخمين زده مي شود.جمعيت مرغ در كل گسترش نمي يابد ، بلكه فقط در برخي از جيب ها متمركز است.
بطور معمول ، كود حداقل در مدت يك ماه در بيشتر مزارع نگهداري مي شود ، حداقل براي مدت زمان يك ماه و اين منجر به از بين رفتن تقريبا ۴۰٪ نيتروژن مي شود كه باعث كاهش ارزش كود مي شود.

انواع مختلفي از كود مرغي مانند كود دامي عميق ، كود گوشتي ، كود قفس و كود مرتفع وجود دارد. مقادير مغذي كود مرغي بسته به شرايطي كه در آن فرآوري مي شود ، بطور قابل توجهي متفاوت است.
نسبت بستر به كود و ميزان رطوبت باعث تغيير قابل توجهي در كودهاي خانه هاي مختلف مي شود. كود مرغي حاوي حدود ۵/۵ درصد نيتروژن ، ۱٫۵-۳٫۵ درصد فسفر و ۱٫۵-۳٫۰ درصد پتاسيم و ريز مغذي ها به مقدار قابل توجهي است.
كاربرد اراضي كود مرغي براي محصولات زراعي سنتي و هنوز هم مهمترين كاربرد آن بوده است. اما ، روش هاي نوين پرورش مرغ ، مشكل را پيچيده كرده است. بخش اعظم كود موجود در حال حاضر حاوي هيچ بستر نيست. در هنگام استفاده از پرندگان در قفسها يا شكافها ، از بستر استفاده نمي شود.
وقتي از بستر طيور استفاده مي شود ، رطوبت را جذب مي كند و باعث مي شود كه كود دامي شسته شود بنابراين يك سطح بزرگ در معرض هوا قرار مي گيرد. از طرف ديگر كودهاي كودي حاوي ۶۰-۷۰٪ رطوبت هستند و روند كار را دشوار مي كنند.

در عين حال ، اگر براي كاهش رطوبت ذخيره شود ، تلفات مواد مغذي رخ مي دهد و هزينه حمل و نقل افزايش مي يابد. يكي ديگر از مشكلات عجيب اين كود اين است كه نيتروژن خيلي سريع در دسترس است به طوري كه اگر در استفاده از آن احتياطي صورت نگيرد ، سوزش اتفاق مي افتد.

انواع كود مرغي

انواع مختلفي از كود مرغي مانند كود دامي عميق ، كود گوشتي ، كود قفس و كود مرتفع وجود دارد.
كود مرغي مرغداري:
اين به كود توليد شده توسط لايه ها در دوره تخم گذاري اشاره دارد. بستر عميق براي مرغهاي تخمگذار معمولاً از پوسته هاي بادام زميني ، پوسته برنج يا تراش چوب در لايه اي به عمق ۱۰-۱۵ سانتي متر تشكيل شده است.

در طول توليد ، كود تجمع يافته با بستر مخلوط مي شود. با افزودن دفع مدفوع ، بستر مرطوب مي شود اما هوازي مي ماند. تخمير هوازي با توليد گرما و از بين رفتند. CO 2 و آمونياك اتفاق مي افتد.
در اين سيستم ، مرغ هاي مرغي در هر قلم ، در قلم هاي بزرگ نگهداري مي شوند و در هر كف ، روي كف پوشيده از بسترهايي مانند ني ، گرد و غبار يا برگهايي تا عمق ۸-۱۲ اينچ مشاهده مي شوند. بستر عميق تجمع مواد مورد استفاده براي بستر با كود مرغ است تا اينكه به عمق ۸ تا ۱۲ اينچ برسد.

از مواد آلي خشك مناسب مانند گرد و غبار اره ، برگها ، چمنهاي خشك ، صدفهاي زير زميني ، شكسته شدن ساقه هاي ذرت و كبابها ، پوست درختان به مقدار كافي براي ايجاد عمق حدود ۶ اينچ در قلم بايد استفاده شود. قطرات پرندگان به تدريج با مواد مورد استفاده در ساخت بستر تركيب مي شوند.

كود خانگي گوشتي:
اين كود شبيه كود كود مرغي عميق است ، اما بسترها بيشتر به دليل تغيير محدود محدود به آمونياك كاهش مي يابد. اين باعث مي شود كود نسبتاً كمتري نسبت به كود دامي در نيتروژن وجود داشته باشد.
كود قفس:
اين كود حاوي ۶۰-۷۰٪ رطوبت است زيرا با مواد بستر مخلوط نمي شود. در هنگام استفاده از پرندگان در قفسها يا شكافها ، از بستر استفاده نمي شود. در صورت استفاده زود هنگام از آن ، فقدان عظيم آمونياك در اين كود دفع مي شود.
در قفس هاي مرغ از هر نوع مرغ ، هرم و نوع پشته استفاده مي شود. اينها در اندازه هاي استاندارد مختلف براي پاسخگويي به نيازهاي توليدكننده مرغ خاص در دسترس هستند. قفس هاي لايه اي به سبك هرمي در مدل هاي ۲ ، ۳ ، ۴ يا ۵ رديف عرضه مي شوند كه هر مدل با انتخاب ويژگي هاي اتوماسيون. اين موارد عبارتند از:
تحويل خودكار خوراك ، جمع آوري خودكار تخم مرغ و حذف كود خودكار. در سيستم هاي تخمگذار ، هر قفس شامل ۱-۲۵ پرنده است و در بالاي گودال معلق است.

گودال عميق يا كود مرتفع:
سيستم كود جامد گودال عميق يا ساختمان بلند مرتفع ، داراي يك كف بتوني و ديوارهاي جانبي يا سنگ تراشي يا بتوني است و به طور معمول ۲-۶ پا در زير زمين ساخته مي شود.
قلم ها يا قفس ها سپس در كفپوش هاي شكاف دار ۸ پا يا بيشتر از كف گودال ساخته مي شوند. از آنجا كه گودال اغلب زير سطح زمين ساخته مي شود ، بايد مراقب باشيد كه از آلوده بودن سطح آب و زيرزمين اطمينان حاصل شود.

زهكشي بنياد و درجه بندي خارجي براي هدايت آبهاي سطحي به دور از خشك شدن كود كمك مي كند ، به طوري كه ممكن است كمپوست طبيعي رخ دهد.
سرعت بالاي حركت هوا از فن هاي مكانيكي مستقر در گودال به خشك نگه داشتن كود نسبتاً كمك مي كند. از مزاياي سيستم گودال عميق اين است كه كود قبل از برداشتن مي تواند چندين ماه نگهداري شود.

دو مزيت مهم كودهاي حيواني در مقايسه با كودهاي شيميايي

كودهاي حيواني در مقايسه با كودهاي شيميايي چندين مزيت مهم و اساسي دارند. به طور خلاصه دو مزيت مهم كودهاي حيواني در مقايسه با كودهاي شيميايي عبارت است از:

  • سلامت بالاتر: با توجه به اهميت روزافزون توليد محصولات ارگانيك، كودهاي حيواني و طبيعي از اهميت بالاتري برخوردار هستند.
  • قيمت مقرون به صرفه تر: كودهاي حيواني علي الخصوص كود مرغي عناصر با ارزشي را در خود جاي داده است، عناصر با ارزشي كه با صرف هزينه كم تر توليد شده و به مصرف مي رسند.
  • كود مرغي براي سبزيجات هم كاربرد دارد.

ويژگي هاي تغذيه اي كود مرغي هيراكود

در مقاله اي در مورد كودهاي كامل كشاورزي و كودهاي NPK توضيحاتي داده شد. همانطور كه در مقاله معرفي كود NPK توضيح داديم، مهمترين عناصر به كارگرفته شده در كودهاي كامل NPK عناصر نيتروژن، فسفر و پتاسيم است . سه عنصري كه به عنوان عناصر پرمصرف و ماكرو در تغذيه گياهان مورد توجه قرار مي گيرد. جالب است كه كود مرغي به طور طبيعي حاوي اين سه عنصر در مقادير قابل توجه اي است. سه عنصري كه با جذب در گياه به رشد رويشي گياهان كمك مي كند. در اين بين عنصر نيتروژن مهمترين بخش از تركيبات كودهاي مرغي را تشكيل مي دهد. ازت موجود در تركيب كود مرغي و يا پلت مرغي به رشد رويشي گياهان كمك زيادي مي كند. عنصري كه بايد در مقاطع زماني خاصي به گياهان داده شود. به طور كلي در هر تن كود مرغي با ۵۰ درصد آب حدودا ۲۰ كيلوگرم ازت، ۱۳ كيلوگرم پتاسيم و ۲۵ كيلوگرم فسفر موجود است. در كنار اين سه عنصر ماكرو و پرمصرف عناصر آهك و منيزيم نيز به ميزان حدود ۴۲ كيلوگرم در هر تن كودمرغي وجود دارد. مجموع اين تركيبات به همراه عناصر ضروري ديگر كود طبيعي كاملي را براي كشت تشكيل مي دهند. يكي از مزاياي استفاده از كودهاي مرغي استفاده همزمان از يك تركيب براي بهره مندي از چندين ماده غذايي مفيد است.

كود مرغي حاوي تمام مواد مغذي اساسي گياهان است كه توسط گياهان مورد استفاده قرار مي گيرد. اينها شامل نيتروژن (N) ، فسفر (P) پتاسيم(K) ، كلسيم (Ca) ، منيزيم (Mg) ، گوگرد (S) ، منگنز (منگنز) ، مس (مس) ، روي (روي) ، كلر (Cl) ) ، بورون (B) ، آهن (آهن) و موليبدن (مو).
مقادير اين مواد مغذي بسته به عوامل زيادي از جمله سن و رژيم غذايي گله و همچنين ميزان رطوبت و سن كود مي تواند متفاوت باشد.
كود مرغي حاوي عناصر غذايي است كه مي تواند از توليد محصول پشتيباني كند و خصوصيات فيزيكي و شيميايي خاك را تقويت كند. اين ظرفيت نگه داشتن رطوبت خاك را افزايش داده و حركت جانبي آب را بهبود مي بخشد .

در نتيجه باعث بهبود راندمان آبياري و كاهش خشكي عمومي خاك هاي شني مي شود. كاربرد كود مرغي باعث افزايش حفظ خاك و جذب مواد مغذي گياه مي شود. اين تعداد و تنوع ميكروارگانيسم هاي خاك ، به ويژه در شرايط شني را افزايش مي دهد.
اين اثر با افزايش آب و در دسترس بودن مواد مغذي ، و همچنين سركوب سطح مضر نماتدهاي انگلي ، قارچ ها و باكتريها ، باعث بهبود سلامت گياهان مي شود.

خواص فيزيكي و شيميايي كود مرغي 

بسياري از فرآيندهاي فيزيكي ، شيميايي و بيولوژيكي مي توانند ويژگيهاي كود دامي را از فرم اصلي دفع شده خود تغيير دهند. مقادير ويژگي توليد كود حذف شده در جدول ۳ آمده است. اين مقادير مقادير معمولي را بر اساس منابع داده موجود نشان مي دهند.
اين برآوردها ممكن است مفيد باشد اما از تنوع بسيار بالايي برخوردار است. اين مقادير ممكن است براي برنامه ريزي بلند مدت يك مزرعه قبل از هر نمونه در دسترس باشد و براي برآورد برنامه ريزي براي حل مسائل منطقه مفيد باشد.
هر زمان ممكن باشد ، به جاي برآوردهاي جدولي ملي بايد از نمونه‌هاي خاص سايت يا ساير برآوردهاي موضعي استفاده شود. عمليات مجاز تغذيه حيوانات غليظ مجاز است كه سالانه كودهاي بازيافت شده را براي مزرعه خود گزارش كند. از مقادير جدول بندي شده براي اهداف برنامه ريزي استفاده كنيد تا مقادير اختصاصي سايت در دسترس نباشند.

ويژگي هاي انتقال كود

ويژگيهاي انتقال كود بسته به نوع ماده جامد بستگي دارد. معمولاً بسته به محتواي جامد كودها به عنوان مايع ، دوغاب ، نيمه جامد يا جامد طبقه بندي مي شوند. مرز بين طبقه بندي دست زدن ثابت نيست اما با تركيب خاص متفاوت است.
كود را مي توان با توجه به محتواي ماده خشك به عنوان مايع ، دوغاب نيمه جامد و جامد طبقه بندي كرد.

كود مايع حاوي حداكثر ۴٪ مواد جامد است و با تجهيزات آبياري قابل كنترل است. كود مايع با اين نوع مواد جامد را مي توان با از بين بردن مواد جامد بزرگتر از كود از طريق نوعي جداسازي جامدات يا اضافه كردن آب رقيق كننده بدست آورد.
سيستم هاي تصفيه تالاب معمولاً اگر به درستي طراحي و كار شوند ، كمتر از ۱٪ مواد جامد دارند. تالاب هاي بيش از حد بار شده مي توانند تا ۲٪ مواد جامد برسند.

كود دامي از مواد جامد حاوي ۴٪ تا ۱۰٪ مواد جامد است و براي دست زدن به آن ممكن است به پمپهاي خاصي احتياج داشته باشد. * كود نيمه جامد حاوي ۱۰ تا ۲۰ درصد مواد جامد است. كود براي پمپ خيلي ضخيم است.
كود جامد حاوي ۲۰٪ مواد جامد يا بيشتر است. اين كود كود را مي توان انباشته يا با ليفتراك يا سطل جمع كرد.

اهميت كود مرغي در مقايسه با ساير كودهاي حيواني

به طور كلي كودهاي حيواني از ساير كودهاي شيميايي موجود در بازار مقرون به صرفه تر و سالم تر هستند. به همين دليل استفاده از كودهاي شيميايي در موارد خاص و بر اساس نياز خاك به توصيه ي متخصصين خاكشناسي صورت مي گيرد.
در بين كودهايي كه منشا حيواني دارند، كود مرغي كيفيت بالاتري نسبت به كودهاي دامي دارد. طبق مستندات آزمايشگاهي ازت موجود در كودهاي مرغي بيش از سه برابر كودهاي دامي اندازه گيري شده است. همانطور كه مي دانيد ازت مهمترين تركيب موثر در رشد رويشي گياهان محسوب مي شود. مورد بعدي عنصر فسفر است كه در تركيب فسفات كودهاي مرغي و دامي مورد سنجش قرار گرفته است. عنصر فسفر كود مرغي بيش از ۵ برابر فسفر كودهاي دامي اندازه گيري شده است. عنصر پتاسيم نيز در تركيبپتاس كودهاي حيواني موجود است. اين عنصر نيز در تركيب كودهاي مرغي بيش از كودهاي دامي يافت مي شود.

فوايد كود آهن هيراكود بر روي چمن

كود آهن يكي از ضروري ترين عناصر ريز مغذي در گياهان است. اين عنصر كم مصرف در فرآيند توليد كلروفيل نقش مهمي را ايفا مي كند. به همين دليل توليد كلروفيل و سبزينه برگ گياهان تا اندازه زيادي وابسته به عنصر آهن مي‌باشد. اهميت آهن تا به آنجا پيش رفته است كه كارشناسان تغذيه گياهي همواره در تلاش براي تشخيص علائم كمبود آهن و رفع موانع جذب عنصر آهن بوده‌اند.

اثر كود كلات آهن بر رنگدانه هاي فتوسنتزي

مطالعه تنش خشكي و محلول پاشي و اثر كلات آهن بر رنگدانه هاي فتوسنتزي : خشكسالي مهم ترين عامل محدود كننده رشد گياه و توليد محصول در سراسر نقاط جهان است.كشور ايران از جمله كشورهايي است كه در كمربند مناطق خشك و بياباني جهان واقع شده است. وجود هر نوع تنشي از قبيل خشكي بسته به اينكه در چه مرحله يا مراحلي از رشد رخ دهد، موجب صدمه به يك يا تعدادي از اجزاي عملكرد و در نتيجه عملكرد نهايي خواهد شد. تنش طولاني مدت بر تمام فرايندهاي متابوليك گياه اثر مي گذارد و درنتيجه موجب كاهش توليد گياه ميشود. گياهان دارويي منابع طبيعي ارزشمندي هستند كه امروزه مورد توجه كشورهاي پيشرفته جهان قرار گرفته و به عنوان مواد اوليه جهت تبديل به داروهاي بي خطر براي انسان تلقي مي شوند. در اين زمينه ايران يكي از غني ترين منابع گياهان دارويي جهان به شمار مي رود كه داراي تنوع بالاي شرايط زيستگاهي براي اين گياهان ميباشد. از اين رو مصرف برخي از كود ها از جمله كود كلات آهن در اين گياهان مخصوصا در مناطق گرم و خشك بسيار موثر است.

كود سوپر نيتروپلاس

عوامل زنده مفيد موجود در كود سوپر نيتروپلاس با اثر محرك رشد و تشديد كننده بر يكديگر موجب افزايش توليد انواع هورمون ها، انواع سيدروفورها، انواع آنتي بيوتيك ها، مواد باز دارنده رشد عوامل بيماريزا و سيانيد هيدروژن گرديده و با توسعه ريشه و حفاظت آن از آسيب عوامل بيماريزاي خاكي جلوگيري مي كند. نيتروژن در نيتروپلاس باعث تحريك رشد ريشه، جوانه و افزايش ميوه مي گردد و بر خلاف فرمهاي ديگر نيتروژن باعث افزايش بي رويه رشد رويشي گياه نمي شوند. كلسيم موجود در نيتروپلاس، نقش بسيار مهمي در افزايش استحكام و توسعه ديواره سلولي به ويژه در ريشه ها دارد. كمبود كلسيم منجر به ضعيف شدن ريشه ها مي گردد و انها را به تنشهاي محيطي و عوامل بيماريزا بسيار حساس مي كند. از نيترو پلاس مايع، به عنوان حداقل يك سوم منابع ازتي خود استفاده كنيد. محلول پاشي آن باعث افزايش مقاومت گياه به تنش ها و در نتيجه كاهش سطح اتيلن مي گردد. بهترين تيمار براي زدودن سديم (شوري) روي سطوح خاك هاي رسي، اضافه كردن منابع نيتروژني همراه با كلسيم بالا مي باشد. اگر سطح سديم زياد باشد، از ميزان بيشتري محلول استفاده كنيد.

خريد كود سياه غني شده

كود سياه غني شده يكي از پركاربردترين و پرطرفدارترين كود در صنعت كشاورزي محسوب مي شود. اين نوع از كود مي تواند تاثير زيادي در پروسه كاشت و برداشت محصولات گياهي داشته باشد. به طوريكه كارشناسان معتقدند استفاده از كود سياه براي رشد ريشه هاي گياهي الزامي و ضروري است و عدم استفاده از آن تا حد زيادي بازدهي در مرحله برداشت را تحت تاثير منفي قرار مي دهد. علاوه بر اين محافظت از گياه در برابر بيماري ها و آفات نيز از ديگر مزاياي كود سياه در صنعت كشاورزي مي باشد.

راه هاي ارتباطي:

جهت خريد، فروش و صادرات اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: مهندس سيد مهدي كالفي
شركت هيراكود شماره موبايل: 09127256897
شركت هيراكود ايميل: hirakood1@gmail.com

برچسب: ويژگي هاي كود مرغي و پلت مرغي، انواع كود مرغي، كود مرغي هيراكود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۳:۳۸ توسط:naghmeh موضوع:

نصب قفل برقي درب حياط توسط نصاب ماهر مهديار عباسي در گرگان

در گذشته‌هاي نه چندان دور افراد براي مراقبت از لوازم خود از قفل‌هاي زنجيري استفاده مي‌كردند. اما با گذشت زمان و پيشرفت در صنعت سيستم‌هاي امنيتي قفل‌هاي برقي به بازار آمده اند و پروسه امنيت و حفاظت را راحت تر كرده اند. يكي از اين ابزار كه باعث راحتي در ايجاد امنيت شده است؛ قفل برقي نام دارد. خدمات مهديار عباسي در زمينه نصب قفل برقي در گرگان به شرح زير مي باشد:

نصب قفل برقي درب حياط توسط نصاب ماهر مهديار عباسي در گرگان

آنچه مشخص است قديم از قفل كلون براي بستن درب هاي حياط استفاده مي شد حال شاهد خريد قفل كامپيوتري و نصب آن روي درب حياط هستيم با اين وجود باز هم نياز به نصب قفل برقي باعث مي شود كه امروزه با خريد اين نوع قفل و نصب آن امنيت خانه را بالا ببريم . زيرا شما با نصب قفل برقي درب حياط به نوعي باعث مي شويد كه با زدن دكمه آيفون به صورت اتوماتيك درب حياط را باز كنيد و نيازي به استفاده از كليد نيست . نصب قفل برقي درب حياط خود را به مهديار عباسي بسپاريد . شما مي توانيد براي نصب قفل برقي  در گرگان با ما در تماس باشيد .

شماره تماس مهديار عباسي : 09355733663

نصب قفل برقي درب پاركينگ در گرگان با مجري خدمات الكتريكي مهديار عباسي

اكثر جك هاي پاركينگي بگونه اي طراحي شده اند كه در هنگامي كه درب بسته مي شود، گيربكس آنها قفل مي گردد و با فشار از بيرون درب باز نمي شود. ولي اگر دو نفر بصورت همزمان با فشار خيلي زياد از بيرون به درب نيرو وارد كنند و يا خودرويي در هنگام سروته كردن در كوچه با درب پاركينگ شما برخورد كند اين احتمال وجود دارد كه شفت جك كج شود و بين درب باز شود. جهت جلوگيري از كج شدن شفت جك پاركينگ و همچنين بالابردن امنيت و جلوگيري از ورود افراد ناشناس به پاركينگ اكيداً توصيه مي شود كه بهمراه جك درب پاركينگ از قفل برقي سيزا، قفل برقي يوتاب استفاده شود. نصب قفل برقي درب پاركينگ خود را به مهديار عباسي متخصص در امور فني بسپاريد.

انواع قفل برقي قابل نصب بر روي جك هاي پاركينگي

به صورت كلي دو نوع قفل برقي براي نصب بر روي جك درب پاركينگ داريم :

  • قفل هاي برقي RIM LOCK مانند سيزا و يوتاب
  • قفل هاي برقي شفتي BOLT LOCK مانند قفل BFT و BENINCA

قفل هاي نوع اول با دريافت يك فرمان لحظه اي باز مي شوند و باز باقي مي مانند تا درب حركت كند باز شود و سپس بسته شود و دوباره با برخورد با زبانه خود قفل مي شوند ولي قفل هاي شفتي با فرمان لحظه اي عمل نمي كنند و در تمام مدت باز و بسته شدن درب برق دار مي شوند. يعني در ابتدا قفل برق دار و شفت آن جمع مي شود سپس درب شروع به حركت ميكنند و تا انتها باز مي شود، سپس درب از حركت مي ايستد و برق قفل قطع مي شود و شفت آن بيرون مي آيد.سپس براي بسته شدن نيز ابتدا قفل برق دار مي شود ، شفت آن جمع مي شود و درب شروع به بسته شدن مي نمايد و پس از بسته شدن كامل درب برق قفل نيز قطع مي شود و دوباره شفت آن خارج و درب قفل مي شود. امروزه بجر پروژه هاي خاص كمتر پيش مي آيد از اين نوع قفل هاي شفتي استفاده شود و در 99% موارد از قفل هاي برقي سري اول استفاد مي شود.

روش كار با درب اتوماتيك پاركينگ داراي قفل برقي

در واقع نياز به انجام هيچ كار خاصي نيست و با زدن ريموت قفل باز مي شود و درب شروع به حركت ميكند و بلافاصله پس از بسته شدن درب مجدد قفل چفت مي شود. لذا بدون نگراني و بدون داشتن دانش فني خاص مي توانيم از درب اتوماتيك پاركينگ داراي قفل برقي استفاده نماييم.

نصب قفل برقي درب شيشه اي در گرگان را به مهديار عباسي بسپاريد.

امروزه در بسياري از اماكن اداري و تجاري از دربهاي شيشه اي براي ورودي و يا اتاقها استفاده شده است و اگر اين دربهاي شيشه اي داراي فريم فلزي نباشد مثل شيشه ميرال يك تكه، براي ريموتي كردن اين درب شيشه اي نمي توان از قفل هاي برقي رايج استفاده نمود.اما درب هاي شيشه اي كه فريم فلزي دارند مناسب براي نصب قفل برقي براي درب شيشه اي مي باشند.

خصوصيات قفل برقي درب شيشه اي

براي ريموتي كردن درب شيشه اي ميرال بايد از يك نوع قفل خاص استفاده نمود كه در بالاي درب نصب مي شود. كاركرد اين قفل برقي و يا قفل مگنتي درب شيشه اي به اين صورت است كه دستگاه اصلي قفل مگنتي روي چهارچوب شيشه اي با چند پيچ نصب مي گردد و دقيقا پايين اين قفل برقي روي درب شيشه اي براكت آن نصب ميگردد. براي استفاده از قفل برقي درب شيشه اي مي توان آن را به يك كليد وصل كرد تا با فشار آن زبانه براي چند ثانيه (بين 2 تا 6 ثانيه) باز گردد و اجازه تردد داده شود و يا آن را به يك دستگاه ريموت دار وصل كرد تا با ريموت درب را باز نمود.اين قفل برقي داراي برق اضطراري UPS مي باشد و جك و موتور ان با ولتاژ 12 ولتي كار مي كند.

قفل برقي براي درب هاي شيشه اي و سيكوريت بسيار مناسب مي باشد و امروزه استفاده ي زيادي از اين درب ها مي شود. شما مي توانيد براي بستن درب هاي سيكوريت در شركت و يا محل كار خود از قفل برقي مناسب براي درب هاي شيشه اي استفاده كنيد. گارانتي اين محصول به مدت 1 سال مي باشد . مهديار عباسي مجري و متخصص در خدمات الكتريكي ساختمان مي باشد. اگر قصد نصب قفل برقي درب شيشه اي را داريد به سايت www.mahdiyarabbasi.ir  مراجعه كنيد.

نصب قفل برقي درب ساختمان توسط نصاب ماهر مهديار عباسي در گرگان

اگر تصميم داريد كه براي درب هاي آپارتماني و ساختمان خود در گرگان قفل برقي نصب كنيد شما مي توانيد قفل برقي آپارتمان و ساختمان را براي ورودي درب ساختمان خود انتخاب كنيد ، بعنوان مثال براي درب ساختمان يا درب آپارتمان كه ممكن است اگر درب آپارتمان شما چوبي است بهتر است درب چوبي خود را به ريموت نيز مجهز كنيد، نصب قفل ريموتي آپارتماني مي تواند به سادگي با استفاده از يك ريموت باز شود و مثلا آن را براي دفتر كار ، كلينيك ، باشگاه ورزشي يا مطب خود به كار بريد. اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه محصول مشخصي به نام قفل ريموتي وجود ندارد و همه برند ها مي توانند مجهز به ريموت و در نهايت تبديل به قفل ريموتي شوند.

در صورتي كه شما در انتخاب قفل برقي در گرگان با مشكل مواجه شديد كافي است با مهديار عباسي متخصص در امور نصب قفل هاي برقي ارتباط برقرار نماييد تا آنها بهترين راهنمايي را در زمينه خريد قفل برقي در گرگان ، نصب قفل برقي در گرگان  به شما عزيزان ارائه كنند. نصب قفل برقي ساختمان و يا آپارتمان خود را به مجري حرفه اي و كاربلد مهديار عباسي بسپاريد


برچسب: خصوصيات قفل برقي درب شيشه اي، نصب قفل برقي درب پاركينگ، نصب قفل برقي درب حياط،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۲:۲۶ توسط:naghmeh موضوع:

ويژگي هاي آب غني شده با اكسيژن

اكسيژن ضروري ترين عنصر حيات در سطح زمين مي باشد . در تمامي فرايندهاي زيستي و بيوانرژيك در بدن ، روح و ذهنمان حضور دارد . به عنوان يك ابزار درماني اكسيژن بمنظور درمان بسياري از نقصهاي سلولي مانند نقص سلولها  مي تواند بكار گرفته شود . كمبود اكسيژن مي تواند باعث مشكلات جدي در تندرستي انسان همچنين ساير موجودات گردد .

ويژگي هاي آب غني شده با اكسيژن

1- آب غني سازي شده با اكسيژن اساسا از دو عنصر طبيعي به نامهاي آب و اكسيژن تشكيل شده است

2- پيوند مولكولي در اين تركيب بين آب و اكسيژن براساس تركيب يوني مي باشد.
3- اندام جذب كننده در اين روش شش نبوده بلكه بافت دهان و دستگاه روده اي معده اي است .
4- حدودا ۵ دقيقه بعد از نوشيدن آب غني شده با اكسيژن افزايش ميزان PO۲ در خون مشاهده مي گردد .
5- اين روش مي تواند به عنوان درمان جانبي در كنار ساير روشهاي در ماني و مرسوم بكار گرفته شود .
6- تاكنون هيچ عوارض جانبي مشاهده نشده است .
7- طيف تاثيرات اين روش در حوزه پزشكي ،زيست شناسي ، علم تغذيه ، محيط و صنعت بسيار وسيع مي باشد .

جذب آب غني شده با اكسيژن در بدن

جذب آب اكسيژن دار در بافت دهان و در امتداد دستگاه معده اي – روده اي آغاز مي گردد دراثر انتشار و تاثير تدريجي اكسيژن ايزوتوپ O۲ را بكارگرفته ،ارتباط ميزان خون دريافت شده بوسيله مغز چگونگي موثر بودن استفاده از اكسيژن را نشان مي دهد. اين عمل نتيجه انتقال فعال اكسيژن مي باشد در اثر فرايند غني سازي اكسيژن سطح انرژي مايع به ميزان قابل توجهي افزايش ياقته كه خود باعث افزايش تاثير انرژي به هنگام جذب مي گردد . حدودا ۵ دقيقه بعد از نوشيدن آب غني سازي شده با اكسيژن افزايش ميزان PO۲ در خون وريدي مشاهده مي گردد . در مقايسه مصرف اكسيژن با ماسك تاثير اكسيژن بكارگرفته شده بصورت اكسيژن محلول چندين ساعت بيشتر بطول مي انجامد حتي بعد از ۳ تا ۴ ساعت مي توان ميزان افزايش اكسيژن در خون را مشاهده نمود .
فوايد و كاربرد آب

– آب مطلوبترين وسيله جهت انتقال مواد در خون ماست .
– آب به منظور تنظيم تمامي فرايندها در بدن ما ودر طبيعت ضروري است .
– آب به فرايند جذب همه عنصرهاي مورد نياز به بدن ما كمك مي كند .
– آب عملكرد كليه را افزايش داده و دفع ادرار را بهبود مي بخشد .
– آب دفع مواد زائد معده و روده را بهبود مي بخشد .
– آب فرايند متابوليسم را بهبود مي بخشد .
– آب عملكرد گردش خون درقلب و گردش خون در بدن را بهبود مي بخشد .
– كمبود آب در مغز و سلولهاي عصبي مي تواند منجر به اختلالات عملكرد و صدمات بسيار سنگين گردد .
– تمام مايعات بدن (خون ، اوره ،صفرا و غيره ) بطور كلي از آب تشكيل شده و عملكردشان در خلال آب انجام مي پذيرد .
– كمبود آب در بدن منجر به اختلالات عملكرد ، ساختار ، عضوي و سلولي در بدن و ذهن مي گردد كه ممكن است در نهايت منجر به مرگ گردد .

نتايج كلينيكي نشان داده است كه زماني كه اكسيژن آب غني شود ميزان نيترات كاهش مي يابد و اين خود باعث افزايش كيفيت آب مي گردد و آب را براي همگان خصوصا بچه ها سالمتر مي سازد.اكسيژن موجود در خون

PO۲ پارامتر مهمي است كه ميزان اكسيژن موجود در خون را مشخص مي كند اين خود عامل بسيار مهمي در تعيين ارتباط بين آب غني شده با اكسيژن و سطح اكسيژن حل شده در خون مي باشد . با بالا رفتن سن ميزان PO۲ كاهش يافته و بافت هاي بدن دچار كمبود اكسيژن مي شوند. مشاهده شده كه افزايش PO۲ در خون به مقدار قابل توجهي پس از نوشيدن آب غني شده با اكسيژن حاصل مي شود.
گردش خون ارگانيك و جذب اكسيژن

گردش خون ارگانيك به عنوان يكي از مهمترين مراحل حيات اساساً از طريق سيستم عروقي – قلبي عمل كرده و جذب مواد مغذي و فراهم آوردن اكسيژن براي بافت را بهبود مي بخشد .
 جدول گردش خون در اندامهاي مختلف و جذب اكسيژن براي فردي به وزن ۷۰ كيلوگرم :

گردش خون(%) جذب اكسيژن(%)

مغز ۱۳ مغز ۲۰

قلب ۴ قلب ۱۱

ناحيه شكمي ۲۴ ناحيه شكمي ۲۵

كليه ۱۹ كليه ۷

ماهيچه ها ۲۱ ماهيچه ها ۳۰

پوست ۹ پوست ۲

ساير اعضا ۱۰ ساير اعضا ۵

رساندن آب اكسيژن دار به اندامهايي چون مغز ، قلب ، شش ، ناحيه شكمي و همچنين به چشمها و سيستم ايمني منجر به تاثيرات درماني شده و نظم مكانيزمها را بهبود مي بخشد.
 
رابطه كمبود اكسيژن با سن

با پيدايش كاستي در جذب اكسيژن يا كمبود اكسيژن مراحل مخربي در بدن انسان و ساير ساختارها مي تواند بوجود آيد .جذب اكسيژن مطلوب براي حفظ عكس العملهاي زيستي بدن و براي يك زندگي سالم ضروري است . اشباع اكسيژن در خون و po۲ نقش موثري را ايفا مي كند .شركت اكساب شاپ
اكساب شاپ در حال حاضر توانايي ارسال محصول  آب غني شده با  اكسيژن اكساب  را به تمامي سراسر كشور را دارد .
ثبت سفارش  آب غني شده  با اكسيژن اكساب در اكساب شاپ  تماس با ما در تمامي ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امكان‌پذير مي‌باشد.

اكساب شاپ براي مشتريان عزيز 10 درصد تخفيف ويژه در نظر گرفته و ارسال درب منزل شما بدون هيچ هزينه ايي مي  باشد.

اكساب شاب سفارش هاي مشتريان عزيز را طي يك روز كاري ارسال مي كند .
آب غني شده با اكسيژن اكساب شاپ وظيفه خود ميداند در هر زمان باكس هايي كه بيش از ۶ ماه از تاريخ توليد آنها گذشته باشد و يا ناقص باشند را به صورت رايگان تعويض كند.
جهت هر گونه سوال و انتقاد مي توانيد با شماره تلفن 09120179075 تماس حاصل فرماييد.
اكساب بهترين انتخاب براي خانواده


برچسب: ويژگي هاي آب غني شده با اكسيژن، آب غني شده با اكسيژن، رابطه كمبود اكسيژن با سن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۱:۱۱ توسط:naghmeh موضوع: